Onze Gelow

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
doowey
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 35
Lid geworden op: 05/05/12 18:54
Locatie: almere

Ongelezen berichtdoor doowey » 14/04/13 01:24

Yoran99 schreef:
doowey schreef:In tussen is onze kleine Gelow alweer 7 maanden en 2 weken oud.
Dus de pubertijd is aangebroken :wink: maar voor als nog niks te klagen.
Het blijft een schat van een hond, met een super karakter.
Ook op cursus doet hij goed zijn best, en hij heeft nog steeds snel door wat er van hem verwacht wordt.
Verder gaat het tussen Gelow en Doowey ook goed, ze zijn vrienden die elkaar goed begrijpen.
Intussen zijn we ook de conditie van Gelow aan het opbouwen, dus met een flinke door loop pas aan de wandel, en elke week ietsiepietsie verder.

Dit was het weer voor even......tot later :) :)


Ik zie nu pas dat je hier ook actief bent :wink:

En ik zie dat je van Almere bent, ben je daar nog geen zwart labje dat Sky heet tegengekomen :D :D , dat is een pupje uit mijn nestje, de broer van onze Dawn :D :D


Nee, helaas ben ik nog geen Sky tegen gekomen, maar ik zal me ogen :shock: en oren open houden :)
you don't know what you got till is gone

doowey
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 35
Lid geworden op: 05/05/12 18:54
Locatie: almere

Ongelezen berichtdoor doowey » 17/06/13 22:19

En weer zijn we 2 maanden verder....waar blijft de tijd?

Vandaag heeft Gelow kennis gemaakt met zwemmen, hij deed wel al pootje baden, maar echt zwemmen was er nog niet bij.
Het zwemmen ging eigenlijk een beetje onverwacht, hij wilde zoooo graag een riet wortel apporteren, dat hij er een beetje in kukkelde, maar gelukkig kwam zijn labrador genen boven, en begon zijn pootjes te gebruiken.
Na die onverwachte ervaring ging hij lekker rollebolle in het gras :D

Ook mag hij graag zijn poot optillen, en het liefst zo hoog mogelijk tot hij bijna om valt, maar Gelow vind dat wel "stoer" en loopt na het "zohoogmogelijkplassen" vol trots na het volgende paaltje.

Ook op de training gaat het nog steeds goed, en volgende week hebben we examen, en halen dat (denk ik) makkelijk.
Voor de volgende cursus (EG) hebben we al ingeschreven.

Dit was het weer voor deze keer.
you don't know what you got till is gone

doowey
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 35
Lid geworden op: 05/05/12 18:54
Locatie: almere

Ongelezen berichtdoor doowey » 24/08/13 19:36

De dagen/weken/maanden gingen snel voorbij.....

In die tijd hebben we, jongehonden cursus met een mooi resultaat afgerond, van de 100 haalbare punten, hadden we er 99 :D :D zo trots op me ventje.
De volgende cursus EG, gaat volgende week beginnen, dus we gaan er weer vol tegen aan :wink:

Verder hebben we vooral genoten van een heerlijke opgroeiende labrador, die nog steeds voor hele leuke momenten zorgt, en dat samen met zijn grote bruine vriend Doowey.

Ook zijn we nog met Gelow bij zijn moeder Mellow geweest.
Ik denk niet niet dat ze elkaar herkende, maar ze hebben wel genoten van elkaar, en ze tonen toch veel overeenkomsten.....echt een "moeders kindje".
De fokster vond Gelow er goed uit zien, niet dik, lekker in zijn vel, en een heerlijk karakter....dat deed onze ego strelen :)

Nu hij 51 weken is, dus bijna een 1 jaar oud is gaan we met de labjes, lekker een weekje weg.
En hopelijk vinden de honden dat net zo leuk als wij zelf.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden/vonden om onze Gelow een beetje te volgen....
you don't know what you got till is gone


Terug naar “Belevenissen”