Ik heb er weer wat grijze haren bij

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ik heb er weer wat grijze haren bij

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 04/07/13 15:26

vanmorgen werd ik wakker en ik dacht meteen:Hoera! Ik heb vakantie! :schreeuw: Ik hoef helemaal niks !

Nou ok de was dan natuurlijk, en stofzuigen,dweilen,de vaatwasser uitpakken,maar daarna :lekker op pad met Co en Ep!

Door het buurtschap Huinen hier in Putten .Daar zijn nog zandwegen,en de honden kunnen daar lekker los lopen.

Opeens steekt er een enorme haas over! Co en Ep erachteraan ,en ik roepen Hier! Hier! Co komt meteen terug (puppiecursus gehad OF eigenlijk toch teveel werk zo,n haas :wink: ) maar Ep is dus doof en schiet achter die haas aan door een maisland richting boerderijen.

Co en ik hebben zeker een kwartier gewacht,meestal komt Ep dan weer terug via de zelfde weg,want zn neus doet het nog prima.
Ik durfde ook niet met Co naar die boerderijen,want tegenwoordig hebben de boeren geen erf keffertjes meer ,maar wel ridgebacks en rottweilers en dat zulk spul.

Mn telefoon lag thuis aan de oplader dus ik besloot maar naar huis te gaan ,voor hulp. Co begreep het niet en keek steeds achterom, en ging zelfs nog even liggen in tegengestelde richting.( Ik heb zelfs nog even lelijk gedaan tegen Co, ) hiervoor nog excuses, mn lieve schat :oops:

Thuisgekomen mn zoon en een logee uit bed getrommeld ! Helpen! Zoeken! telefoons mee, en op de fiets!

We zijn elkaar 2 x tegen gekomen ,maar nergens een spoor van een zwart met wit hondje met krulstaart.
Wat een ellende. Ik kan wel janken, want toevallig komt vandaag mn neefje terug uit Australie ,na een reis van 6 maanden. En hij was al zo blij dat Ep er nog was. Wat moet ik dan zeggen morgen, ja dat denk je dan he.

Opeens zie ik wat zwartwits in een weiland! JA! Dat moet hem zijn! Hoewel, die boer daar heeft ook een boerenfox.Toch maar erheen gefietst,en ja,daar was ie!

Helemaal in de war, hij wilde niet eens komen toen ik vlak bij hem was ,zn oogjes keken ook heel vreemd.

Er kwam een boer aan op de trekker en die zei: ja dat hondje loopt hier al een uur heen en weer,maar we konden hem niet pakken. das vreemd want Ep is nooit bang voor mensen.

Nou konden we kiezen: OF helemaal teruglopen, de jongens fietsten vast vooruit, OF Ep in mn grote fietsmand!

Wilde hij niet natuurlijk, maar ik werd opeens boos en heb hem zonder pardon opgepakt en in mn mand gezet.Niks te willen,ik wil nou naar huis!

Hij bleef ineens nog zitten ook, en met de wind in zn oortjes,leek het hem ook nog wel wat denk ik!

Thuisgekomen stond mn zoon voor het keuken raam en heeft natuurlijk weer een foto genomen! Tja voor facebook he!

Ik zal kijken of dat lukt om die hier te plaatsen, en anders moeten jullie er zelf maar plaatjes bij bedenken! :)

Oh ja, kan er ook nog wel bij: mn bonte was helemaal doorgelopen! :(

Nou heb ik een leuke eerste vakantie dag of niet! :klasse:
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 04/07/13 15:47

Ep maakt het de laatste tijd wel bont, jaagt je steeds de stuipen op het lijf :?

Gelukkig is hij weer terecht.
Neem maar lekker een borrel, even bijkomen van de schrik en geniet van je vakantie.

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 04/07/13 16:09

Never a dull moment with Ep :D

Hanneke

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 04/07/13 16:32

Sjee Wil, dan stopt je hart even met kloppen. Gelukkig heb je hem weer gevonden.
Heb je een hele lange lijn waar je hem aan kunt uitlaten? Zo niet stuur je maar een pb. :)
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 04/07/13 16:47

Pff, dat moet inderdaad schrikken zijn geweest zeg, gelukkig is Ep weer terecht!
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 04/07/13 17:06

Nou Wil, dat was weer een TOP-dag! (NOT)

Ik ben blij dat Ep er weer is!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 04/07/13 18:07

Afbeelding

nou, kijk daar komen we aan!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 04/07/13 18:17

Kon de foto groot bekijken toen ik erop klikte en moet zeggen dat Ep een tevreden uitdrukking op zijn kop heeft. Volgens mij had hij het wel naar zijn zin. En dan met de fietstaxi naar huis, wat wil je nog meer als hond. :D

ArjanK
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 136
Lid geworden op: 04/05/13 11:54
Locatie: Halsteren

Ongelezen berichtdoor ArjanK » 04/07/13 18:18

Gelukkig is Ep weer terecht, gelukkig heb je al vakantie anders had je er wel aan toe geweest na vandaag.

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 04/07/13 18:25

Nou Dorette, hij heeft nog een hele tijd zo lopen hijgen en stressen door het huis.
Hij had enorme dorst, heeft een bak water leeggelebberd en is toen uitgeput op zn kussen neergevallen.

Voor 20 minuten! :D hij is er weer hoor! Ep.

ArjanK @ ja, ik heb echt vakantie hoor! :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 04/07/13 19:13

Klinkt gezellig :( Maar gelukkig is hij er weer :)

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 04/07/13 19:57

Dit soort stunten zijn niet echt goed voor je rikketik.
Gelukkig is 'ie weer terecht!

Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 890
Lid geworden op: 08/08/10 14:38
Locatie: Enschede

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 04/07/13 20:10

Nou Ep dit moet je niet de hele vakantie doen van vrouwtje! Dan kan ze niet opladen voor al die andere avonturen

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 04/07/13 21:55

Mmmm fijne start van de vakantie :(
Ep ziet er in het mandje wel vrij relaxed uit, maar kan me voorstellen dat ie helemaal uitgeput was.
Ik wens je verder een fijne en rustige vakantie :)
Afbeelding

Bedankt Monika!

Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 261
Lid geworden op: 29/05/13 19:52
Locatie: Zuid - Holland

Ongelezen berichtdoor Cissy » 05/07/13 06:53

Zoeken lekkere start van je vakantie , ben hoop dat er niet al te gekke dingen meer gebeuren , ppfpfp. gelukkig is terecht , je zou er met recht een hartverzakking van krijgen ...

Hoop voor je verder een rustige vakantie waar je kan uitrusten en genieten :wink:
each day is a gift


Terug naar “Belevenissen”