Verzekering ja of nee?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
NH83
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 42
Lid geworden op: 18/11/15 12:58

Verzekering ja of nee?

Ongelezen berichtdoor NH83 » 29/09/16 19:11

Even een vraagje;

Onze Balous is nu bija een jaar. Geen grote problemen gehad. Maar om in de toekomst niet voor vervelende kosten komen te staan, twijfelen we nu of we niet toch een huisdieren verzekering moeten afsluiten.

Hebben jullie wel of niet een verzekering? En als jullie het wel hebben, waar hebben juie goede ervaringen mee? Ik Ie dat Hema scherpe premies heeft.

Hoor het graag van jullie!
BALOU

NH83
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 42
Lid geworden op: 18/11/15 12:58

Re: Verzekering ja of nee?

Ongelezen berichtdoor NH83 » 29/09/16 19:12

Sorry voor de typfouten.... telefoon hapert vaak.
Hond heet Balou ;-)
BALOU

nikkie
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 9
Lid geworden op: 26/09/16 14:43

Re: Verzekering ja of nee?

Ongelezen berichtdoor nikkie » 02/10/16 19:57

Ik heb er ook nog over zitten twijfelen. Maar wij hebben het niet gedaan. Het is best wel kost best wel wat per maand om goed verzekerd te zijn. Dan zit je ook nog met een eigen risico. En de dingen die je vaak bij n Labrador ziet zoals problemen met de heupen en ellebogen zit vaak er niet in en bijv een simpele vaccinatie ook niet.. dus ik Spaar het liever op en ik zie wel hoe het loopt. Hopelijk heb ik er geluk mee..
"Bram" Dew run rum of the pyramid woodstack

sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 642
Lid geworden op: 09/05/07 17:40
Locatie: leidschendam

Re: Verzekering ja of nee?

Ongelezen berichtdoor sam » 07/04/17 22:19

Wij sparen 25 euro per hond per maand. Tot nu toe is dat altijd voldoende geweest. Ook bij hogere kosten.

Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 890
Lid geworden op: 08/08/10 14:38
Locatie: Enschede

Re: Verzekering ja of nee?

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 09/04/17 10:40

Voor Foofer heb ik wel een verzekering (bij Proteq). Ik heb het met name voor de grotere bedragen gedaan, zij betalen deze voor je en dan betaal je de verzekering. Ik heb met Foofer wel echt tot nu toe elk jaar er veelvuldig gebruik van moeten maken.
Van lomp en onbenullig gedrag (struikelen, poot verstuikt, te fanatiek gezwommen, cold water tail) bezoekjes aan de dierenarts tot de laatste jaren voor zijn blaas.
Ik ben dan nu ook sterk in premie omhoog gegaan, maar door zijn blaasaandoening haal ik het er wel uit. Ze zijn bij Proteq niet zo blij met ons gok ik ;-)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik eerder een uitzondering ben met Foofer dan dat het gebruikelijk is.
Als je elke maand geld weg kan zetten voor de hond zou ik dat eerder doen ondanks de info die ik heb van Foofer.
Wanneer je niet zo goed bent in het maandelijks weg zetten voor de hond en daar ook afblijven (had ik ook moeite mee) dan is een verzekering wel aan te raden.

Succes met je beslissing

derzai
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 2
Lid geworden op: 10/08/17 17:29

Re: Verzekering ja of nee?

Ongelezen berichtdoor derzai » 21/08/17 10:49

Sorry voor mij Nederlands.. :)
Na hebben 2 labradors Ik kan nu zeggen: zeker verzekering. Misschien Ik was unlucky... Maar we hebben veel probleem met allergie, oren probleem met schimmel en verschillende bacteriën welke heel sterk tegen antibiotica. En veel andere problemen (kruisband probleem, operatie circa 1600 eur, anal gland inflamatie). Deze problemen kunnen elke labrador hebben.

Eigenlijk Ik heb geen verzekering en Ik betaal alles mijzelf (en het is erg duur) ;) . Maar Ik heb mij hond geadopteerd. En zij was adult met sommige allergie problemen. Het was niet zo makkelijk een verzekering hebben. Voor puppy het is geen probleem :)


Terug naar “Verzorging”