Ziek naar de puppiecursus

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Gebruikersavatar
Longrun1
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 15
Lid geworden op: 08/07/11 22:33
Locatie: Hengelo Ov

Ziek naar de puppiecursus

Ongelezen berichtdoor Longrun1 » 11/07/11 21:29

Hallo allemaal, even voorstellen, we hebben een pup van 12 weken oud, zijn naam is Bunker en het is een zilvergrijze labrador. Het is mijn eerste pup (we hadden vroeger thuis wel een hondje), mijn man heeft wel al meer honden gehad, ook al eerder een labrador.

Afbeelding

Ik ben vorige week met een buurvrouw meegereden om voor het eerst op bezoek te gaan bij een puppiecursus. Bunker werd in de auto vreselijk ziek en begon over te geven, eerst in mijn tas (die stond bij mijn voeten, stom he) en toen ik wilde redden wat er te redden was en hem snel optilde, spuugde hij ook nog een keer tussen de voorstoelen over de tas van mijn buurvrouw.

Ik vond het werkelijk vrrrrreselijk vervelend maar vraag me nu toch af waar hij opeens zo ziek van kan zijn geweest, was dat de zenuwen omdat we naar een cursus gingen, kan dat?

Verder die avond heeft hij wel veel lol gehad op de puppiecursus, en op de terugweg hebben we hem uit voorzorg achter in de auto in de bench gezet, en de hond van mijn buurvrouw voorin de auto. Vervelend genoeg ging-ie in die vreemde bench ook nog even een poeppie doen, dus ook op de terugweg zaten we gezellig in de stank.

Ik voelde me werkelijk vreselijk opgelaten en weet nog niet of ik ooit m'n buurvrouw weer aan durf te kijken. Heb voor alle ellende als goedmakertje een choco-telegram laten bezorgen (altijd lekker toch?).

Maar goed, of ik nog eens met Bunker naar een puppiecursus ga???? ik weet het echt nog niet.... :D

Veel groetjes,
Winia
en een pootje van... Bunker
Long may you run... live your life in harmony.

renate
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2197
Lid geworden op: 13/02/09 08:43
Locatie: Rijen

Ongelezen berichtdoor renate » 11/07/11 21:35

Het kan zijn dat je pup wagenziek is geworden voorin.
Ik heb wel medelijden met jullie beide, eerst in de overgeef geur en dan in de poep geur :(

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 11/07/11 21:45

Ik denk ook dat je pup wagenziek is geworden.
Ik zou zeker naar de puppiecursus gaan :wink:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 11/07/11 21:49

Hier sluit ik me bij aan. Kan me voorstellen dat je niet graag nog eens zo´n drama meemaakt, wat een ellende in die auto :? Maar de puppycursus is zoooo belangrijk, zowel voor jezelf als je hondje. Doen hoor, en daarna nog minstens een vervolgcursus :)

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)


Terug naar “Training”