Runner, Renske of Duck?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Runner, Renske of Duck?

Ongelezen berichtdoor Muiske » 16/07/12 20:51

Vandaag eindelijk bericht gehad van lotgering wanneer mijn bestelling geleverd wordt..... a.s. vrijdag :( Ik heb anderhalve week geleden al besteld. Dat is dus een probleem, we hebben nog maar 3 rollen liggen. Genoeg voor 1,5 dag.

bij de dierenspeciaal zaak verkopen ze ook KVV zag ik alleen de merken Runner, Renske of Duck. Ik heb hierover al wat opgezocht maar begreep dat dit alle 3 niet erg goede merken zijn..

Welke zouden jullie aanraden om voor de resterende dagen te kopen? (en moet ik me dan ook aan de 600 gram houden die bob nu krijgt?)

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 17/07/12 06:10

Renske geen: "goed merk" ?! :confused:

Als ik daarvan de verpakking zo lees, dan zitten er geen geur, kleur en of smaakstoffen in, en is het dus puur natuur ... Wat zou daar nou slecht aan moeten zijn ?! :confused:

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 17/07/12 11:51

Van deze 3 zou ik voor Duck kiezen, in hun prijsklasse een goede kvv, model hamburger.

Renske is gestoomd vlees, kan prima voor een paar dagen of zelfs een week en kan buiten de koeling worden bewaard.

Runner zijn hap slik weg blokjes waar een grote hond flink mee kan schrokken en zijn hier in huis geen optie.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor Muiske » 18/07/12 16:41

Bedankt voor de reacties, ik heb een aantal schijven duck in de vriezer liggen nu :)
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015


Terug naar “Voeding”