1.5

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lola
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 7
Lid geworden op: 14/12/17 21:52

1.5

Ongelezen berichtdoor Lola » 15/01/18 22:21

Wat hij voor stoms heeft gedaan weet ik niet maar meneer loopt nog moeilijker dan eerst,vandaag waren we op de boerderij en hij ging de boel weer verkennen,brood gappen van de vogels denk ik,want dat ligt daar vaak in de tuin,en toen is hij vast het erf nog ff over geweest,toen hij weer bij mij kwam keek hij zeer beteuterd en was zwart tot onderop zijn buik,waar heeft hij ingezeten?Dacht ik,het vieze beest,zo in moest hij dus ook weer in de Volvo,met licht interieur,mee terug,er ligt wel een kleed in maar dat zou deze drek echt niet gaan tegen houden.

Maar toen ik ff beter naar hem keek zag ik dat hij zich niet helemaal tof voelde,rechts achter is de poot ook zeer warm en weer wat dikker dan eerst,dus nu 1.5 pil erin,prednison met onstekingsremmer krijgt hij,eerst kreeg hij 1 pil maar ik kan tot 1.5 gaan volgens het etiket.
Ik vind het niet leuk dat hij zo slecht word en achteruit gaat,vandaag hebben we weer de ronde gedaan die hij leuk vind,koffie drinken bij een vriendin,nog ff bij mijn moeder geweest,en daar liep hij te zeuren en te jengelen als een jonge hond zonder opvoeding,hij kon niet bij de kattenbak want die had ik weg gezet,we zijn dus op de boerderij geweest en nog bij vrienden in het hotel restaurant,waar hij dus geweldig gevonden wordt,en we hebben 150 kilometer gereden,daarom,wat wil een hond nog meer.

En morgen moet hij weer mee op stap,ooit heeft een vriend tegen mij gezegd dat ik ze verslijt,ik hed eerst twee honden,met dat verslijten bedoelde hij dat ik ze altijd in beweging had en mee neem,vandaag was die vriendin,van de koffie,ook mee naar de boerderij met haar hond maar die kende dat niet dus dat was bij de bazin blijven,Lola wordt nergens warm of koud van,in welke situatie hij zich dan ook bevind,ik zeg wel,het is een beest van een beest,en nu voel ik met niet prettig omdat hij pijn aan zijn poot heeft.

Dit moest ik ff kwijt.
Groet Remko.

Terug naar “Belevenissen”