Wat zijn ze toch slim

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Balou

Ongelezen berichtdoor Balou » 04/01/10 19:36

wat herken baar!

Balou krijgt na het uitlaten altijd standaard een klein koekje.

als ze binnen komt na het uitlaten, loopt ze na het afdoen van haar riem gelijk door naar de keuken, waar ik de riem weg leg en haar een koekje geef.

leg ik de riem eerst ergens anders neer, dan blijf de echt stug in de keuken zitten zo van ; Uhmm ik krijg nog wat :? ?

geweldig slim:)!

Nienke & Foofer

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 04/01/10 20:02

Ze zijn inderdaad slim!
Nou zijn wij (Foofer's baasjes) fanatiek met vuurwerk afsteken. Dat betekent zowat de hele avond in en uit lopen. Nou is mijn moeder dan wel binnen, maar dat wij en mijn vader constant in en uitlopen is lastig (toch spannend en dat moeten we in de gaten houden 8) ). Toch om 23.00 uur een plasje met hem gedaan en dan gaan wij meestal naar binnen tot het 0.00 uur is, dus Foofer dacht HHEEEEHHEEEEE eindelijk kan ik slapen. Dus dat deed hij ook tot wij om 0.00 uur allemaal opstaan en elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen.... tsja dan ben je als labje toch maar weer wakker en dan maar vuurwerk kijken....

Jitske-Esther

Ongelezen berichtdoor Jitske-Esther » 05/01/10 11:54

hier ook zo'n slimmerds ...
ze kennen precies mijn wandelschoenen en andere schoenen uit elkaar
mijn hondenuitlaatjas en andere jassen
mijn werkhandtas betekent "hup de nest in, klaar voor een dentastick" :D
alleen wat het kraken van voedingsverpakkingen betreft, alles is voor hen, daar zit geen verschil in ;)

Elz

Ongelezen berichtdoor Elz » 05/01/10 14:14

Bij heel bijzondere gelegenheden (dierendag, verjaardag en verder eigenlijk niet) trakteren we Noa weleens op een Danoontje. Toen ik een keer besloot om er zelf ook eens een te nemen, zat ze meteen naast me te kwijlen terwijl ze eigenlijk nooit echt bedelt. Maar toen ik eens een ander merk yoghurtje zat te eten (ook een klein bakje met een folietje) bleef ze gewoon netjes in d'r mand liggen. Die honden zijn inderdaad niet gek als het om eten gaat.

Ger Peper

Ongelezen berichtdoor Ger Peper » 05/01/10 14:24

Zeros schreef:Dus..zodra ik mijn jas aan doe sprinten ze naar hun mand, en gaan keurig op hun koekje wachten! :lol:


Blijven ze dan alleen thuis?
EN,... blijven ze dan ook in die mand als je weg bent? Of breken ze dan de boel af? :cry:

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 05/01/10 14:49

Lekker slim duo :wink: Als ik thuis kom van mijn werk wordt ik allerhartelijkst begroet. Lola kijkt dan van mij naar de keuken en loopt alvast schuin naar mij kijkend naar de keuken voor het geval ik vergeet een brokje te geven :D
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Irene
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5525
Lid geworden op: 28/07/04 09:59
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Irene » 05/01/10 22:08

Hoi,

zo weet Sem precies, dat als ik zeg, deze kant dat hij dan links moet blijven, altijd handig als meneer weer rechtsaf wil, het weiland in, zeker als er van die lekkere koeien''taartjes'' liggen, in de zomer :lol:
Maar als hij naar rechts wil en ik roep, Semmmm, deze kant dan komt hij natuurlijk wel meteen op mij afgevlogen want ja vrouwtje in je jaszak heb je vlees zitten, ik ben niet dom. :wink:
Bono hoef ik nooit roepen, dis is nog slimmer dan z'n broer.
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.


Terug naar “Belevenissen”