Co en de oudejaarsavond

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Co en de oudejaarsavond

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 01/01/10 18:55

Het zit er weer op! Iedereen van belang (voor mij) is ongeschonden door de oudejaarsavond gekomen. Iedereen nog in bezit van vingers en oogjes.

Co hier heeft gewoon de hele avond liggen snurken in zijn mand met 4 poten in de lucht en met een inkijk van jewelste.

Ons deeltijdhondje Ep was er ook maar die heeft de hele avond in zware stress doorgebracht ,ondanks een Valdispertje.

tijdens het vuurwerk ,ik sta altijd in de keuken voor het raam , bij de frituurpan met mn miniloempias en naar buiten te roepen: Oppassen he! Uitkijken he!

Eindelijk was het vuurwerk klaar, het was ook erg koud. Iedereen naar binnen. Roept de buurvrouw ineens : Kijk daar dan! Staat Eppie met een hele zielige blik ,in vrouwtjes stand daar een plas te doen!! Ik denk wel een emmer vol!
Hij had de hele dag nog niet geplast zei mijn broer, hij wilde ook niet naar buiten. Nou dat was te zien! Arme Ep. De buurvrouw propte nog een handdoek onder hem .Geeft niks Ep zei ik ,hij schaamde zich duidelijk.

Gelukkig heb ik overal vinyl in de kamer ,dus na een emmertje sop ,niks meer aan het handje.

Is alles klaar : Co pleitos!! Staat ie buiten ,tussen de rest van de opgeschoten jeugd !
Nitraat bommen ,strijkers, het maakt Co niks uit ,wat een gezelligheid!

Wat een verschil kwa honden dan weer he.

Jongens en meisjes van het forum : Allemaal een heel leuk 2010 toegewenst en maak je wat mee : Laat het dan even weten he

:) groeten Wilma, Cody en familie
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

esmoezie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5512
Lid geworden op: 18/05/09 13:35
Locatie: ZO-Brabant

Ongelezen berichtdoor esmoezie » 01/01/10 18:58

oh arme Eppie, wat rot is dat toch zo'n angst! :( Gelukkig neemt Co het niet van hem over! :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 01/01/10 19:32

Amai ja, jij had dus duidelijk 2 extremen in huis! De hond van m'n ouders moest ook gekalmeerd worden terwijl Olly lekker door heeft geslapen :). Natuurlijk wens ik jouw en je hondenroedeltje een heerlijk 2010 toe!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

chantal-77

Ongelezen berichtdoor chantal-77 » 01/01/10 20:01

Haha, precies Dana die wil ook overal met haar snufferd bij zijn. Vuurwerk of niet, dat maakt toch niet uit? ALS HET MAAR GEZELLIG IS!!!

Ik ben er wel blij om hoor, lijkt me heel zielig zo'n angstige hond.

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 01/01/10 20:58

Wil , jij ook een gelukkig en gezond 2010 gewenst.
En die Co van je , dat gedrag ken ik wel een beetje van een van mijn vorige honden, Branca.
Als ik niet uitkeek op oudejaarsavond , smeerde ze hem naar buiten.
Was altijd bang dat de "jagers aan het schieten waren" en dat kon natuurlijk niet zonder haar.
:D

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 02/01/10 20:15

Wat sneu dat Ep zo bang was :( Gelukkig had Co nergens last van :D

Jij ook een gelukkig nieuwjaar!


Terug naar “Belevenissen”