Paard en hond op stap...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Gebruikersavatar
Lana
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 92
Lid geworden op: 07/04/13 12:17

Paard en hond op stap...

Ongelezen berichtdoor Lana » 10/04/13 20:25

Nu lana wat groter wordt kunnen we met z'n 3 tjes. Paard nobel, hondje lana en ik lekker op stap. We vinden het heerlijk, en lana gaat zowel aan de lijn als los al goed mee, maar toch vind ik het best wel spannend.
Heeft iemand nog tips and tricks hiervoor?
Afbeelding

Labradoggy

Ongelezen berichtdoor Labradoggy » 11/04/13 11:11

Lijkt me heel leuk! Ik denk dat als jullie vaker met z´n drieën onderweg zijn, jullie wel aan elkaar gewend raken en uiteindelijk ontspannen wandelingen maken :)

Gebruikersavatar
Lana
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 92
Lid geworden op: 07/04/13 12:17

Ongelezen berichtdoor Lana » 11/04/13 20:49

Hoi labradoggy,
Dit is ook al een lang gekoesterde wens van me die eindelijk uitkomt, en het gaat ook best heel goed, maar het blijft heel spannend, lana luistert echt wel heel goed, maar wat als ze ineens een ander hondje ziet, dan heeft ze bananen in d'r oren. En tja ga dr dan maar eens achteraan(wat eigenlijk al niet mag).
Ik vertrouw lana altijd, maakt niet uit wat er langsloopt/fietst/rijdt, maar zodra er een hond bij komt kijken ben ik haar kwijt. En dat maakt me een beetje angstig.
Maar het is wel heel erg leuk :)
Afbeelding

Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 165
Lid geworden op: 21/11/12 15:35
Locatie: Antwerpse Kempen

Ongelezen berichtdoor Pixie » 12/04/13 13:35

Heb ik ook altijd van gedroomd, maar het zal niet aan Roxy besteed zijn. Zelfde probleem: ze heeft een probleem met andere honden, ze heeft dan geen bananen, maar ik kan ze niet passeren zonder leiband. Maar soms gaat mijn man mee te voet met Roxy, en dan is het wel heel fijn. Roxy houdt ervan om samen met haar grooooooooote zus een sprintje te trekken!

Labradoggy

Ongelezen berichtdoor Labradoggy » 12/04/13 16:58

Lana schreef:Hoi labradoggy,
Dit is ook al een lang gekoesterde wens van me die eindelijk uitkomt, en het gaat ook best heel goed, maar het blijft heel spannend, lana luistert echt wel heel goed, maar wat als ze ineens een ander hondje ziet, dan heeft ze bananen in d'r oren. En tja ga dr dan maar eens achteraan(wat eigenlijk al niet mag).
Ik vertrouw lana altijd, maakt niet uit wat er langsloopt/fietst/rijdt, maar zodra er een hond bij komt kijken ben ik haar kwijt. En dat maakt me een beetje angstig.
Maar het is wel heel erg leuk :)


Ja, sommige honden kunnen gewoon niet rustig blijven bij het zien van andere honden. Ik ben wel eens gaan wandelen met de labrador van m´n buurman en toen die een andere hond zag sleurde hij me helemaal de straat door. Ik had geen kleren meer over. Daarom doe ik vaak ook m´n wat lossere kleding aan en zeker niet te strakke dames broeken zoals deze, als ik met een hond ga lopen :wink:


Terug naar “Belevenissen”