ocd hak , wat doen daarmee?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
nishamila

ocd hak , wat doen daarmee?

Ongelezen berichtdoor nishamila » 20/06/19 06:19

Hoi

Ocd aan hak, wie heeft een hond of kent een hond die dit heeft gehad
Laten opereren of niet?

Mijn oudste hond is 5 heeft al vanaf dat ze maand of 7 was soms last van achterpoot, het gaat weken of soms maanden goed en dan ineens weer paar dagen mank
DA zei toen van de heup op basis van foto,s 4 jaar geleden
2 maanden terug begon ze weer erg te manken, deze keer ging het niet over, weer foto's genomen, ocd hak, heup was wel goed
Nu staat ze op pijnstillers, halve dosis, het gaat redelijk goed met haar, ze speelt en rent, gaat mee wandelen maar max 45 min tot 1 uur en slechts 1 keer per dag nog maar en mankt niet in de dag dan
Maar wel nog dikwijls na rust s'avonds enkel stappen
Haar poot is dunner geworden voel ik dus ze zet meer druk op de andere kant zoizo ook al valt het bijna niet op
Orthopeed raad opereren aan maar ben vooral bang dat ze daarna meer pijn gaat hebben omdat ik op veel website's lees dat hak opereren minst goede resultaten geeft
Ben bij 3 verschillende geweest en alle 3 raden scan aan voor ze er in durven snijden
Daarom mijn zoektocht naar mensen die het hebben meegemaakt bij hun hond en wat je hebt gedaan aan de hak

nishamila

Re: ocd hak , wat doen daarmee?

Ongelezen berichtdoor nishamila » 15/10/19 19:48

Heb haar niet laten opereren
Ze krijgt nu al een tijdje om de 2 dagen metacam en flexadine advance en het gaat goed met haar
Poot is ook terug gespierder geworden


Terug naar “Gezondheid”