Jachttraining Belgisch Limburg gezocht !

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Sofie

Jachttraining Belgisch Limburg gezocht !

Ongelezen berichtdoor Sofie » 14/05/10 12:04

Ik denk ondertussen dat onze Kyra een jachttraining wel ziet zitten!
Maar... waar kan je zulke training volgen in Belgisch Limburg?

De Hasseltse Hondenschool geeft dit, maar toen we een school zochten heb ik hier eens een gehoorzaamheidsles gevolgd en ik vind ze gewoon bruut in het opleren (slipketting, roepen en tieren, felle rukken geven....). Dus we volgen nu GH in Genk (LIHOS) met clickertraining. Jammergenoeg hier geen jachttrainingen!
Dus... wie kan helpen bij mijn zoektocht? :confused:

Karlien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4238
Lid geworden op: 15/03/05 16:08
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Karlien » 14/05/10 12:15

Leuk, jij woont dichtbij :D

Ik ben ooit ook met gehoorzaamheid in Hasselt begonnen en afgehaakt om dezelfde reden 8)

Er is een hemelsbreed verschil tussen de gehoorzaamheid en de jachttraining in Hasselt, die wordt trouwens door heel andere instructeurs gegeven.
Als ik jou was, dan zou ik eens gaan kijken naar hun lessen, want die vond ik heel leerzaam en erg leuk!
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses

Sofie

Ongelezen berichtdoor Sofie » 14/05/10 13:00

Karlien schreef:Leuk, jij woont dichtbij :D

Ik ben ooit ook met gehoorzaamheid in Hasselt begonnen en afgehaakt om dezelfde reden 8)

Er is een hemelsbreed verschil tussen de gehoorzaamheid en de jachttraining in Hasselt, die wordt trouwens door heel andere instructeurs gegeven.
Als ik jou was, dan zou ik eens gaan kijken naar hun lessen, want die vond ik heel leerzaam en erg leuk!


Als er zo'n verschil is, wil ik inderdaad wel eens gaan informeren naar hun jachttraining! Er is namelijk een groep speciaal voor retrievers 8)
ik ga informeren!

ik stuur je pb...


Terug naar “Training”