Overdag weinig slapen

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Gebruikersavatar
karing
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 41
Lid geworden op: 10/08/13 15:08
Locatie: Landgraaf

Overdag weinig slapen

Ongelezen berichtdoor karing » 05/02/14 13:51

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag. Onze Brownie is bijna 9 maanden en we zijn langzaam het alleen zijn uit aan t bouwen dat ze door de kamer kan lopen ipv in de bench. Ook als we thuis zijn zetten we haar niet meer in de bench. Alleen als we poetsen, wel zo handig hahaha.

Maar overdag vindt ze op een of andere manier haar rust niet. Ze gaat wel liggen, maar niet echt slapen. We geven haar geestelijk en lichamelijk genoeg uitdaging. Als we haar dan in de bench zetten slaapt ze wel. Hoe kunnen we dat het beste aanpakken??? Dat ze ook overdag leert te slapen als ze alleen is. :verliefd1:
'S avonds na het wandelen krijgt ze haar eten en slaapt ze wel gewoon uit de bench......en de avond vindt ze wel haar rust!

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties :D :)

Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2930
Lid geworden op: 25/02/08 10:26
Locatie: Amersfoort

Re: Overdag weinig slapen

Ongelezen berichtdoor Bommel Achter 't Dijkje » 05/02/14 14:31

Jonge honden slapen niet zo veel hoor, als je genoeg wandelt, geestelijk uitdaagt is dat voldoende, ze slapen alleen wanneer het nodig is en vaak liggen ze gewoon in de waakstand. Je kan gewoon weg gaan hoor als ze niet slapen. Eventueel een kong geven met wat lekkers erin dan is de hond toch bezig en heeft afleiding.
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014

roelien

Re: Overdag weinig slapen

Ongelezen berichtdoor roelien » 09/02/14 19:05

Denk dat als jullie er niet zijn ze wel gewoon gaat liggen.
Mijn hond komt ook regelmatig overeind als ik thuis ben en in beweging ben

Maar ben ik weggeweest, en kom thuis, doet ze een dikke gaap en komt ze uit haar bak.


Terug naar “Gedrag”