Een weekend oppassen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Een weekend oppassen

Ongelezen berichtdoor Muiske » 20/02/15 08:31

Afgelopen weekend hebben wij lekker opgepast op onze neefjes van 2 en 3. Natuurlijk ging Bob ook mee en ik was erg benieuwd hoe dit zou gaan. De oudste is altijd best bang van Bob. De jongste heeft Bob nog niet zo heel vaak bewust meegemaakt (vooral als baby).

Op vrijdag was het van beide kanten wel even aftasten, de neefjes vonden Bob maar eng en Bob vond de neefjes maar druk en apart. We hadden Bob wel een aantal keren moeten corrigeren met achterna rennen e.d. maar het ging eigenlijk wel redelijk. Zaterdag ochtend kwamen de eerste huilbuien. bob zijn reactie daarop was zo schattig, ging direct bij ze liggen, wel op een afstandje. Bij de jongste ging hij 1 keer zo clownen (op de rug rollen, en op zn kop naar hem kijken) dat de huilbui zo over was. Ik merkte dat de jongste steeds meer naar Bob toe trok, hij wilde graag aaien en knuffelen, en de reactie van Bob was weer zo lief. Hij wist gewoon dat dit kleine tere mensjes zijn waar je voorzichtig mee moet zijn. Al snel had de jongste door dat als je een speeltje gooit dat bob die gaat ophalen en daarna weer terug komt brengen. Die liep daarna continu achter hem aan "bob, bob, bob, bob" totdat bob keek en dan werd het speeltje op de grond gegooid. :D .

Wanneer de kids lekker rustig aant spelen waren dan lag bob nog geen halve meter bij ze vandaan, zo schattig. Bob werd al snel onderdeel van hun spel en hij moest er maar aan geloven dat er auto's over zijn rug reden en Dino's over zijn buik liepen. Ik had wel verwacht dat hij dit snel beu zou zijn maar hij ging er heerlijk voor liggen en maar kwispelen met zijn staart. :lol: Hij was echt dol op die 2 kleintjes. Maar hij is ook heel blij dat hij nu weer in alle rust op de bank kan liggen :)
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015

corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1041
Lid geworden op: 01/11/09 15:40
Locatie: Kapelle

Re: Een weekend oppassen

Ongelezen berichtdoor corretje » 22/02/15 17:02

Je mag trots zijn op Bob. Dat heeft ie echt netjes gedaan. Ik vind het altijd wel erg lief om te zien hoe honden met kleine kinderen omgaan. Kira vond het ook altijd geweldig. Als ze maar aandacht kreeg. Maar ze piepte dan ook zachtjes of ze wilde zeggen aai me maar het is goed. :verliefd1:
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Re: Een weekend oppassen

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 23/02/15 19:27

Aah die Bob is geslaagd dus voor zijn Kinderdiploma!
Deed me denken aan een paar jaar geleden,mijn nichtje van toen 2 zei boos tegen mij: "Co is TOUT!"Ik vroeg:waarom dan?
Co vind jou wel lief toch? Wat bleek nou:
Het was ook zo,n mini mensje :
Co sloeg haar steeds al kwispelend met zn staart tegen haar (gelukkig nog luier) kont! :D :D
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

Gebruikersavatar
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 851
Lid geworden op: 21/11/13 12:09
Locatie: in de buurt van Enschede

Re: Een weekend oppassen

Ongelezen berichtdoor Milou » 13/03/15 12:58

:verliefd1: Wat ontzettend lief van Bob!!
Wat een topper, een kanjer en een hond waar je ontzettend blij mee mag zijn! :D
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997


Terug naar “Belevenissen”