ik word er zooo moe van!!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

ik word er zooo moe van!!!!

Ongelezen berichtdoor roef » 16/03/13 12:53

geen autootje meer, dus vandaag moesten we ons behelpen met een ronde door het park.
daar baal ik altijd zo van in het weekend,niet om uit de hoogte te doen over mijn opvoedkunde en inzicht in hondengedrag,maar wat daar af en toe rond schuift is echt erg!!! :mad:

vorige week klapte er een agresieve reu(labrador) vol op Hidde,de ziel hield er een gaatje in zijn lip aan over en een gedeukt ego :(
de reden dat de reu zo agresief was werd me snel duidelijk na dat de baas de hond een vreselijk pak ransel had verkocht :( ..de hond had rugpijn en was daarom zo agresief. :(
geen land meer mee te bezeilen mevrouw! klere beest! :(
ik heb maar even tot 10 getelt en ben weg gegaan. :mad:

en vanmorgen als ik het niet zelf heb mee gemaakt zou je denken dat kán niet..nou echt wel :evil:

ik had de rust van het grote veld al opgezocht uit de drukke loop,gelukkig lekker veel blubber dus weinig mensen die het veld op komen.
de heren Blont amuseren zich prima in en uit de vaart...Yeahh geen ijs meer!! :D

ik heb ogen in mijn achterhoofd en spot een moeder met 2 dochters(denk ik) en die zijn druk doende met hun foontjes :roll: ,een zwarte herder kruising scharrelt er omheen.
omdat Hidde andere honden vaak nog nét iets toffer vind als ondertekende,roep ik hem bij me en geef hem voertjes.
en ik hoop dat ze snel doorlopen al append en twitterend en wat dies meer zeits.

in eens rent de hond op mijn honden af,tja en dan hou ik Hidde echt niet meer bij me :oops:
de hond draait zich resoluut om en presenteert zich aan mijn heren :shock: staart opzij..kom maar...

gegil op het pad...ahhh ze is hoog loops!!! :shock: :evil:

omdat Roef nog steeds de baas is en best wel weet waar de mosterd gehaald wordt,snauwt hij Hidde af..ikke eerst!! :roll: :oops:
en hop op de teef.
Hidde kijkt me aan en ik roep hem bij me en doe hem aan de riem en kieper de halve zak aan lekkers in zijn bek..BRAAF!! :verliefd1:

ondertussen zijn de viswijven bijna bij ons en hun mooie schoenen kunnen wel enkeltje kliko :twisted:
zij weten niet dat Roef geen kroonjuwelen meer heeft en zijn in paniek.
ik en de jongens worden voor alles uit gemaakt wat maar lelijk is,en de politie wordt gebelt hoor :roll:
tuurlijk joh moet je doen.

Roef is klaar met zijn potje droog w*ppen en zit weer naast me aan de riem.
door mijn opmerking dat ze mazzel hebben dat hij gecastreerd is én de baas over Hidde in dit soort zaken,worden ze rustiger.
en na mijn preek over verantwoordelijkheid en dat ze evt dierenarts kosten bij abortus toch echt zelf dienen te betalen(want ze zouden me financieël wel krijgen)..sterker ik had Hidde ook laten controleren bij een da op evt infecties!,binden ze in en taaien af.
geen sorry helemaal niks :mad:

ik ben er weer helemaal klaar mee,morgen weer lekker de rust op zoeken.
de honden vallen wel mee,maar de baasjes? :eusashhh: :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 16/03/13 13:01

:shock: :shock: :? *waar is die ik-val-van-mijn-stoel-smiley*

Bizar...

En ontzettend knap dat je Hidde onder controle kon krijgen! (met hulp van Roef, maar toch... als hij echt had gewild...)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 16/03/13 13:08

ja dat Hidde weer bij me kwam verbaasd mij ook echt! meneer stond al uitgeschacht zeg maar :oops:
maar een echte vent eigen gaat de liefde door de maag denk ik :D
tja en Roef was al eerst dus ga ik wel eerst wat eten :lol:

maar ik ben echt nog steeds compleet verbijstert
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

roelien

Ongelezen berichtdoor roelien » 16/03/13 13:29

Knap van jou en van Hidde.

Sommige mensen denken dat alles maar normaal is. Heel vervelend...

Gisteren ging er een reu al grommend op mijn hond zitten rijen.
Vrouw deed er niks aan, ik zei er wat van, werd uiteindelijk boos.
Zegt mevr: je moet niet boos worden want dit is heel natuurlijk gedrag.

