fietsen!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19/11/06 00:00
Locatie: rotterdam

fietsen!

Ongelezen berichtdoor molletje » 19/02/10 17:28

hè hè, eindelijk hebben de hondjes en ik weer eens een stukje kunnen fietsen, geen ijs, geen sneeuw op het pad, heerlijk! :)
Koda was van het najaar al wel gewend aan het naast de fiets lopen, maar van een klein beetje opbouwen was het nog niet gekomen door alle winterperikelen.
Vandaag het park in, klein stukje netjes aan de lijn gelopen, hij deed het keurig naast Vesta :applaus:
Toen los, terwijl ik gewoon verder liep, en het laatste stuk weer los dravend naast naast de fiets.
Ze vonden het helemaal het einde en vooral aan Vesta was te merken dat hij het erg gemist had!
Nu liggen ze helemaal uitgevloerd alsof ze de maraton gelopen hebben :lol: .
Wacht maar jongens, de komende weken gaat het nog veel meer worden :twisted:

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 19/02/10 17:41

Wat goed zeg :D Kan me voorstellen dat jullie er heerlijk van genoten hebben! :D

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 19/02/10 18:08

Superleuk! Wij gaan hopelijk ook snel weer opbouwen (ik zal eens heel lief kijken naar m'n ouders!).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19/11/06 00:00
Locatie: rotterdam

Ongelezen berichtdoor molletje » 20/02/10 14:56

Miske schreef:Superleuk! Wij gaan hopelijk ook snel weer opbouwen (ik zal eens heel lief kijken naar m'n ouders!).


leuk! ga je dan op een tandem?

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 20/02/10 18:46

Heerlijk zeg! :D

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 20/02/10 19:34

molletje schreef:
Miske schreef:Superleuk! Wij gaan hopelijk ook snel weer opbouwen (ik zal eens heel lief kijken naar m'n ouders!).


leuk! ga je dan op een tandem?


Nee, m'n pa gaat dan met Olly fietsen en ikke volg dan soms met mijn moeder met de brommer.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.


Terug naar “Belevenissen”