Dingen die een labrador moet onthouden

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
robertenmelissa

Ongelezen berichtdoor robertenmelissa » 14/09/09 10:39

479. levende dieren hoeven niet geapporteerd te worden...
479a. egels zorgen er inderdaad voor dat je dat nooooooit meer doet...

Jron

Ongelezen berichtdoor Jron » 08/10/09 01:30

480. Na het zwemmen is het de bedoeling dat je je droog schudt, je moet het niet doen op het moment dat je in de auto op de achterbank zit. Je baasje wordt er nat van in zijn nek.

481. Als je je dikke neus tegen mijn autoruit duwt wordt ie heel erg vies, het is nu heel erg duidelijk waar jij hebt gezeten.

482. Als je weet dat je gaat zwemmen hoef je niet loeihard te gaan piepen op de achterbank. Als het zo doorgaat verkoop ik je aan de brandweer.

483. Je lust geen hout, waarom haal je dan een complete kist met brandhout leeg?

beertje4

Ongelezen berichtdoor beertje4 » 10/10/09 08:42

484 Je hoeft niet op de snelweg ineens heel hard te gaan blaffen daar schrikken de baasjes van.

Balou07-03-08

Ongelezen berichtdoor Balou07-03-08 » 13/11/09 22:16

hallo hallo ik ben al een heltijd niet meer geweest en zie dat het aardig op schiet maar als goed maker heb ik de lijst in wordt weer helemaal bij elkaar gezet gelukkig had ik nog een deel maar zal hem zo snel mogelijk online zetten met een linkje of iets dergelijk

Anne.

Ongelezen berichtdoor Anne. » 05/12/09 19:37

Daar zitten idd erg goede regels tussen! :lol:

chantal-77

Ongelezen berichtdoor chantal-77 » 21/12/09 18:23

485. Als we bij het stoplicht staan en er komen nog meer mensen staan dan komen zij daar niet staan om jou te begroeten dus zij verwachten ook geen begroeting van jou.
486. mountainbikers die dankjewel tegen het vrouwtje zeggen doen dat omdat we netjes aan de kant gingen en NIET om jou uit te nodigen om te komen.
487. Vrouwtje vind het nooit goed als je aan de riem trekt dus ook niet als er sneeuw ligt.
488. Als ik HIER roep betekent dat dat je meteen moet komen en niet eerst om je heen moet kijken wat de reden kan zijn dat ik je roep.

chantal-77

Ongelezen berichtdoor chantal-77 » 21/12/09 18:34

489. Als 2 honden aan het vechten zijn is dat niet het juiste moment om ze uit te nodigen om te spelen, dit kan wel eens verkeerd aflopen.

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 21/12/09 20:54

490. Als er sneeuw ligt zitten je poten nog steeds aan de onderkant, op je rug kan je niet meelopen met het vrouwtje.

491. Een sneeuwpop is niet gevaarlijk, daar hoef je niet tegen te blaffen.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

chantal-77

Ongelezen berichtdoor chantal-77 » 28/12/09 23:20

492. Het is heel goed van je dat je niet bang bent voor 't vuurwerk, maar 't is niet verstandig het nog brandende vuurwerk van dichtbij te onderzoeken. Geloof mij maar, het is niet eetbaar!

Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1420
Lid geworden op: 10/08/05 15:01
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Quasar » 29/12/09 07:42

chantal-77 schreef:485. Als we bij het stoplicht staan en er komen nog meer mensen staan dan komen zij daar niet staan om jou te begroeten dus zij verwachten ook geen begroeting van jou.
486. mountainbikers die dankjewel tegen het vrouwtje zeggen doen dat omdat we netjes aan de kant gingen en NIET om jou uit te nodigen om te komen.
487. Vrouwtje vind het nooit goed als je aan de riem trekt dus ook niet als er sneeuw ligt.
488. Als ik HIER roep betekent dat dat je meteen moet komen en niet eerst om je heen moet kijken wat de reden kan zijn dat ik je roep.


Als of ik Quasar zie kijken.... :roll: :?
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar

Anne.

Ongelezen berichtdoor Anne. » 29/12/09 11:07

493. De koelkast hoeft niet nagekeken te worden of alles nog aanwezig is.
494. Wanneer mensen met stokken lopen, dagen ze jou niet uit om ze af te pakken
495. Als het vrouwtje met een nieuw speeltje thuiskomt hoef je niet te kijken hoe snel het kapot kan
496. Je hoeft niet alle wegwaaiende blaadjes van de straat te ruimen
497. Bevroren paardenpoep is niet iets om mee rond te rennen
498. Je hoeft niet altijd te zwemmen, je mag ook een keer langs het water lopen en droog blijven
499. Je hoeft je kong niet voor de voeten te gooien zodra je zin in iets lekkers hebt
500. De dierenwinkel is geen lopend buffet, wacht even tot het vrouwtje betaald heeft voor je alles in je mond pakt

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 29/12/09 20:36

Kan hier geen mooie overzichtslijst van gemaakt worden om te printen :D Vind hem zo grappig :lol:

chantal-77

Ongelezen berichtdoor chantal-77 » 01/01/10 16:38

501. Het is niet handig om altijd te willen weten wat er aan de binnenkant van speelgoed zit verstopt. Meestal zitten er geen verrassingen in verstopt, maar het gaat wel kapot.
502. Als je bij het vrouwtje op de bank mag liggen, hoef je niet steeds tegen haar aan te trappelen om meer ruimte te krijgen.
503. Kindertjes vinden het niet echt fijn als als jij hun pop afpakt, het geluid dat ze dan gaan maken heet huilen.
504. Kindertjes die huilen hebben liever dat je hen met rust laat, het is geen aanmoediging om nog lomper te gaan doen.
505. Je hoeft niet te gaan zitten janken als een vreemde aan de overkant van de straat niet naar jou omkijkt, je hebt al vriendjes en vriendinnetjes genoeg.

Maico

Ongelezen berichtdoor Maico » 04/01/10 11:47

506. Een kattenluik heet niet speciaal KATTENluik. Is dus niet voor honden om doorheen te vliegen. *nu kan het nog over een paar weken past alleen je kop er nog maar doorheen*

Willy

Ongelezen berichtdoor Willy » 11/01/10 09:23

507. Bevroren paardenvijgen zijn geen sneeuwballen en ook niet om op te eten.
508. Je bent geen slee. Je hoeft dus niet door de sneeuw te worden getrokken. :lol:


Terug naar “Opvoeding”