Dik vetbed

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Dik vetbed

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 13/06/11 09:34

Ik heb ergens in een topic gelezen dat op de shows van die lekkere dikke vetbedden te koop zijn.
Wie weet een webwinkel waar ze ook van die dikke hebben. Bij de gewone dierenwinkels zijn ze zo dunnetjes :cry:

Groetjes, Monique

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 13/06/11 12:52

Die van Spat gaan bij mij héél lang mee, die slijten pas na jaren en honderden keren wassen :) (www.spat.nl)

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 14/06/11 19:59

Hanneke, bedankt voor de tip.

Ik wilde een vetbed bestellen bij Spat, maar uiteindelijk is het toch Witjesverzendhuis geworden. Omdat we daar net een bench hebben besteld en met 2 vetbedden samen kwamen we mooi boven de 50 euro, zodat verzendkosten gratis zijn. Zonder de vetbedden moesten we 6 euro ofzo betalen en dat vonden we natuurlijk zonde.
Nu maar hopen dat de vetbedden een beetje dik zijn.

Groetjes, Monique
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

EricaM
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2506
Lid geworden op: 23/03/09 23:17
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor EricaM » 14/06/11 23:08

Wij hebben ook een vetbed van Witjes. Bram is er gek op en hij is mega dik. Veel plezier alvast 8)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 15/06/11 09:23

Morgen komt hij als het goed is binnen.

En geen overbodige luxe, want haar andere kleed heeft ze van onder tot boven gesloopt.
De dondersteen :evil:

Werd ons een beetje te eng, want ze eet echt alles op.
Hopelijk gaat het met het vetbed beter, daar zit geen vulling in.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

Gebruikersavatar
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 242
Lid geworden op: 13/01/11 20:53
Locatie: Deventer

Ongelezen berichtdoor delange » 15/06/11 11:19

Ook wij hebben een vetbed van Witjesverzendhuis. Erg dik! beviel prima! Kenzo is nu een half jaar, maar de eerste gaten zitten er nu in.. Dat wordt binnenkort weer een nieuwe bestellen!! Hij vind het vetbed echt fijner als een gewoon kleedje :wink:
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 15/06/11 11:48

Toen wij de "uitzet" voor Roxy kochten zag ik die vetbedden wel, maar vond het zielig zo dun. Heb toen voor veel geld een dik gewatteerd kussen gekocht. Dat is nu dus behoorlijk stuk :cry:

Gaan we nu toch voor een vetbed. Al gaandeweg leert men, toch?
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 20/06/11 17:08

Roxy ik wil je je hoop niet wegnemen maar die van ons sloopt echt alles wat ze in de bench krijgt aan kussens of kleden of vetbedden.. Ze is nu bijna 2 en ze krijgt tegenwoordig niks meer in de bench want echt alles gaat gelijk kapot...!

Hopelijk werkt het bij jullie wel :D

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 20/06/11 19:09

Zootje schreef:Roxy ik wil je je hoop niet wegnemen maar die van ons sloopt echt alles wat ze in de bench krijgt aan kussens of kleden of vetbedden.. Ze is nu bijna 2 en ze krijgt tegenwoordig niks meer in de bench want echt alles gaat gelijk kapot...!

Hopelijk werkt het bij jullie wel :D


Wat is die Zyva een dondersteen. Doet ze dat ook met de spullen buiten de bench?
Hier ligt het nieuwe vetbed er nu 2 dagen in en eigenlijk gaat het super.
Het leeft nog!! :applaus:

Zodra ze eraan begint te knagen of met haar pootjes klauwen, dan zeg ik nee (best wel boze stem) en kijk haar boos aan. Gaat tot nu toe goed.

Maar uiteraard "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" :wink:
Dus we zien wel. Maar jij wel bedankt voor de waarschuwing.

En....veel sterkte met jouw sloopmonster

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 20/06/11 19:55

Haha nee alleen in de bench hoor alles daarbuiten blijft altijd al heel!

wobbetje

Ongelezen berichtdoor wobbetje » 26/06/11 12:21

wobbe heeft zo'n kussen met korreltjes erin.... ik heb er wel een hoop korreltjes moeten uit doen, want meneer vond zo'n dik kussen maar niks en weigerde halsstarrig van er gaan op te liggen.
Nu, na 3 jaar is het zo'n dun flebs ding geworden.... dus binnenkort ga ik het terug bijvullen.....
Hij heeft in de buitenhoes ook al twee gaatjes gemaakt.... hij vindt het namelijk nodig van af en toe op zijn kussen te rijden.... :shock:

Groetjes
Martine en Wobbe

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 27/06/11 09:26

wobbetje schreef:wobbe heeft zo'n kussen met korreltjes erin.... ik heb er wel een hoop korreltjes moeten uit doen, want meneer vond zo'n dik kussen maar niks en weigerde halsstarrig van er gaan op te liggen.
Nu, na 3 jaar is het zo'n dun flebs ding geworden.... dus binnenkort ga ik het terug bijvullen.....
Hij heeft in de buitenhoes ook al twee gaatjes gemaakt.... hij vindt het namelijk nodig van af en toe op zijn kussen te rijden.... :shock:

Groetjes
Martine en Wobbe


Die Wobbe kan er ook wat van :applaus:
Ik las net al ergens in een ander topic dat hij ook alles eet, van sokken tot balisto's.

Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 345
Lid geworden op: 03/06/11 22:52
Locatie: Colmschate

Ongelezen berichtdoor Lausje » 27/06/11 10:04

:D Pepper was ook al in haar vetbed aan het graven en knagen...
Hopen dat ie even meegaat dan maar :lol: :lol: :lol:

Succes met Roxy`s bed! :)

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 27/06/11 10:34

Roxy veegt hem steeds met haar pootjes naar 1 kant en gaat vervolgens gewoon op het ijzer liggen. ze zal het wel te warm vinden met dit weer.

Maar ze maakt hem gelukkig nog niet stuk
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 345
Lid geworden op: 03/06/11 22:52
Locatie: Colmschate

Ongelezen berichtdoor Lausje » 27/06/11 10:36

Heb net even bij Pepper gekeken en die ligt diagonaal&kamerbreed op haar vetbed in de bench :D
Ik heb alle zonwering al naar beneden ivm het weer zodat het koel blijft in de woonkamer voor haar dutjes :)


Terug naar “Verzorging”