Eerste welpenlesje

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Gebruikersavatar
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 505
Lid geworden op: 05/06/11 13:11
Locatie: Kempen

Eerste welpenlesje

Ongelezen berichtdoor bud en weiser » 18/08/11 08:17

Killian is gisteren voor de eerste keer naar de hondenschool geweest.
Veel leeftijdsgenootjes,toen we daar kwamen was hij een beetje van doen eens het lesje begon speelde hij met alle pups en vloog hij door de tunnels enz..is toch leerzaam zo alle pups zien ravotten,de een reageerd wat bang en de ander weer het tegenover gestelde,Killian dacht een chiwawapup aan te kunnen,daar had hij het even mis,die beet van zich af!
Vondt het wel tof als hij aant spelen was en ik riep hem kwam hij toch naar mij,een brokje gegeven en verder spelen,op die punten ist wel goed dat het zo'n vuilbaksken is,voor eten alles.

Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 809
Lid geworden op: 20/05/06 17:43
Locatie: Oostzaan

Ongelezen berichtdoor Buddy007 » 21/08/11 18:46

Dat is wel heel braaf van Killian om tijdens het spelen ook nog naar de baas te luisteren! Heel veel succes met de cursus.
Groetjes Lisanne

Gebruikersavatar
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 505
Lid geworden op: 05/06/11 13:11
Locatie: Kempen

Ongelezen berichtdoor bud en weiser » 23/08/11 20:41

Buddy007 schreef:Dat is wel heel braaf van Killian om tijdens het spelen ook nog naar de baas te luisteren! Heel veel succes met de cursus.


Tis ne brave lieve pup,soms wat ondeugend maar daar moet iets inzitten hé.
Voor eten doet hij alles hoor,daar kan ik goed van profiteren :oops:
Ik doe het op het gemak,daar heb ik met de vorige lab fout in geweest,op die honden school deden ze net als je hond 2 jaar is hij alles kan,dat was bij hem niet zo hij had meer tijd nodig,hij zat lang in de puberjaren,was bij zijn vier jaar pas een beetje volwassen aant worden,dus we zien wel,labjes zijn speelvogels.


Terug naar “Training”