Tsja... iets té natuurlijk misschien....

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 16/03/13 15:52

We kunnen denk ik met z'n alle inmiddels wel boek schrijven denk ik.......en het lijkt wel of er steeds meer hondenbaasjes komen die het allemaal niet zo nauw nemen. Vervelende situaties.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor Muiske » 16/03/13 16:06

Wat een domme mensen zeg. Je loopse teef los laten lopen en daarna boos worden als er een reu zijn gang gaat.. zucht. Ze mogen blij zijn dat roef zijn juwelen al kwijt was. Domme domme mensen :confused:
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015

Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 64
Lid geworden op: 05/06/12 23:06

Ongelezen berichtdoor Bobske » 16/03/13 16:07

Afgrijselijk en egoïstische baasjes, ze komen mij m'n strot uit, letterlijk. Beetje boos worden omdat een gezonde reu nog even een man wil zijn. Alsof er alleen maar teefjes op de wereld rondlopen! Had ze de hond maar niet los moeten doen. Denkt zo'n baas wel niet zeg :confused:

Maar knap van Hidde hee! En van jou, natuurlijk! Zag het al helemaal voor me: Hidde: Yes!! mag ik mag ik mag ik? Roef: Scheer je weg, broekie! Deze is van mij 8)

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 16/03/13 22:56

Jammer dat Roef niet doorgezet heeft en even gekoppeld heeft gestaan. Ik had ze mooi niet verteld dat Roef geen juweeltjes meer heeft LOL :twisted:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 17/03/13 11:06

Pfff vreselijk!

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 17/03/13 11:14

Lien schreef:Jammer dat Roef niet doorgezet heeft en even gekoppeld heeft gestaan. Ik had ze mooi niet verteld dat Roef geen juweeltjes meer heeft LOL :twisted:


even héél BlonT van me,maar kan een gecastreerde reu dan ook gekoppelt staan? :shock:
ik weet niet of ik dan Roef zo lekker zijn gang had laten gaan eigenlijk :oops: :roll:
zijn lolletje gun ik hem wel,maar 3 kwaaie viswijven en dan maar wachten tot de honden weer los zijn ..... :eusasnooty: :discussie:

enig idee hoe Hidde nu te pas is???? :mad:
blijf er maar hopcapsules en sanal relax in mikken :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 17/03/13 11:28

je hebt er figuren bij hoor haha. Heb ik inmiddels ook al een paar keer mogen ondervinden ja...
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 17/03/13 15:10

roef schreef:
Lien schreef:Jammer dat Roef niet doorgezet heeft en even gekoppeld heeft gestaan. Ik had ze mooi niet verteld dat Roef geen juweeltjes meer heeft LOL :twisted:


even héél BlonT van me,maar kan een gecastreerde reu dan ook gekoppelt staan? :shock:
ik weet niet of ik dan Roef zo lekker zijn gang had laten gaan eigenlijk :oops: :roll:
zijn lolletje gun ik hem wel,maar 3 kwaaie viswijven en dan maar wachten tot de honden weer los zijn ..... :eusasnooty: :discussie:

enig idee hoe Hidde nu te pas is???? :mad:
blijf er maar hopcapsules en sanal relax in mikken :(


Het zal niet veel voorkomen, maar ik ken een reu die gewoon dekt terwijl hij gecastreerd is :D er komen alleen geen puppies van :twisted:

Dat had ik deze dames wel gegund :evil: :twisted: :evil:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

Lucky
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 117
Lid geworden op: 02/07/12 12:19
Locatie: Peel en Maas

Ongelezen berichtdoor Lucky » 17/03/13 15:19

Wie laat nu een loopse teef los rondlopen ??? :confused: En dan zelf ook nog niet opletten of er nog andere honden in de buurt zijn ?
Wat goed van Hidde, Roef en jou ! Die dames kunnen blij zijn dat Hidde een labrador is en dus van eten houdt :D

Groetjes Marion

Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 165
Lid geworden op: 21/11/12 15:35
Locatie: Antwerpse Kempen

Ongelezen berichtdoor Pixie » 17/03/13 19:07

Omg, wie laat zijn loopse teef nu loslopen??? En dan jullie nog de schuld geven... Man, waar gaat dat heen...

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 17/03/13 21:00

Pffff Miranda, wat een ellende met zulke mensen. Wat ben ik blij met 'mijn' zeedijk waar zelden een hond loopt.


Terug naar “Belevenissen”