Kleur ogen

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 04/02/11 15:37

daantjuh85 schreef:Ondertussen ook gebeld door de fokker en inderdaad je zou er eventueel zelfs mee kunnen doorfokken in combinatie met het de juiste Teefje. En inderdaad zal showen niet gaan.
Maargoed daar hebben wij ook geen hond voor genomen :) Gelukkig zijn wij daar ook duidelijk in geweest zodat dit voor ons niet erg is, ik vind tenmisnte van niet :)
Wij zijn super blij met Tabor, hij heeft een geweldig karakter, is ontzettend zelfverzekerd en leert zo ontzettend snel :verliefd1: Bovenal is hij helemaal gezond (Yellow Liver, is ook iets wat in de DNA zit voor zijn uiterlijke kenmerk) :D Ik kan ook gewoon niet anders zeggen dan dat we ontzettend trots zijn op Tabor en hij voor geen goud meer terug gaat! (dat werd namelijk wel aangebonden door de fokker) Evenals de voorgaande contacten heeft zij ons ook nu weer hierin heel prettig begeleid. Inderdaad het is nieuw voor mij, maar als fokker wordt er veel energie in gestoken, geluisterd naar de nieuwe eigenaren en een inschatting gemaakt. Soms kan het idd niet helemaal juist zijn, maar ondanks voor ons deze verrassing (eignelijk zouden wij het stiekem wel heel leuk vinden als Tabor een beetje bijzonder is op deze manier :oops: ) zijn en worden wij nog zo ontzettend goed en prettig ondersteund! Vinden wij dus dat we goed geholpen zijn want we hebben een super mooie, zelfverzekerde en vooral intelligente pup mogen ophalen die perfect bij ons "gezinnetje" past :hehehe:


En daar mag je terecht heel blij mee zijn !!!
Ik vind de poten van Tabor echt helemaal geweldig... Wat een prachtige dikke poten !! En ook het koppie, ja ik vind het een superleuk labje :verliefd1:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

maria1

Ongelezen berichtdoor maria1 » 04/02/11 17:20

Nou Daantjuh, zo doen we allemaal ineens wijsheid op.
Maar een feit is dat ik Tabor een geweldig mooi hondje vind. Moet je nou toch dat koppie zien :verliefd1:
Over zijn poten gaan we het niet hebben :roll: , jonge jonge, wat een stevige onderdanen zijn dat, prachtig gewoon.
Geniet van hem, (maar dat doen jullie al volop begrijp ik uit je berichten)

daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04/01/11 16:40
Locatie: Wormerveer

Ongelezen berichtdoor daantjuh85 » 05/02/11 08:36

Annette schreef:Wat mij eigenlijk verbaast is dat de fokker het niet verteld heeft en je van niets wist.
Zou het zelf nl. wel uitleggen.


Daar voelde de fokker zich ook zeeeeeer ongelukkig over en zeker dat ik het dan op deze manier te weten kom. Maargoed, het is allemaal achteraf en wij vinden het gelukkig helemaal niet erg (ik dacht eerst dat het een ziekte was :shock: maar dat is het gelukkig niet :wink: ) Hoe zij hiermee omgegaan is daar maak ik dan wel weer op uit dat het haar wel aan haar hart ging en zij het allerbeste met de hondjes voor heeft. Zij had dit niet zo bedoelt. Ze had het idd misschien wel van te voren kunnen aangeven maar.. Een ander meisjes pup uit het nest was wel echt een yellow liver en dat heeft ze toen wel aan de baasjes vertelt, maar bij Tabor was het niet zeker ivm dus nog wel donkere tinten rond zijn neus ed.
Wij zochten een gezellige huishond waar we hopen veel plezier aan te beleven (en dat doen we idd zekerse weten :applaus: ) en wie weet wel misschien de jacht in te gaan? Maar ook hierin weer gewoon voor de fun :D Daarin is het nog ontdekken wat wij samen leuk vinden om te ondernemen want ook Tabor moet het leuk vinden natuurlijk :wink:
Nagoed we zijn allemaal mensen en kan er wel eens iets bij inschieten of maken we wel eens fouten? Voor beide een les voor in de toekomst :klasse:
Wij gaan gewoon verder genieten van ons "bijzonder" knappe ventje :verliefd1:

chocodex
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 87
Lid geworden op: 11/02/12 12:00
Locatie: Horst

Ongelezen berichtdoor chocodex » 17/04/12 13:35

Hoe zit dat dan met de oogkleur van bruine labjes? is dat normaal gesproken bruin.? de ogen van onze Dex zijn meer groenig.. (zie foto's)

Afbeelding

Groetjes
Roos


Terug naar “Verzorging”