Hysterisch in de bench

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Tyco
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 7
Lid geworden op: 24/10/14 07:41

Re: Hysterisch in de bench

Ongelezen berichtdoor Tyco » 21/11/14 11:16

Als aanvulling op alle goedwerkende tips: geef hem ook steeds zijn eten in de bench, dan wordt het een nog fijner plekje. Onze pup van 5 mnd. Krijgt altijd iets lekkers als hij in de bench moet.
Dat snelle ademen hoort bij de leeftijd, is niet persé stress (hijgen wel), dat deed de onze ook, ik heb daarover de fokker gemaild omdat ik het best en eng vond. Maar volkomen normaal dus.
Succes met de kleine!

RodyCynthia
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 39
Lid geworden op: 28/07/14 10:42
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Hysterisch in de bench

Ongelezen berichtdoor RodyCynthia » 23/11/14 08:39

Romke schreef:Top!!
Je kan bij vragen en twijfels ook altijd de fokker even raadplegen.

Ja het gaat echt vreselijk goed. Ik ben om 07.30 uur beneden en dan gaat hij tussen 08.00 en 08.30 uur zelf de bench weer in om te gaan slapen. Dan doe ik het deurtje dicht en zet onze robot stofzuiger aan want die vond hij ook nog een beetje vreemd.
Inmiddels kijkt hij nagenoeg niet meer naar dat ding om. De stofzuiger gaat elke dag om 08.30 uur zijn werk doen namelijk en daar moest ik hem ook aan laten wennen.
Met de fokker hebben we ook heel goed contact, dat is zeker prettig.

Tyco schreef:Als aanvulling op alle goedwerkende tips: geef hem ook steeds zijn eten in de bench, dan wordt het een nog fijner plekje. Onze pup van 5 mnd. Krijgt altijd iets lekkers als hij in de bench moet.
Dat snelle ademen hoort bij de leeftijd, is niet persé stress (hijgen wel), dat deed de onze ook, ik heb daarover de fokker gemaild omdat ik het best en eng vond. Maar volkomen normaal dus.
Succes met de kleine!

Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. Alleen eten is een beetje een probleem bij hem :eusashhh: dus een klein koekje oid krijgt hij wel als ik hem in de bench doe.
Het hijgen is zelfs al nagenoeg over, ik sta wel te kijken van de grote stappen die hij gemaakt heeft :applaus:
:blondpootje: Bumper 13-01-2003 - 01-04-2014
:blondpootje: Dobby (All summer long van 't Lepkeshof) 05-09-2014

Gebruikersavatar
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 807
Lid geworden op: 22/02/14 12:34

Re: Hysterisch in de bench

Ongelezen berichtdoor Romke » 23/11/14 20:41

Leuk hoor, heerlijk hoe snel ze leren als ze zo jong zijn.
Lekker gebruik van maken

RodyCynthia
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 39
Lid geworden op: 28/07/14 10:42
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Hysterisch in de bench

Ongelezen berichtdoor RodyCynthia » 24/11/14 10:14

Romke schreef:Leuk hoor, heerlijk hoe snel ze leren als ze zo jong zijn.
Lekker gebruik van maken

Nou, daar staan we wel van te kijken. Bumper was ongetwijfeld net zo slim toen hij pup was maar toen hebben we er misschien minder tijd in gestoken waardoor het minder is opgevallen.
We hebben nu een dekbedje als ondergrond in de bench gelegd met daarop zijn vetbed. Sinds dat er in ligt is hij bijna de bench niet meer uit te slaan :lol: :lol:
Hij kruipt er continu in om er een slapie te doen :applaus:

We laten dus maar een mooi kussen op maat maken voor hem want we zijn al lang blij dat meneer zijn bench gekozen heeft om in te slapen.
:blondpootje: Bumper 13-01-2003 - 01-04-2014
:blondpootje: Dobby (All summer long van 't Lepkeshof) 05-09-2014


Terug naar “Opvoeding”