Hondenschool omgeving Lansingerland (berkel en rodenrijs)

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Denver

Hondenschool omgeving Lansingerland (berkel en rodenrijs)

Ongelezen berichtdoor Denver » 08/05/12 20:03

Hoi,

ik had een goede/leuke club op het oog om met onze pup te gaan trainen en volgens mij ook relatief goed geprijsd. Nu is daar pas in september plek en dan is de pup al ruim 5 maanden, dat vinden wij persoonlijk wat laat..

ben verder gaan zoeken en kom alleen bij de hondenschool van rotterdam van Martin Gaus terecht waar we in het weekend direct terecht kunnen...
Heeft iemand ervaring met deze school?

Vind de school van Martin Gaus persoonlijk wel aan de dure kant dwz puppy is 50euro voor 4 lessen en 1 theorie les en voor elke les daarna 10euro...Hoeveel lessen voor de puppy volg je normaal??

Als je daarna een curcus wil doen is dat de bij hun genoemde basiscurcus 187,50euro...3x in de week :shock: Maar goed eerst de puppy

Iemand hier ervaring mee en of een andere school in bovengenoemde omgeving

Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marieke » 08/05/12 20:16

Uhm... Ik heb met Quincy en nu met noortje bij de hondenschool Rotterdam getraind. De eigenaresse en ook degen van wie je training hebt is ook GT en zo veel ervaring en verhalen! Ook aan de prijzig kant hoor! Maar ik vind het ieder cent waard! Ze start iedere 5 weken met een nieuwe cursus. En ze traint met de clicker.. Succes met je keuze! En ja kan altijd eens gaan kijken bij een training toch?
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje

Denver

Ongelezen berichtdoor Denver » 08/05/12 20:55

Marieke schreef:Uhm... Ik heb met Quincy en nu met noortje bij de hondenschool Rotterdam getraind. De eigenaresse en ook degen van wie je training hebt is ook GT en zo veel ervaring en verhalen! Ook aan de prijzig kant hoor! Maar ik vind het ieder cent waard! Ze start iedere 5 weken met een nieuwe cursus. En ze traint met de clicker.. Succes met je keuze! En ja kan altijd eens gaan kijken bij een training toch?


Met de hondenschool rotterdam bedoel je dan martin gaus of??

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 08/05/12 21:24

http://www.hondenschoolrotterdam.nl/locatie
Chantal is een leuke en stoere lerares, die heel goed weet waar ze het over heeft.

Of meer naar Den Haag, hondenschool Geordi http://www.geordi.nl/

Den Haag is ook goed bereikbaar vanaf jullie, mits je een auto hebt uiteraard. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marieke » 08/05/12 22:50

Denver schreef:
Marieke schreef:Uhm... Ik heb met Quincy en nu met noortje bij de hondenschool Rotterdam getraind. De eigenaresse en ook degen van wie je training hebt is ook GT en zo veel ervaring en verhalen! Ook aan de prijzig kant hoor! Maar ik vind het ieder cent waard! Ze start iedere 5 weken met een nieuwe cursus. En ze traint met de clicker.. Succes met je keuze! En ja kan altijd eens gaan kijken bij een training toch?


Met de hondenschool rotterdam bedoel je dan martin gaus of??


Nee ik bedoel www.hondenschoolrotterdam.nl eigenaar is Chantal Olfers. Ze traint alleen wel door de weeks in de avonden. Puppycursus is 10 weken. Basis is dan 5 weken, 2 dagen in de week.
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 09/05/12 07:11

Hondenschool Lansingerland was geen ruimte meer? Die hondenschool is op gezet door Edwin Reedijk, en als iemand begrijpt hoe je met een retriever omgaat is hij het wel :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Denver

Ongelezen berichtdoor Denver » 09/05/12 08:56

Lupos schreef:Hondenschool Lansingerland was geen ruimte meer? Die hondenschool is op gezet door Edwin Reedijk, en als iemand begrijpt hoe je met een retriever omgaat is hij het wel :wink:


:oops: :oops: :oops: Zo simpel had ik nog niet eens gedacht :oops: :oops: :oops: Heb ze gecontact er is een wachtlijst dus ben benieuwd, onwijs bedankt :klasse:

Voel me een beetje dom,hihi :oops:

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 09/05/12 09:43

Denver schreef:
Lupos schreef:Hondenschool Lansingerland was geen ruimte meer? Die hondenschool is op gezet door Edwin Reedijk, en als iemand begrijpt hoe je met een retriever omgaat is hij het wel :wink:


:oops: :oops: :oops: Zo simpel had ik nog niet eens gedacht :oops: :oops: :oops: Heb ze gecontact er is een wachtlijst dus ben benieuwd, onwijs bedankt :klasse:

Voel me een beetje dom,hihi :oops:
tja je moet maar net weten dat ie er zit, dus gek is dat niet toch :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Denver

Ongelezen berichtdoor Denver » 09/05/12 09:54

Toch bedankt :klasse:
Even hun reactie afwachten....

Denver

Ongelezen berichtdoor Denver » 09/05/12 18:51

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Ik kan bij de sportschool lansingerland 16juni beginnen...dus gelijk de eerste zaterdag dat onze pupperd hier is... :klasse:

Bedankt allemaal


Terug naar “Training”