sorry sorry sorry

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 29
Lid geworden op: 10/06/13 15:58
Locatie: eindhoven

sorry sorry sorry

Ongelezen berichtdoor goeivrouwke » 07/08/13 12:36

haaaaai luitjes,

hier ff een berichtje van mij
het spijt me dat het zolang heeft geduurt, maar ben op en top van ons eerste labrador pupke aan het genieten.

oooo hij doet het zoooo ontzettend goed!

op de terug weg lag hij lekker tegen me aan te slapen
zelfs al in de boerenbond geweest...had alles behalve een halsbandje (wist nie welke maat ik moest hebben, ben shih-thu's gewend waarvan ons bartje nog steeds zijn puppiebandje om heeft ;))
dus dan maar ff live passen.

thuis aangekomen had ons zoontje onze 2 shih-thu's eten gegeven en ging ze uitlaten...ik wachte ff in de auto met onze bruce...ben toen met bruce op de arm naar het veld gegaan en ze aan mekaar voorgesteld.
onze bruce vond ze helemaal geweldig...charlie&bartje hadden zoiets van uhm wat is dat ;((
tot op de dag van vandaag word ie geaccepteerd maar daar blijft het ook bij...had er meer van verwacht, misschien komt het nog...er word niet gevochten ofzo...ze blijven een beetje bij elkaar uit de buurt ( gisteren lagen ze per ongeluk alle 3 onder de tafel bij mijn voeten...komt goed)
na het ontmoeten en een grote plas heb ik onze bruce in zn benche gelegt zodat ie ff kon bijtanken.

daar gaat hij voortaan zelf in als hij moe word/als ik ga poetsen/als het bedtijd is... :applaus:
de eerste nacht piepte die om 03.00...ff buiten geplast en weer terug in de benche gelegd...de volgende keer was het 06.00.
en (ja sorry) dat was ook de enigste nacht dat ik eruit ben gemoeten.
de laatste plas savonds is rond 23.00/23.30 en dan smorgens de eerste week 06.00 en niks in zn benche gedaan.
toen werd het ff rond een uurke of 07.00 en nou dat mijn man zijn vakantie om is houden we het op 06.00

in commando's is onze bruce ook een vlugge ( tenminste ik sta van mezelf en bruce te kijken)
na de 2e dag kon hij al zit en lig.
een paar daagjes daarna al hier en blijf.
oooo dit is zo gaaf.
vrijdag beginnen we op de hondenschool ( hij kent al bijna alles hahaha)
loopt netjes langs me aan de riem gaat zitten bij de stoeprand en toen we vd week hier aan het einde van de straat lekker een ijsje gingen eten lag hij mooi bij mn voeten onder het tafeltje.
we kregen zoveel complimentjes van mensen wat een lief mooi netjes opgevoed hondje het is :)

toen we laatst bij de dierenarts kwamen zat er een vrouw met een blonde labrador binnen (denk een jaartje of 3) met een tuig om en die vrouw had er zoveel moeite mee...hij trok haar van de bank af en luisterde voor geen meter.
wij kwamen binnen met bruce en tuurlijk keek hij rond en snuffelde nieuwe luchtjes,maar toen ik zei bruceje mooi zit kwam hij mooi bij ons zitten en keek echt zo naar die blonde van poehey waar maak jij je druk om...doe normaal!
onze bruce kreeg een dikke 10+ en het commentaar was "wat een lief braaf hondje...ongeloofelijk!"

morgen word hij 12 weken en als ik dan al zie hoeveel liefde we van hm krijgen en hoeveel plezier we met hem hebben is ongekent!
nee we hadden geen betere keus kunnen maken!

ondertussen weegt hij 8.3 schoon aan de haak...ik lees op internet dat hij al 12 kilo zou moeten wegen??? is dat zo?

nou dit was ff een (oeps flinke) update...maar ik ben zooooo ontzettend happy met mn puppedupke da ik nog wel uren door kan gaan...maar jullie snappen wel wat ik bedoel :D

tot gauw weer knuffie chantal&bruce

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 07/08/13 15:23

:D geniet er maar van :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 07/08/13 15:30

ik hoef me niet af te vragen of je van je puppert geniet :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 07/08/13 16:56

Het gaat helemaal super zo te lezen :D Geniet ervan!

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 07/08/13 17:49

Klinkt allemaal super :)
Het gewicht kan zo verschillend zijn, vond de da hem onlangs mooi op gewicht? Dan zou ik mij niet te druk maken over wat ik op internet las :wink:

goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 29
Lid geworden op: 10/06/13 15:58
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor goeivrouwke » 07/08/13 19:01

de dierenarts vond hm prima...hij waarschuwde al dat ze vlug dik kunnen worden (ligt natuurlijk aan het baasje snap ik ook wel)

hij krijgt gewoon de voorgeschreven hoeveelheid brokjes die op de verpakking aangegeven staat, daar haal ik iets vanaf als beloning.

maak me dr ook geen zorgen om, maar verschoot van de week ff toen ik las dat een labrador van 12 weken 12 kilo moet wegen...13 weken 13 kilo enzo.

nee mijn gelukje is perfect

thnxxx voor de lieve reacties

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 07/08/13 19:59

een trotse labradormoeder! :D
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 29
Lid geworden op: 10/06/13 15:58
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor goeivrouwke » 07/08/13 22:59

opzekers!!!!

:verliefd1:


Terug naar “Belevenissen”