De beste stuurlui staan aan wal

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lientje01
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 132
Lid geworden op: 31/03/13 21:48
Locatie: vlakbij de zee :-)

Ongelezen berichtdoor Lientje01 » 06/09/13 22:40

Begin van de vakantie gingen manlief en ik naar het tuincentrum. Bijke mee voor de gezelligheid. Bij de kassa kreeg het hondje van de mevrouw voor ons een snoepje. Blijkbaar een heel lekker snoepje want Bijke ging even los. Trekken aan de lijn, piepen, niet luisteren naar mijn correctie:'Nee, zit"

Mens draait zich om en vertelt me dat het komt door mij, ik zou haar namelijk geen tuig om moeten doen, dan zijn honden niet te corrigeren. Haar hond heeft een halsband, anders kan ze hem niet corrigeren. Zou ik toch eens moeten proberen.
Mijn opmerking dat ik niet een middelgrote hond aan een halsband wil hebben omdat ik daar alleen maar nadelen van ze wordt weggesnoven. Echt gesnoven he, like a dog.
Op dat moment verdween mijn irritatie. Werkelijk: ze leek op haar hond! Ze had zelfs een korte ketting om haar hals.

Haar hond meesleurend aan de riem (echt rukken er aan geven) ging ze er vandoor. Ik had namelijk stiekem de riem van Bijke even wat langer gemaakt en de bananen niet uit haar oren gehaald zodat ze goed bij het hondje van de kenau kon. :D :lol: Manlief en ik vette lol bij die kassa natuurlijk.
Van de kassajuf kreeg Bijke drie snoepjes en wij een knipoog en een halflosse gemompelde opmerking over 'vaste klanten'.

Marga/Noa
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 273
Lid geworden op: 02/04/13 15:53
Locatie: Overijssel

Ongelezen berichtdoor Marga/Noa » 07/09/13 10:42

:) :)
Noa 09-09-2012


Terug naar “Belevenissen”