Bob het monster

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Bob het monster

Ongelezen berichtdoor Muiske » 19/06/15 15:38

Gisteren was ik met Bob bij ons in het park aan het wandelen. Bob loopt altijd lekker los in het park, hij duikt dan af en toe het water in om een rondje te zwemmen en hij loopt braaf met me mee. Gisteren stond ik bij het water waar een meerkoetje met 4 kleine kuikentjes voorbij zwemde, zo schattig dacht ik nog bij mezelf. Naast mij liep Bob het water in om een rondje te zwemmen en ik ging langzaam weer terug om mijn weg te vervolgen. Achter mij hoorde ik een luid gekwaak dus ik roep nog naar Bob dat hij de eendjes niet moet opjagen (soms wil hij dat wel eens doen). Ik zie Bob voor mij weer uit het water komen met iets in zijn bek, een piepballetje dacht ik nog want het piepte erg hard. Tot mijn schrik zag ik dat het geen piepbal was maar een kuiken. Bob kwam trots kwispelend met zijn buit naar mij toegelopen, want ja alles wat uit het water komt wordt naar het baasje gebracht. Ik roep half in shock dat hij los moet laten. Alsof in slow motion zie ik Bob stil staan, zijn bek een keer dicht gaan en daarna tuft hij het levenloze lichaampje van het kuiken voor mijn voeten uit. En alsof dat nog niet erg genoeg was wilde mijnheer de rest ook nog gaan halen.

Hartverscheurend om te zien dat mama meerkoetje nu met nog maar 3 jonkies zich in het riet verborgen probeerde te houden voor mijn monster. Sorry mama :cry:
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015

Gebruikersavatar
Martineke
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 67
Lid geworden op: 23/02/15 22:05

Re: Bob het monster

Ongelezen berichtdoor Martineke » 20/06/15 18:58

ach bob toch. dat was niet de bedoeling.

arme jij om dit te zien
My kids, My husband,My life, My everything.

en niet te vergeten onze :zwartkopje: Sumo en :blondkopje: Diesel, Wimmie (huiskat) en al onze aagjes :)

Gebruikersavatar
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 851
Lid geworden op: 21/11/13 12:09
Locatie: in de buurt van Enschede

Re: Bob het monster

Ongelezen berichtdoor Milou » 23/06/15 13:59

Aaaaa... Wat sneu!!
Bob, niet weer doen hoor!!! Alleen levenloze dingen mogen uit het water worden gehaald.
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997


Terug naar “Belevenissen”