Pff Martin Gaus en Royal Canin

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
HappyTail

Ongelezen berichtdoor HappyTail » 15/02/10 12:05

toos schreef:Helaas heeft dat castratie geval helemaal niks met MG te maken, tegenwoordig beginnen veel hondenscholen al met de eerste les CASTRATIE :evil:


I know .. Ze wilde dat ik ook zo'n praatje ging houden op een popi hondenschool hier in de buurt .. Was gelijk de eerste en de laatste keer dat ik daar geweest was .. Heb ze namelijk vooral op de nádelen van castratie/sterlisatie gewezen ;)

En had het er zelf ook al gauw gezien daaro! :D

Rocco

Ongelezen berichtdoor Rocco » 20/02/10 14:53

Ach ja...zowel een hondenschool als een diervoedermerk zijn commerciele instellingen. Voor niets gaat de zon op en van dierenliefde alleen kan je niet leven. Zelfde geldt voor pensions en asiels. Alleen maar slim om je te laten sponsoren, voor beide partijen een win win situatie en mensen doen toch wel waar ze zin in hebben. je mag er toch vanuit gaan dat volwassen mensen zelf nadenken..
En dat castreren is ook maar een mening. 1 van de vele meningen. Maar daar zou wat mij betreft een hondenschool wel objectiever in moeten zijn. Dat heeft niks met sponsoren te maken. Tenzij de school een provisie krijgt over ieder afgehakt balletje 8)
Rocco heeft ze alletwee nog in elk geval...hij is al zo weinig mans :D

sloffie

Ongelezen berichtdoor sloffie » 22/02/10 08:15

wij hebben ook bij mg de basiscursus gedaan maar eigenlijk geen last gehad dat rc overgepromoot werd en ze zeiden hier ook gewoon dat ze door rc gesponseerd worden . En met de theorie het stukje castratie/sterlisatie werden bij ons alleen de voors en tegens besproken en voor alle "echte" vragen netjes doorverwezen naar da .Wij gaan in ieder geval door voor vervolg basis bij mg !


Terug naar “Belevenissen”