kadavertjes

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1041
Lid geworden op: 01/11/09 15:40
Locatie: Kapelle

kadavertjes

Ongelezen berichtdoor corretje » 19/04/15 15:42

Gister met Diezel naar het bos geweest. 's morgens waren we er ook. Hij vond een afgekloven denk konijn. Er was alleen een ruggengraat met staart over :? Diezel zat er al bij dus nee gezegd en hij liep netjes mee verder.
's Middags gaan we weer naar het bos. Hij bleef een eindje achter me. Kwam toen heel schuldbewust naar mij toegelopen met iets in zijn bek. :( Ik dacht in eerste instantie een vies, kapot afgekloven balletje, maar niets was minder waar. Het waren een aantal botjes :shock: Dus ik zo heel rustig zeggen tegen Diezel: "laat dat maar los". Dat deed hij heel netjes en ik schopte het weg. Hij ging er ook niet achteraan. :) Dus verder gelopen langs de plek waar we "s morgens dat stuk hadden zien liggen. Was dus al een groot deel weg. Er lagen nog restjes dus diezel aan halsband meegenomen. Loop ik een stukje verder. Hij was alweer los had ie toch nog iets te pakken. Hard los geroepen en hij deed het pfff. Dus beloond met snoepjes. Maar het lijkt wel of dat kadavertje verspreid ligt in het bos of er zijn meerdere nijntjes gepakt. Maar wat smerig zeg!! En zielig voor het nijntje
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008

Gebruikersavatar
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 807
Lid geworden op: 22/02/14 12:34

Re: kadavertjes

Ongelezen berichtdoor Romke » 24/04/15 16:09

Jakkes, daar hou ik ook niet van.
Kan zijn dat er meerdere liggen, dan oppassen is het vaak een ziekte.
Maar de kans is groot dat er al meer dieren mee gesleept hebben, en het zo meer verspreid ligt

corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1041
Lid geworden op: 01/11/09 15:40
Locatie: Kapelle

Re: kadavertjes

Ongelezen berichtdoor corretje » 24/04/15 19:25

Ik denk dat het van 1 konijntje was. Verder geen dode konijntjes zien liggen. Er zijn wel een aantal honden hier in het dorp die regelmatig een konijn te pakken hebben in het bos. Erg zielig, maar helaas weinig aan te doen. Gelukkig jaagt Diezel er niet achter aan
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008


Terug naar “Belevenissen”