Farmfood Antlers (hertengewei)

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Dinie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9630
Lid geworden op: 20/12/06 18:18
Locatie: Luyksgestel (N.-Br.)

Farmfood Antlers (hertengewei)

Ongelezen berichtdoor Dinie » 11/09/12 22:17

Vanmiddag weer een voorraadje 'hondenextra's' (pensstaafjes, gedroogde stukjes hart) gekocht bij mijn dierenspeciaalzaak. :)
Even staan babbelen met de eigenaar van de zaak. Hij heeft zelf ook een labrador. Zegt hij op een gegeven moment 'Ik heb iets voor je als farmfoodfan.' We lopen naar de kassa en hij geeft me een 'bot', dacht ik.
Hij zei 'Dit is Hertengewei. :confused:
Het is iets nieuws van Farmfood. Kijk is wat je hond er van vind en vertel het me de volgende keer. Je krijgt het van me.' :klasse:
Ik reken af en ga bepakt en bezakt naar de auto. Ik moest werken, maar vanavond Yara kennis laten maken met het stuk gewei.
Kennen jullie het?
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 11/09/12 22:52

Ja, via Barfplaats heb ik een keer mee besteld met Hertengewei. Max vind er dus helemaal niks aan. :( Ik heb de hele truckendoos open gehad, wellen in warm water, insmeren met wat lekkers, maar hij vind ze te hard en moet er teveel moeite voor doen. Voor ons was het eenmalig.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 12/09/12 09:19

Wij hebben al een hele tijd een hertengewei voor de mannen, en hier zijn ze er helemaal dol van !!
Nu krijgen ze hem hier een paar keer per week een half uurtje per keer, om het spannend/leuk te houden :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

Gebruikersavatar
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 504
Lid geworden op: 26/02/10 22:44
Locatie: Breukelen

Ongelezen berichtdoor dinodap » 12/09/12 09:20

Hier ook een hertengewei, maar Joep heeft er weinig tot geen interesse voor.

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 12/09/12 09:37

vriendinnen van me hebben ze en hun honden eten ze helemaal op :shock:
deze zijn niet van farmfood maar gewoon van een hertenboerderij.
mischien dat die zachter zijn? oh en de honden zijn heidewachtels en een oud duitse herder.

ik heb ze nog niet voor de mannen,ik vind ze best aan de prijs en als ze dan toch snel weg zijn :roll: of ze vinden het niks(zoals een rawhide)
vind ik het te duur :oops:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 12/09/12 10:07

roef schreef:vriendinnen van me hebben ze en hun honden eten ze helemaal op :shock:
deze zijn niet van farmfood maar gewoon van een hertenboerderij.
mischien dat die zachter zijn? oh en de honden zijn heidewachtels en een oud duitse herder.

ik heb ze nog niet voor de mannen,ik vind ze best aan de prijs en als ze dan toch snel weg zijn :roll: of ze vinden het niks(zoals een rawhide)
vind ik het te duur :oops:


Die van mij waren geloof ik een euro of 15 en doe er al bijna 3/4 jaar mee.... Niet duur toch ? :wink:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marieke » 12/09/12 10:17

Ik heb er twee.. Ook van farmfood. Waren niet ongeloofelijk duur. Quincy vind er geen f*ck aan.. Teveel werk inderdaad.. Noortje vond er in het begin ook niets aan, dus ze lagen hier al weken gewoon los in huis.. En ineens begon Noortje toch te kauwen. Er was een beginnetje en dat stuk pakt Quincy nu zelfs af en toe! :D Bij mij staan ze alleen nog steeds wel meer te springen om een runderoor of een pensstaafje.. Dus ik koop ze hierna ook niet meer...
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 12/09/12 11:50

Kay schreef:
roef schreef:vriendinnen van me hebben ze en hun honden eten ze helemaal op :shock:
deze zijn niet van farmfood maar gewoon van een hertenboerderij.
mischien dat die zachter zijn? oh en de honden zijn heidewachtels en een oud duitse herder.

ik heb ze nog niet voor de mannen,ik vind ze best aan de prijs en als ze dan toch snel weg zijn :roll: of ze vinden het niks(zoals een rawhide)
vind ik het te duur :oops:


