die 2 poezenkoppen en nog veel meer....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

die 2 poezenkoppen en nog veel meer....

Ongelezen berichtdoor Tammie » 26/07/13 21:57

Vrouwtje heeft mij opdracht gegeven...Ik mag het eindelijk vertellen van haar :D :D :D

Zoals vrouwtje al had verteld aan jullie was het met Thor dikke mik. Maar pfff wat kan dat kreng slijmen zeg :shock: Zit ik mijzelf zoals net te wassen komt die slijmjurk er weer aan.
Nu daar heb ik sinds gisteren wat opgevonden hoor :D
Ze mag effies slijmen maar ben ik met andere dingen bezig dan geef ik een grom ter waarschuwing. Gaat ze weg dan is ze lief geweest :D :D :D Voor een grom gaat Thor wel weg en dan heb ik effies rust :D Ikke is wel lief hoor maar echt waar....kop wegdraaien helpt niet, gaan verliggen helpt niet, zij blijft maar slijmen....Dan niet effies maar wel een half uur lang als het aan haar ligt :roll:
Dus deze strijd is uitgemaakt met elkaar :D

Dan die langharige grijze die in huis woont. Vrouwtje heeft samen met mij alles vorige week uit de kast gehaald om te laten zien dat ik niet eng ben :) Ben soms wel wild maar niet eng....en dat ik dan wild ben komt omdat ik blij ben, blije Pepper :D
Ra en ik zijn vriendjes geworden. Wij laten elkaar met rust, wij houden van elkaar maar niet zo knuffelig als Thor :D
Met vrouwtjes knuffel je, soms met baasje als het zo uitkomt maar mijn vrouwtje :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

Sinds gisterochtend gaat vrouwtje 's ochtends koffie drinken en dan stappen we haar auto in :) Ik ben dus al 2x in alle vroegte naar het bos geweest, steeds weer ander bos :D
Vanmorgen was ik zo blij dat ik zo zoef zoef helling op en af ging rennen :D Effies mijn blijdschap uiten maar vooral moet ik ook maar heel dicht bij vrouwtje blijven en dat kan dan ook op deze manier :D

Ook ben ik er al achter dat als ik los mag (tja ik ben wel loops maar vrouwtje merkt toch niet of ik wel/niet ben aangelijnd want ik loop pal naast haar/achter haar) dat er een wezenlijk verschil zit tussen bos en de wijk :wink:
In de wijk mag ik ook los maar dan moet ik van vrouwtje dichtbij blijven, in het bos mag ik zo af en dan snuffelen maar verder dan zo'n 10 a 15 meter ga ik toch niet bij haar weg :) Stel je voor dat ik haar zomaar kwijt raak :shock: :shock: nee dat durf ik niet hoor :D :D

Voor de rest ben ik wel heel lief en rustig.
Spring niet tegen bezoek op, ga niet met 2 poten op ze liggen...Dat doe ik alleen bij vrouwtje en baasje :D :D Luister goed naar mijn vrouwtje. Help haar dagelijks met spulletjes naar de container brengen wat ik helemaal geweldig vind :D :D :D

En verder?
OOooh ja mag ik vaak meedoen met boodschappen halen...En dan wacht ik samen met baasje of vrouwtje buiten tot 1 van hun 2 weer terug is.

En heb ik hier opperbest naar mijn zin :D :D Al blijft vrouwtje the best :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

ps; ik kreeg van vrouwtje op mijn kop...mag alleen los lopen als er geen andere hondjes in de buurt zijn nu op dit moment :oops:
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 26/07/13 22:38

Dat klinkt allemaal super Pepper, fijn dat je het zo naar jouw zin hebt bij de nieuwe baasjes :)

-kim-
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor -kim- » 27/07/13 07:37

Super dat het zo goed gaat !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 27/07/13 08:04

Fijn Pepper dat jij zo'n lieve baasjes hebt gevonden, en leuk dat het met de poezen ook al zo goed gaat.

Nienke & Foofer
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 27/07/13 09:17

Goed zo Pepper!

labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor labbers » 29/07/13 20:16

Nou dat klinkt alsof je lekker leventje hebt Pepper 8)
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)

-Marianne
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 29/07/13 20:35

Fijn om te horen dat het zo goed gaat, Pepper!
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

Terug naar “Belevenissen”