Iemand ervaring met de Sumo Play (lijkt op een soort Kong)?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Iemand ervaring met de Sumo Play (lijkt op een soort Kong)?

Ongelezen berichtdoor yari » 21/03/11 23:35

http://www.sumopettoys.com/index.asp?Ty ... r=1&ADID=4

Yari heeft nl. zelfs een Kong XL doorgaans binnen 10 minuten leeg ook al is de inhoud ervan ingevroren... :?
Ze kauwt gewoon hard op de Kong (een zwarte, de meest stevige dus), zodat de bevroren inhoud kapot breekt en ze hem dus alsnog binnen no time op heeft (zonder invriezen is ie binnen een minuut leeg....).

Die Sumo Play is van veel harder rubber (heb ermee in m'n handen gestaan) en dus net zo te vullen e.d. als een Kong.

Iemand er al ervaringen mee?
Ik ben van plan er eentje aan te schaffen.
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 702
Lid geworden op: 15/02/11 15:01
Locatie: Heerhugowaard

Ongelezen berichtdoor petra2612 » 22/03/11 08:34

Nee, sorry ik ken deze niet. Wat een sterke beer dat hij de Kong (zwart) zo hard kauwt! Hoop dat iemand anders je kan helpen.
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra

Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06/03/11 13:42
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debby » 22/03/11 09:24

Ook geen ervaring mee...
Groetjes Debby en een poot van Fayth

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 22/03/11 09:49

Ik heb ze van de week in de winkel gezien, ze hebben er ook een trekspeeltje van (2 ringen die in elkaar hangen) maar dat vond ik nogal een gewicht hebben.
Ik heb erg staan twijfelen, maar uiteindelijk niets gekocht.

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 22/03/11 12:04

Ik heb er ook mee in mn handen gestaan, heb hier hetzelfde probleem als bij Marielle. Max heeft een extreme kong binnen no time leeg, maar ik ben met de Sumo een beetje bang dat ie ermee gaat voetballen. Geen idee of mn ramen daartegen bestand zijn.. :confused:.

@ Marielle: heb je de kong al eens aan een touwtje opgehangen? Dat wil hier nog weleens de truc zijn, dan kan ie hem niet klem leggen en moet hij er echt moeite voor doen om dat bungelende ding leeg te krijgen. :D :twisted:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Iefke

Ongelezen berichtdoor Iefke » 22/03/11 12:18

Vida heeft de kleinste en vind het heel erg leuk, er kunnen ook snoepjes en lekkers in verstopt worden.

yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor yari » 22/03/11 21:06

Els schreef:Ik heb er ook mee in mn handen gestaan, heb hier hetzelfde probleem als bij Marielle. Max heeft een extreme kong binnen no time leeg, maar ik ben met de Sumo een beetje bang dat ie ermee gaat voetballen. Geen idee of mn ramen daartegen bestand zijn.. :confused:.

@ Marielle: heb je de kong al eens aan een touwtje opgehangen? Dat wil hier nog weleens de truc zijn, dan kan ie hem niet klem leggen en moet hij er echt moeite voor doen om dat bungelende ding leeg te krijgen. :D :twisted:


Nee, dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan. Is nog wel een optie, alleen is dat voor binnen weer niets vind ik.
Ik heb via die website van Sumo een kortingsbon van 10% ontvangen per mail (en zelf uitgeprint). Ik denk dat ik er toch gewoon maar eentje aan ga schaffen.
Kan ik jullie mijn ervaring delen. :wink:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor yari » 22/03/11 21:12

petra2612 schreef:Nee, sorry ik ken deze niet. Wat een sterke beer dat hij de Kong (zwart) zo hard kauwt! Hoop dat iemand anders je kan helpen.


Yari is een teefje (ik weet het Yari is meer een mannelijke naam, maar goed, zo heette ze al). :wink:
Maar zo heel hard hoeft ze er niet eens op te kauwen vind ik. Het is toch redelijk flexibel rubber van een Kong.
Volgens mij doen ook niet heel veel labjes dit zo, die van m'n ouders in ieder geval totaal niet. Die blijft maar likken en doen, die is er echt heel lang zoet mee.
Ik hoop gewoon dat zo'n Sumo Play te weinig meegeeft om de inhoud kapot te doen breken. Dan is ze er dus zeker langer zoet mee.
Ik laat het nog wel weten als ik hem in huis heb en uitgetest heb bij madam. :twisted: :D
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor yari » 13/05/11 16:27

Inmiddels hebben we de Sumo Play sinds een paar wkn in huis en jaaaaaa het werkt perfect!!!! :klasse: :mrgreen:
Gemiddeld is ze nu zo'n half uur tot 3 kwartier zoet ermee!! Joepieee!!! :banaan:
Hij is veel harder dan een Kong en mevrouw krijgt de bevroren inhoud met kauwen erop dus niet kapot!! Maar moet alles er uitlikken/sabbelen!!
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 13/05/11 17:05

Mooi, dan kan Bowie die op zijn verlanglijstje zetten voor als hij eind van 't jaar weer jarig is. :wink:

Gebruikersavatar
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 785
Lid geworden op: 09/04/10 12:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor milo » 14/05/11 22:41

King heeft hem, prima ding! :)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 14/05/11 23:30

:D Wat een verschil he, Noah heeft nog steeds zijn lichtblauwe puppy kong en is daar echt wel 45 min zoet mee!
Hij likt er idd gewoon aan en op het laatst houd hij hem in zijn bek en laat hij hem stuiteren zodat het laatste beetje eruit valt :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

gizmoo1

Ongelezen berichtdoor gizmoo1 » 15/05/11 12:00

sorry hoor maar wat bevriezen jullie er dan in?

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 15/05/11 15:43

gizmoo1 schreef:sorry hoor maar wat bevriezen jullie er dan in?


Je kunt bijv. kwark of yoghurt met stukjes fruit invriezen. Of spiervlees, kvv, alleen geplet fruit uit een blender (soort smooty).

Via de zoekmachine hier op kong recepten vind je nog heel veel andere recepten. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Ladiela

Ongelezen berichtdoor Ladiela » 15/05/11 17:17

Goeie ervaringen dus..
Ik had hier laatst een topic over aangemaakt :oops: en zag nu deze omhoog komen... :oops:
(misschien bij de verkeerde onderwerpen gezocht, of de topic al bestond)
Ik heb er twee gehaald voor Guus. Zelf ben ik niet zo'n Martin fan, maar deze speeltjes spraken mij erg aan ivm de degelijkheid.


Terug naar “Verzorging”