Pff Martin Gaus en Royal Canin

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Taffie

Pff Martin Gaus en Royal Canin

Ongelezen berichtdoor Taffie » 11/02/09 22:05

Ik doe met Taffie de basiscursus bij een hondenschool van Martin Gaus. Gaat allemaal lekker hoor maar vanavond ging het over voer. Nou raad maar wat het beste voer voor een hond is??? :D Ja Royal Canin natuurlijk. Allemaal proefzakjes en kortingsbonnen gekregen. En dan zegt ze nog doodleuk dat ze daar niks extra's voor krijgt. Maak mij dat wijs.
Dan het onderwerp castratie. Je kan het beste je teef laten castreren op de leeftijd van 6 maanden. :eusashhh:

Ik heb over allebei de onderwerpen heel andere gedachtes en zat daar dus echt zo :eusashhh:
Maar goed heb niks gezegd, wilde haar les niet verstoren.

Verder is het een prima hondenschool hoor.

Janneke

Ongelezen berichtdoor Janneke » 11/02/09 22:30

Ze worden zeker wel gesponsord!!! Maar dat zullen ze nooit toegeven.

Jiska

Ongelezen berichtdoor Jiska » 12/02/09 01:34

Ik had hier toevallig net een boek open liggen van Martin Gaus, met op een van de titelpagina's inderdaad het logo van Royal Canin...

shadow2005
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8179
Lid geworden op: 09/07/06 17:59

Ongelezen berichtdoor shadow2005 » 12/02/09 07:43

Hihi nou die worden zeker wel gesponsord ...
Maar als het verder een goede HS is , zou ik me over hun voer "gezeur" lekker niks aantrekken ;) :D :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:

roger

Ongelezen berichtdoor roger » 12/02/09 08:13

Tja er zijn natuurlijk ook altijd belangen. Jammer dat een hondenschool hier ook aan mee doet.

annie_h112

Ongelezen berichtdoor annie_h112 » 12/02/09 08:16

heel irritant is dat, maar wat Shadow al zegt, zolang het verder een goede hondenschool is.....niks van hun rc en castratie gezeur aantrekken!

Gebruikersavatar
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 513
Lid geworden op: 26/10/08 16:14
Locatie: Tienen

Ongelezen berichtdoor perelaar » 12/02/09 08:20

Ook voordelig voor Royal Canin, hij heeft natuurlijk wel een bekende naam :D
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006

Gebruikersavatar
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1265
Lid geworden op: 03/01/08 19:33
Locatie: Schipluiden

Ongelezen berichtdoor Jamiedepemie » 12/02/09 08:44

Royal Canin zit overal met zijn dikke neus in. Hulphond Nederland wordt ook door hen gesponsord. ook ik kreeg kortingsbonnen.

Maar Jamie doet het goed op Nutro, dus waarom zou ik overstappen :)
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 12/02/09 09:20

Gewoon je eigen ding doen hoor. Nooit alles klakkeloos van iemand aannnemen, ook niet op het forum. Altijd kritisch zijn en gewoon datgene doen waarbij jij en je hond zich het beste voelen!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Marco & Diana

Ongelezen berichtdoor Marco & Diana » 12/02/09 10:45

KC Uden waar wij trainen wordt ook gesponsord. Alleen niet door RC. Er hangen vlaggen van de fabrikant en staat gewoon te boek als sponsor. Echter zeggen ze niet dat dit merk het beste is en je moet overstappen. Zelfs bij het inschrijven van Frodo kregen we een proefpakket mee en was het advies om dit alleen te gebruiken als je serieus wilt overstappen en dan nog langzaam overstappen.
Vind dat KC Uden het goed aanpakt. Openheid wie je sponsor is en neutraal zijn of dit merk beter is dan andere merken.

Vonne

Ongelezen berichtdoor Vonne » 12/02/09 11:02

Gewoon je gevoel volgen en niet zomaar klakkeloos aannemen wat een ander zegt... het is als op het consultatie bureau voor kinderen. Daar ging het ook mijn ene oor in en de andere gelijk weer uit... ik doe het zoals ik denk dat het het beste is en als ik raad of advies wil geef ik dat wel aan en neem het in overweging of ik er iets mee ga doen.

En die Martin Gaus cursus wordt echt wel gesponserd... als vind ik dat raar, want de kosten van die cursus is niet mis en Martin Gaus komt echt niet persoonlijk je hond lesgeven.

Marco & Diana

Ongelezen berichtdoor Marco & Diana » 12/02/09 11:04

Als MG zelf de les zou geven zou ik al helemaal geen cursus willen volgen daar.

Taffie

Ongelezen berichtdoor Taffie » 12/02/09 12:25

Oh ik doe toch wat ik zelf denk dat het beste is maar ik vond het zo'n commerciel praatje. En dan nog zeggen dat je er niks voor krijgt... :roll:

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 12/02/09 16:13

Het is hun sponsor dus ze moeten er wel goed over praten 8)
Maar gewoon laten praten en lekker doen wat jij goed vind :)

roos

Ongelezen berichtdoor roos » 12/02/09 21:00

Dat castratieadvies.... :( waar bemoeien ze zich trouwens mee :?
Idd, lekker naast je neerleggen dit soort "adviezen" :wink:


Terug naar “Belevenissen”