2e kruisband

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Gebruikersavatar
Gaby
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 46
Lid geworden op: 24/11/16 21:54

2e kruisband

Ongelezen berichtdoor Gaby » 24/06/18 19:43

Het was wachten op wanneer, nu is het dus gebeurt, vanmiddag bij het springen uit de auto wat we altijd willen voorkomen. Niet te houden als we naar mijn moeder gaan.
Ik moest haar even vasthouden omdat er een auto wilde wegrijden. Gaby sprong er ongecontroleerd uit voor ik kon ingrijpen. Ze loopt nu weer op 3 poten. Morgen direct naar de dierenarts en wachten wanneer de volgende TTA kan plaatsvinden. Lekker zo 1.5 maand voor de vakantie, maar voor Gaby natuurlijk nog erger. De orthopeed had bij de vorige keer, geloof november 20616 dat vaak de andere poot binnen een jaar ook aan de beurt is. Het heeft dan ruim 1.5 jaar geduurd. Ik meende trouwens al dat ze de laatste tijd alweer wat moeilijker opstond, zat er waarschijnlijk al aan te komen. Hoop dat bijna 9 jaar niet te oud is om nog een keer te opereren, ze is verder in goede conditie en zeker niet te dik. Helaas moet ik dit verhaal even kwijt.

Groet, Jim
Afbeelding

ober
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 168
Lid geworden op: 01/11/12 17:56
Locatie: den haag/saint agnan

Re: 2e kruisband

Ongelezen berichtdoor ober » 25/06/18 10:56

Wat een pech, sterkte ermee.
groetjes,
Thea Ober

Truffel (Firwood Never ending love 19-11-2010)

Gebruikersavatar
Gaby
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 46
Lid geworden op: 24/11/16 21:54

Re: 2e kruisband

Ongelezen berichtdoor Gaby » 25/06/18 13:18

Dank je wel, vanmorgen naarv de dierenarts geweest, waarschijnlijk wel de kruisband was ,oeillijk te voelen en de foto's waren ook niet echt goed . Deze zijn doorgestuurd naar een dierenkliniek hier bij ons in de buurt, onze dierkliniek waar de vorige OP is gedaan heeft geen ortopheed meer. Donderdagmorgen gaat ze daar naar toe en wordt dan ook direct die morgen geopereerd. Hopelijk gaat het allemaal goed de eerste poot is wel weer goed gekomen.

Groetjes Jim
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gaby
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 46
Lid geworden op: 24/11/16 21:54

Re: 2e kruisband

Ongelezen berichtdoor Gaby » 01/07/18 00:30

Update:
Gaby is donderdag geopereerd, en het is goed gegaan, tot nu toe gaat het beter dan de eerste keer, hopelijk blijft het zo.
Ze wil al meer dan ze mag.

Groetjes Jim
Afbeelding

ober
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 168
Lid geworden op: 01/11/12 17:56
Locatie: den haag/saint agnan

Re: 2e kruisband

Ongelezen berichtdoor ober » 01/07/18 12:24

Fijn te horen, alleen breekt nu weer de moeilijke tijd aan, het hondje rustig te houden.
Maar zo belangrijk voor het herstel!!
Vorige keer ook pech met de bijkomende infectie gehad.
Veel sterkte.
groetjes,
Thea Ober

Truffel (Firwood Never ending love 19-11-2010)

Gebruikersavatar
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 807
Lid geworden op: 22/02/14 12:34

Re: 2e kruisband

Ongelezen berichtdoor Romke » 01/07/18 19:01

Fijn dat het goed is gegaan
Veel succes met haar rustig houden en de revalidatie

Gebruikersavatar
Gaby
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 46
Lid geworden op: 24/11/16 21:54

Re: 2e kruisband

Ongelezen berichtdoor Gaby » 24/07/18 10:02

Update:

Het gaat ( afkloppen ) deze keer wat sneller zonder ontstekingen en een Gaby die weer veel te veel wil als mag.
Nog steeds achte het huis ( wel ruimen ) de behoefte doen, maar toch al iets uitbreiden met 50 meter lopen.

Er is 1 probleem ( niet medisch ) zins een aantal weken loopt er bij ons een ( wild ) konijn, deze is waarschijnlijk ooit door mensen
tam gemaakt of tijdelijk opgevoed. Is dus aan mensen gewend. Dit konijn ligt gewoon languit bij ons achter het huis .
Je begrijpt de reactie van de retriever, dus eerst kijken of het konijn er ligt.

Groet Jim
Afbeelding


Terug naar “Gezondheid”