Slechte adem

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lola
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 7
Lid geworden op: 14/12/17 21:52

Slechte adem

Ongelezen berichtdoor Lola » 13/01/18 13:37

De dikke witte wordt dit jaar ook gewoon weer op sleeptouw genomen waar ik dan heen ga,alleen thuis laten doe ik niet,ben single,en omdat hij dus altijd mee gaat heeft hij alweer bij de dijk gelopen,daar waar ook schapen lopen,dus dat is soms haffelen in de schapenpoep die daar dus gewoon zonder bestelling naar binnen gewerkt kan worden,of we zijn een aantal uren per dag op een boerderij,met paarden boxen,en echte paarden,en ja die poep vreet hij ook,het vieze beest,maar toen ik bij mijn moeder was,was het toppunt weer bereikt,een hele slechte adem,toen hij blij mij kwam melden dat mijn moeder de kattenbak niet meer leeg hoefde te maken,dat had hij al gedaan,dit vieze gevreet doet hij al zijn hele leven maar van katteshit begint hij echt uit zijn straatje te stinken.

Al bijna 4 jaar til ik hem in en uit de auto,omdat het te hoog is om zelf te klauteren met zijn wrakke botten,de achterhand is nooit echt zijn sterkste kant geweest en op die manier heb ik hem proberen te ontzien van springen en vallen,en het lopen is nu max 300 meter en dan doen we daar bijna een half uur over,ja elke vierkante centimeter van de berm is nog interessant om uitgebreid te onderzoeken,de ontlasting van hem is goed tot zeer goed te noemen,harde keutels en het plassen was de laatste tijd een beetje anders,wat langer dan normaal liet hij het lopen,maar niets aan de hand verder.
Maar vanmorgen zag ik een druppel bloed op de vloer voor zijn drinkbak,en zat op zijn penis nog meer,nu is het er niet maar het is niet een goed teken.

Gister nog bezoekjes afgelegd bij een paar vrienden en daar liet hij zich weer kennen,ik wil wat en al duurt het een uur ik doe dat,als je even de aandacht verslapt,en het is een geweldig beest en slim genoeg om zijn ding te doen.
Volgende keer meer als hij het nog ff blijft doen tenminste.

Groet Remko.

Annemieke57

Re: Slechte adem

Ongelezen berichtdoor Annemieke57 » 16/09/18 11:40

Ooohhh ja bah dat doet mijn Jesse ook.....alleen met kattenpoep andere drollen vind hij niet lekker...dus het is redelijk in de gaten te houden met wandelen maar zo af en toe lukt het hem toch.


Terug naar “Belevenissen”