Wie is de BOB?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor jessica » 14/11/09 19:36

Heerlijk verhaal :lol:

Beter blauw van het blazen dan blauw achter het stuur :D
Afbeelding
©Monika

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 14/11/09 22:00

Ik zie het weer helemaal voor me, wat een schitterend verhaal :D
Ik heb het nog niet mee gemaakt, maar denk dat mijne ook in staat zijn hun koppies naar buiten te steken, zo van "hallo heb jij wat lekkers?" :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor kristies » 15/11/09 14:04

Ha ha.. wat een lekker ding toch he die Ramses.. ! Hij heeft gelijk hoor, als er actie is moet je erbij zijn ! Wie weet staat er wel iets leuks te gebeuren.. :D

Sofie

Ongelezen berichtdoor Sofie » 15/11/09 17:20

Schitterend, ik zie het al voor me!!! :lol:

miran&joost

Ongelezen berichtdoor miran&joost » 16/11/09 20:15

Hahaaaaa Ramses is er altijd bij als er iets te beleven valt !!!!!
(of valt er altijd iets te beleven, omdat Ramses er bij is ......)

Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor Pandora » 16/11/09 23:04

miran&joost schreef:Hahaaaaa Ramses is er altijd bij als er iets te beleven valt !!!!!
Laat ik het zo zeggen... Het is er niet saaier op geworden met Ramses in tha house, ik verveel me geen moment met deze clown :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

miran&joost

Ongelezen berichtdoor miran&joost » 17/11/09 14:46

Pandora schreef:
miran&joost schreef:Hahaaaaa Ramses is er altijd bij als er iets te beleven valt !!!!!
Laat ik het zo zeggen... Het is er niet saaier op geworden met Ramses in tha house, ik verveel me geen moment met deze clown :D

Heerlijk toch !
Soms kunnen wij Enzo (met zijn streken) wel achter het behang plakken, maar aangezien we geen behang hebben ....... lachen we er achteraf maar om. Dat is gewoon het karaktertje en we hebben het er mee te doen 8)

Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor Pandora » 17/11/09 18:06

miran&joost schreef:
Pandora schreef:

Heerlijk toch !
Soms kunnen wij Enzo (met zijn streken) wel achter het behang plakken, maar aangezien we geen behang hebben ....... lachen we er achteraf maar om. Dat is gewoon het karaktertje en we hebben het er mee te doen 8)
Precies! :)
Wij hebben ook geen behang, anders zat hij al lang achter een laagje of -tig :twisted: Aaaaaaahhg, nee hoor! :lol:
Het is een heerlijk beest met al z'n grappen en grollen, hij is altijd blij en weet ook op de mindere momenten een lach boven te brengen. Ik ga hem gewoon verhuren aan de Clini-clowns, daar zijn ze vast blij met hem :D
Afbeelding
Groetjes van Brigitte & Zoo

Afbeelding

Bedankt Marjolein, hij is top!

miran&joost

Ongelezen berichtdoor miran&joost » 18/11/09 10:07

Pandora schreef:
miran&joost schreef:
Pandora schreef:

Heerlijk toch !
Precies! :)
Wij hebben ook geen behang, anders zat hij al lang achter een laagje of -tig :twisted: Aaaaaaahhg, nee hoor! :lol:
Het is een heerlijk beest met al z'n grappen en grollen, hij is altijd blij en weet ook op de mindere momenten een lach boven te brengen. Ik ga hem gewoon verhuren aan de Clini-clowns, daar zijn ze vast blij met hem :D
Afbeelding

ROFL !!!! Daar worden ze vast blij van !

groeten,

Joost

Michiel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Michiel » 18/11/09 14:02

Haha, grappige foto :D
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n agent verliefd op knappe Ramses en jij maar door blazen :lol:

Michiel

Terug naar “Belevenissen”