Tips gevraagd

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 04/05/12 14:14

hier heeft de pot van de kamerpalm een metamorfose ondergaan :roll:
inplaats van mooi antraciet is hij nu funky zilver van de alufolie.
hoorde me sinds gisteren steeds zeggen NEE!! euheuh!! NEEEEEE!!!!!
terwijl tergdwerg dacht via de palm naar china te graven :evil:

ik heilig het principe nog steeds dat ik niks aanpas in huis(behalve dan de echt gevaarlijke dingen 8) ) maar...soms moet je ook je principes op zij zetten :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

giuly

Ongelezen berichtdoor giuly » 04/05/12 14:16

bij ons helpt een langharig matje of iets zacht, lag ook eerst onder de tafel op de plank, hebben dan een zacht langharig matje gekocht en daar is hij nu niet meer van af te krijgen. Misschien dat dat ook helpt voor jou pup, voor de onze in ieder geval wel. Zou het misschien samen doen met de alufolie zoals eerder vermeld ;)

Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 498
Lid geworden op: 05/11/10 19:26

Ongelezen berichtdoor Tess » 04/05/12 15:05

roef schreef:ik heb voor onze nieuwe banken aluminium isolatie folie gekocht bij de Gamma(2 lagen dik alu.folie met bobbeltjesplastic er tussen.)
dit kraakt en ritselt heel erg en heeft ook nog als voordeel dat je het iedere keer op kunt rollen en weer gebruiken kan. en het is ook nog eens goedkoop :wink:

roef haat dit spul en door zijn reaktie vindt Hidde het ook al 3 x niks :twisted: :D


Maakt Hidde het dan niet kapot als het op de bank ligt? Bailey ligt namelijk ook telkens op de bank als wij even weg zijn. Maar ik denk dat als ik aluminium folie erover leg, dat hij het eraf pakt en kapot maakt. Hier leggen we ook spulletjes op de bank, maar hij haalt ze er gewoon van af en gaat dan alsnog op de bank liggen :confused:


Terug naar “Opvoeding”