Die van mij waren geloof ik een euro of 15 en doe er al bijna 3/4 jaar mee.... Niet duur toch ? :wink:

als ze ze zo gebruiken als daan en kay niet nee,maar als ze ze zo op eten of links laten liggen dán vind ik het wél duur :wink: :D
maw ik durf het eigenlijk niet aan om ze te kopen :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 12/09/12 11:54

roef schreef:
Kay schreef:
roef schreef:vriendinnen van me hebben ze en hun honden eten ze helemaal op :shock:
deze zijn niet van farmfood maar gewoon van een hertenboerderij.
mischien dat die zachter zijn? oh en de honden zijn heidewachtels en een oud duitse herder.

ik heb ze nog niet voor de mannen,ik vind ze best aan de prijs en als ze dan toch snel weg zijn :roll: of ze vinden het niks(zoals een rawhide)
vind ik het te duur :oops:


Die van mij waren geloof ik een euro of 15 en doe er al bijna 3/4 jaar mee.... Niet duur toch ? :wink:

als ze ze zo gebruiken als daan en kay niet nee,maar als ze ze zo op eten of links laten liggen dán vind ik het wél duur :wink: :D
maw ik durf het eigenlijk niet aan om ze te kopen :roll:


Als ze ze niets vinden dan wil ik ze wel van je overnemen hoor ?? Kan je het toch proberen :twisted:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

Dinie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9630
Lid geworden op: 20/12/06 18:18
Locatie: Luyksgestel (N.-Br.)

Ongelezen berichtdoor Dinie » 12/09/12 13:14

Ik heb hem gekregen, maar de prijs zat er nog aan. Vond hem ook prijzig, maar als ze er lang mee doen dan valt het uiteindelijk nogal mee.
Ik koop regelmatig een zak pensstaafjes enzo en die zijn, in verhouding, sneller op dan dit, denk ik.
Yara vind het tot heden toe wel leuk. Ik misschien wel minder, omdat onze parketvloer er niet zo goed tegen kan, als Yara denkt 'ik gooi hem is de lucht in'. :wink:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008

lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 474
Lid geworden op: 31/08/07 11:27
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor lablove » 12/09/12 13:17

Ik ben ook heel benieuwd. Heb al getwijfeld of ik het zou kopen voor de hondjes. Ze blijven hier altijd kluiven... Een kluifje MOET op... Dus dat zal dan opruimen worden. Want hopelijk gezien de prijs... doe je er idd wel even mee. Ook inkoop vind ik ze niet zo goedkoop....
Groetjes Miranda (cosy cottage)

Gebruikersavatar
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 440
Lid geworden op: 16/11/09 18:50
Locatie: Noordbroek

Ongelezen berichtdoor Aldinne » 12/09/12 16:24

Ik heb ze ook.. Ze kauwen er af en toe ff op, en ze zijn zeker niet zo interessant als andere botten.. Ze zijn best aan de prijs, maar ze doen er ook lang mee..
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding

Nancy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 317
Lid geworden op: 18/09/12 08:28

Ongelezen berichtdoor Nancy » 19/09/12 08:23

Gisteren zag ik ze voor het eerst in de dierenwinkel liggen: ze zouden er lang mee doen, dus dat is mooi... Flink aan de prijs, maar dat is zo'n groot runderbeen ook...

De eerste is al bijna op! :shock:
Ze hebben er 2, maar duidelijk een voorkeur voor degene die een zachtgekloven begin heeft...

Ze zijn wel moe... En rustig... :D

M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1240
Lid geworden op: 07/12/10 12:12

Ongelezen berichtdoor M_n_q_e » 19/09/12 08:49

Hier een groot succes!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 06/10/12 13:53

nou ik heb ze nu ook maar gekocht voor de mannen.
ik heb ze na een half uur afgepakt.
Roef heeft er toch aardig wat af geknaagt dus die zal er geen weken mee doen,Hidde is nu zwaar beledigt dat ik het heb af gepakt :mad:
en kijkt steeds of het kastje waar ze liggen niet per ongeluk open staat :D

maw een succes gelukkig :) mag ook wel want ik werd er een beetje moedeloos van om iets te verzinnen waar ze een hele tijd op kunnen knagen.
vorige week kregen ze een platte nekpees van het rund,gerookt en gedroogt....doen ze úren mee mevrouw!...yeah right!...binnen een kwartier helemaal op :mad: wel even 4 euro per stuk he! :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012


Terug naar “Voeding”