Het spookt?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Sofie

Het spookt?

Ongelezen berichtdoor Sofie » 09/02/10 08:18

Vanochtend vertelde mijn man dat de bench open stond! Er lagen in de keuken her en der wat speeltjes verspreid (die eerst in de bench lagen). :confused: En Kyra lag wel in der bench...

Er schoten nogal wat gedachten door mijn man zijn hoofd (en dat van mij, achteraf):

- kan Kyra de bench opendoen (unlikely! 2 slotjes moet je draaien en naar boven heffen en dan naar rechts...) ??
- heeft hij vergeten de bench te sluiten gisterenavond (dat kan hij zelf niet geloven..)
- in een flits dacht hij dat ze Kyra gestolen hadden ;-) maar ze lag dus in haar bench
- en toen dacht hij heel even dat ze niet meer leefde!! Maar ze bewoog dus gelukkig!!
- misschien heeft 1 van ons 2 geslaapwandeld (kan ik dan weer niet geloven, ik word van het minste wakker!)

Dus........vreemde situatie!!!

Wat goed is: ze heeft niets in huis gedaan!! Flinke meid :applaus: !!

HappyTail

Ongelezen berichtdoor HappyTail » 09/02/10 08:22

Ik zou persoonlijk de verdenking bij je Labrador leggen :D

Ze hebben snachts de tijd om alles eens lekker op hun gemakje uit te gaan zitten te vogelen ;)

En, je wilt het geloven of niet .. Maar heb ooit eens een verhaal mogen aanhoren van iemand, die had een Chocolade 'ding' bovenop een vrieskast staan, Labrador trekt al die lade's open, om zo bovenop die vrieskast te kunnen komen :shock:

Gebruikersavatar
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2880
Lid geworden op: 28/10/06 15:05
Locatie: Hengelo Ov

Ongelezen berichtdoor ElisabethErnstDave » 09/02/10 08:46

Je wil niet weten wat labjes allemaal kunnen :twisted: hier ook een keer de bench open :D was echt stom verbaasd :eeeks: je gaat aan jezelf twijfelen :?
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding

-kim-
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2952
Lid geworden op: 19/09/07 19:15
Locatie: Stein
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor -kim- » 09/02/10 08:59

Ik zou Kyra inderdaad toch maar een beetje verdenken.

Bear heeft het al een aantal keren klaar gekregen 8) En hoe geen idee :confused:
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 09/02/10 09:09

2 mogelijkheden: Of je hebt een hele slimme lab, of je hebt een vergeetachtige man :D

Ik zou ze maar eens goed in de gaten houden :D

Sofie

Ongelezen berichtdoor Sofie » 09/02/10 09:21

Haha :-) zou echt verbaasd zijn mocht Kyra de bench openkrijgen! 't zijn geen hendeltjes die je gewoon maar moet verschuiven, je moet ze eerst 180 graden naar boven klappen (om het pinnetje te deblokkeren) en dan naar rechts schuiven. En zo zijn er dus twee! Zelf moet ik er toch ook een klein beetje kracht op zetten om het open te doen, dus of Kyra dàt kan?? :confused: :confused: Ik zou willen weten of mijn man 200% zeker is dat hij het heeft dichtgedaan :-D

Wel grappig om te horen dat er superlabjes zijn die de bench openkrijgen of op de diepvries klimmen ;-)

Ik ga Kyra eens goed gadeslaan :-) ze ziet het natuurlijk wel steeds hoe ik de bench open doe. En stom is ze niet ;-) 8)

Gebruikersavatar
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1627
Lid geworden op: 17/01/10 16:24
Locatie: friesland

Ongelezen berichtdoor bubbles » 09/02/10 09:53

Ik was eens alleen thuis en had haar net in de bench gedaan. Hoorde ik opeens trip trip in de gang.
Huh? :confused: :eusashhh:
Vermoedelijk heb ik het schuifje ernaast geschoven, naast het rondje. Het is nooit weer voorgekomen.

Dinie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9630
Lid geworden op: 20/12/06 18:18
Locatie: Luyksgestel (N.-Br.)

Ongelezen berichtdoor Dinie » 09/02/10 10:50

Let op, onze labjes zijn een stelletje slimmerikken. :)
Ik sta nergens meer versteld van. :wink:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008

HappyTail

Ongelezen berichtdoor HappyTail » 09/02/10 10:57

Sofie schreef:Haha :-) zou echt verbaasd zijn mocht Kyra de bench openkrijgen! 't zijn geen hendeltjes die je gewoon maar moet verschuiven, je moet ze eerst 180 graden naar boven klappen (om het pinnetje te deblokkeren) en dan naar rechts schuiven. En zo zijn er dus twee! Zelf moet ik er toch ook een klein beetje kracht op zetten om het open te doen, dus of Kyra dàt kan?? :confused: :confused: Ik zou willen weten of mijn man 200% zeker is dat hij het heeft dichtgedaan :-D

Wel grappig om te horen dat er superlabjes zijn die de bench openkrijgen of op de diepvries klimmen ;-)

Ik ga Kyra eens goed gadeslaan :-) ze ziet het natuurlijk wel steeds hoe ik de bench open doe. En stom is ze niet ;-) 8)


Met voldoende motivatie zijn honden tot hele grote dingen in staat hoor! ;)

Gebruikersavatar
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1824
Lid geworden op: 10/12/03 18:18
Locatie: Tjalleberd
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Sascha » 09/02/10 11:33

Onze Sascha was als pup van 9 weken al zo slim om de bench open te krijgen. We hebben toen de bench geruild voor een andere met steviger veren bij de sluiting.
Ik zou dus Kyra maar in de gaten gaan houden wat ze doet als ze alleen is :).
Wij verbazen ons nergens meer over wat labs allemaal wel niet kunnen :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
speurneus carola
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31/01/03 20:48
Locatie: veldhoven

Ongelezen berichtdoor speurneus carola » 09/02/10 12:09

heeft ie de hendeltjes wel verschoven om dicht te doen, maar aan de andere kant niet door het oogje gegaan, dus dicht gedaan terwijl deurtje op een kier stond, gebeurt mij ook wel eens
al me kinders uitgevlogen

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 09/02/10 12:11

nee ik ben de verbazing ook al voorbij met mijn gele monster :D
van de zomer vond ik ineens een diepvrieszak van zijn vlees in de tuin,ik snapte er eerst helemaal niks van tot ik roef in de tuin had lopen en ik binnen was. meneer deed de deur van de garage open(staat de vrieskist)
en hij sprong tegen de kist op,dat doet hij wel vaker als ik zijn vlees pak kijkt hij ook graag mee wat hij gaat eten :D
en duwde met zijn kop de vriezer open :shock: :shock: en jatte er een zak met vlees uit en rende de tuin weer in :twisted:
dit geintje lukt hem alleen als de leverancier net is geweest en de vriezer bomvol ligt.anders kan hij er niet bij want om nu de klep helemaal open te doen van de vriezer?dat zie ik zelfs roef niet doen :lol: :eusashhh:
maar zeg nooit nooit he 8)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Sofie

Ongelezen berichtdoor Sofie » 09/02/10 14:16

hihi wat een verhalen ! ;-)

Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 619
Lid geworden op: 10/01/09 11:08

Ongelezen berichtdoor Mandy » 09/02/10 15:49

Ze kunnen zeker wel hun bench open maken hoor met hun tong:D geloof mij maar hahaha. Wat een boefje

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 09/02/10 15:50

Ik denk dat Kyra het zelf heeft gedaan 8)


Terug naar “Belevenissen”