Iemand ervaring met dreambay hondenbed

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
ester

Iemand ervaring met dreambay hondenbed

Ongelezen berichtdoor ester » 09/01/11 09:01

Wil graag een keer nieuwe honden manden aanschaffen. De rogz die we nu hebben kunnen dan naar de ren. Die zien er namelijk niet meer uit.
Bij Rogz manden kan de buitenkant niet goed worden gewassen.

De dreambay zou volgens de info wel de hoes afkunnen.

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 09/01/11 10:39

Vriendinnetje van Max (Border) vond de Dreambay vooral errug lekker smaken :roll: , net als een van de herdertjes waar we mee wandelen.Beiden zijn de puppentijd dan echt allang ontgroeit.
En daar zijn ze dan net ff iets te prijzig voor. :wink:

Bij zooplus staat ook reacties van kopers, maar over het algemeen zijn die recenties voor mij niet doorslaggevend. Dan leg ik er liever wat bij en ga voor een mand van bijv. Jollypaws.

Max heeft trouwens genoeg manden :D zegt vriendje..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Gebruikersavatar
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1557
Lid geworden op: 03/01/08 10:05
Locatie: Utrecht

Ongelezen berichtdoor Ollie » 09/01/11 14:52

Mooie stevige mand, rand blijft ook mooi staan. Nadeel, vond hem te klein van binnen, Ollie ook, hij kon alleen opgerold er in liggen en hij ligt vaak ook lekker uitgestrekt.
Verder gebeurde er bij ons dit mee :wink:



Afbeelding

Wij hebben nu deze http://www.hondenwebshop.nl/product/details/5358 (in de aanbieding gekocht). Sopje er over en klaar :klasse:
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!

ester

Ongelezen berichtdoor ester » 10/01/11 07:27

Wij hebben nu deze http://www.hondenwebshop.nl/product/details/5358 (in de aanbieding gekocht). Sopje er over en klaar :klasse:[/quote]

Dit ziet er ook goed uit. Wel een heel stuk prijziger. Ik heb er namelijk wel twee nodig. Wel belangrijk afwasbaar.
Welke maat heb jij?


Wat betreft het slopen, ben ik hier niet bang voor. Een rogz mand ziet er aan de binnenkant het zelfde uit, als hij gesloopt wordt.
Of die dreambays moeten een lekker smaakje hebben.


:D

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 10/01/11 09:34

Je kan ook kiezen voor 1 grote mand. Hier op het forum staat ergens een bouwtekening.
Ik heb zelf voor deze gekozen:
http://www.leewsicht.com/index.php?opti ... 2&Itemid=2

Goed schoon te houden en je hebt geen losse manden meer in je kamer.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Gebruikersavatar
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1557
Lid geworden op: 03/01/08 10:05
Locatie: Utrecht

Ongelezen berichtdoor Ollie » 10/01/11 14:08

ester schreef:Wij hebben nu deze http://www.hondenwebshop.nl/product/details/5358 (in de aanbieding gekocht). Sopje er over en klaar :klasse:


Dit ziet er ook goed uit. Wel een heel stuk prijziger. Ik heb er namelijk wel twee nodig. Wel belangrijk afwasbaar.
Welke maat heb jij?


Wat betreft het slopen, ben ik hier niet bang voor. Een rogz mand ziet er aan de binnenkant het zelfde uit, als hij gesloopt wordt.
Of die dreambays moeten een lekker smaakje hebben.


:D[/quote]

Wij hebben de grootste maat, kan hij 3x in :wink:
Denk dat een maatje kleiner ook prima is.
Groetjes Saskia & Ollie

Afbeelding

Een Monika orginal!!

Manna2011

Ongelezen berichtdoor Manna2011 » 13/12/11 23:05

Ollie schreef:Mooie stevige mand, rand blijft ook mooi staan. Nadeel, vond hem te klein van binnen, Ollie ook, hij kon alleen opgerold er in liggen en hij ligt vaak ook lekker uitgestrekt.
Verder gebeurde er bij ons dit mee :wink:



Afbeelding

Wij hebben nu deze http://www.hondenwebshop.nl/product/details/5358 (in de aanbieding gekocht). Sopje er over en klaar :klasse:


Hallo.

Ik zag dat jij het Dreambay hondenbed voor Ollie hebt gehad, maar dat jij en Ollie hem te klein vonden en dat je nu de NO LIMIT hondenmand hebt en wel de grootste maat 7 nl : 120 x 78 x 20 en daar past hij wel 3 x in.
Welke maat had jij dan van de Dreambay, want wij overwegen voor onze labrador, 9 maanden oud, hiervoor de grootste te bestellen nl de 120 x 95 x 28 .

Zie wel dat je bericht van januari 2011 is en ik hoop dat je nog weet welke maat je dan van de Dreambay had.
Alvast bedankt voor je reactie.

VrGr.

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 14/12/11 00:41

Ik heb voor de dames een jollypaws hoekmand. Eindeloos en heel makkelijk schoon te maken. :D Zelfs Missy die eerst altijd op de grond lag ligt nu meestal in de mand. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1557
Lid geworden op: 03/01/08 10:05
Locatie: Utrecht

Ongelezen berichtdoor Ollie » 15/12/11 19:57

Manna2011 schreef:
Ollie schreef:Mooie stevige mand, rand blijft ook mooi staan. Nadeel, vond hem te klein van binnen, Ollie ook, hij kon alleen opgerold er in liggen en hij ligt vaak ook lekker uitgestrekt.
Verder gebeurde er bij ons dit mee :wink:



Afbeelding

Wij hebben nu deze http://www.hondenwebshop.nl/product/details/5358 (in de aanbieding gekocht). Sopje er over en klaar :klasse:


Hallo.

Ik zag dat jij het Dreambay hondenbed voor Ollie hebt gehad, maar dat jij en Ollie hem te klein vonden en dat je nu de NO LIMIT hondenmand hebt en wel de grootste maat 7 nl : 120 x 78 x 20 en daar past hij wel 3 x in.
Welke maat had jij dan van de Dreambay, want wij overwegen voor onze labrador, 9 maanden oud, hiervoor de grootste te bestellen nl de 120 x 95 x 28 .

Zie wel dat je bericht van januari 2011 is en ik hoop dat je nog weet welke maat je dan van de Dreambay had.
Alvast bedankt voor je reactie.

VrGr.


Ik had de grootste mand van Dreambay, maar door de dikke rand blijft er relatief weinig ruimte over en Ollie ligt ook graag lang uit en dat ging dus niet. Inmiddels heeft mijn verwende aapje een jollypaws, zijn vrouwtje was het manden wassen zat :wink:
Groetjes Saskia & Ollie

Afbeelding

Een Monika orginal!!

Gebruikersavatar
Leeuw
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 105
Lid geworden op: 16/05/11 10:53

Ongelezen berichtdoor Leeuw » 16/12/11 16:04

Boas heeft deze mand al sinds we hem net hadden en wij zijn er juist erg tevreden over. Boas is ook erg gek op zijn mand. Hij heeft maat 100 en deze is ruim zat, maar de binnenmaat is ongeveer 70 cm door de dikke rand (deze vindt hij overigens het allerlekkerste om op te liggen). Schoonhouden gaat prima; afnemen met een warme doek, of gewoon de hoes eraf ritsen en in de wasmachine..
Hier dus geen negatieve ervaringen, ik vind de kwaliteit zelfs erg goed, maar ik ben geloof ik de enige dus dat zegt niet echt iets.. Ik zal later nog even wat foto's zoeken, en ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest!
Afbeelding


Terug naar “Verzorging”