Feest

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lola
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 7
Lid geworden op: 14/12/17 21:52

Feest

Ongelezen berichtdoor Lola » 20/01/18 22:32

Het is vandaag groot feest,het dikke witte ding is 13 geworden,en hij heeft het zelf niet door dat hij best wel oud is.
Zoals vanavond,lekker drammen om genoeg aandacht te krijgen,en lukt het de eerste keer niet dan wel de tweede keer.
Niet speciaal omdat hij jarig is,maar hij heeft net een lams-bot gekregen,maar verwend beest dat het is kijkt hij er niet naar om,laat staan op kauwen,dat komt later wel de brokken zijn nu toch meer in trek dan een bot met echt vlees,als hij moeite moet doen om het vlees eraf te knagen of dat het stuk te groot is,om 1 keer naar binnen te slikken,dan hoeft het niet voor hem,je zou kunnen zeggen hij is zeer kieskeurig,en aan zijn gebit ligt het niet,dat is nog als nieuw.

We zijn net nog ff uit geweest,hij krukt weer als vanouds,de achterpoot is weer normaal dik,maar niet meer warm,en nu ligt hij smakkend ruftend hijgend voor mijn voeten,als we terug komen van uitgaan dan heeft hij de eerste minuten het druk met drinken eten en de kamer uitchecken en gaat dan liggen,en als je geluk hebt snurkt hij niet te luid.

Lola heb ik in jullie 2005 gekregen,als losgeslagen pup waar het een en ander aan mankeerde,na een maand of 14 was hij zover opgeknapt dat hij beter was,eerst was het of hij zijn eerste jaar wel zou halen,toen ben ik voor 5 jaar gegaan,ook gehaald,toen hij rond zijn zesde jaar nauwelijks nog da bezoekjes nodig had,dacht ik mss 10 jaar,en ik ben niet de enige die er van op kijkt dat hij het nog doet,in princiep heeft hij zijn lichting overleeft,er waren nog meer honden in de vriendenclub van rond zijn geboorte jaar.
En daar leeft alleen een Sta bij nog van.

De rust is weder gekeerd in de kamer en hij valt al zo nu en dan in slaap,en het is werkelijk grappig om deze labrador bejaard te zien worden,overal zin in,gaat compleet zijn eigen gang,lees,stoort zich niet aan mij,en is ondertussen bijna wit,ipv dat gelige wat hij eerst had.
Dat was het voor eerst,en nu gaan we voor 13,5 jaar.

Gr Remko.

Gebruikersavatar
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 851
Lid geworden op: 21/11/13 12:09
Locatie: in de buurt van Enschede

Re: Feest

Ongelezen berichtdoor Milou » 29/01/18 14:45

Gefeliciteerd!!!! En nog vele gelukkige, gezonde jaren toegewenst. :)
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997

Lola
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 7
Lid geworden op: 14/12/17 21:52

Re: Feest

Ongelezen berichtdoor Lola » 29/01/18 23:44

Dankjewel.


Terug naar “Belevenissen”