Stille wateren hebben diepe gronden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Stille wateren hebben diepe gronden

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 20/12/09 22:51

Vanmorgen in het bos kwamen we een Cane corso tegen, leuk vriendelijk beest wel, eerst ging hij lekker rennen met Luna, maar kwam er al snel achter dat hij haar niet bij kon houden :D
Toen naar Max, ook daar even mee rennen en een beetje spelen, maar wel steeds dominant doen, proberen over hem heen te gaan staan e.d.
Ineens in een fractie van een seconde draait Max zich om, legt die Cane corso op z'n rug en gaat boven hem staan, geen geluid, maar wel borstelend :shock: De CC gaf zich direct over en toen Max weer weg stapte liep de CC met z'n staart tussen z'n poten snel naar z'n baas :D

Wij stonden echt even te kijken van :confused: is dit onze Max, die normaal zo lief, rustig en vooral super onderdanig is? Mijn mannetje begint echt een bink te worden met zelfvertrouwen, echt gaaf om te zien 8) :applaus:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19/11/06 00:00
Locatie: rotterdam

Ongelezen berichtdoor molletje » 21/12/09 00:28

applaus voor Max, goed om te zien dat hij niet altijd een watje is!

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 21/12/09 09:42

:shock: hoe is het mogelijk :D

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 21/12/09 11:25

ester en max schreef: :shock: hoe is het mogelijk :D

Dat zeiden wij dus ook tegen elkaar :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 21/12/09 11:56

Lunatic schreef:
ester en max schreef: :shock: hoe is het mogelijk :D

Dat zeiden wij dus ook tegen elkaar :D
ja dat kan ik me voorstellen, normaal is het echt een watje wat dat betreft! Ook wel eens leuk om hem zo te zien denk ik :wink:


Terug naar “Belevenissen”