Tammenga

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Tammenga

Ongelezen berichtdoor doggie » 16/09/12 18:49

Sinds een maandje voer ik Leentje verschillende varianten van Tammenga KVV. het vlees ziet er goed uit, Leentje eet met smaak, maar sindsien stinkt ze zo!!
Het toeval wil dat ze net loops was toen ik met dit voer begon, dus het kan ook daar nog wel van komen, dat heeft ze dus net een weekje achter de rug.
Heeft iemand hier ervaring met dit voer, en merken jullie dan dat je hond er van gaat stinken?

ik hoor het graag

M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1240
Lid geworden op: 07/12/10 12:12

Ongelezen berichtdoor M_n_q_e » 10/10/12 19:02

Zeg Doggie, nou ben ik vreselijk nieuwsgierig of Leentje idd van Tammenga ging stinken!
Uit eigenbelang hoor :wink: :)
Ik heb vandaag m'n eerste 10 kilo Tammenga gekregen, veel goeds over gelezen.

En voerde jij al KVV? Zo ja, kon je gewoon ineens overstappen?
Mijn vriend had de bestelling opgehaald en hem werd verteld dat je niet zomaar kon overstappen van Carnibest op Tammenga.
Wij zijn in het verleden wel in 1 keer en probleemloos overgestapt van brokken op Carnibest.

Ben benieuwd naar jouw ervaring!

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 10/10/12 22:19

M_n_q_e schreef:Zeg Doggie, nou ben ik vreselijk nieuwsgierig of Leentje idd van Tammenga ging stinken!
Uit eigenbelang hoor :wink: :)
Ik heb vandaag m'n eerste 10 kilo Tammenga gekregen, veel goeds over gelezen.

En voerde jij al KVV? Zo ja, kon je gewoon ineens overstappen?
Mijn vriend had de bestelling opgehaald en hem werd verteld dat je niet zomaar kon overstappen van Carnibest op Tammenga.
Wij zijn in het verleden wel in 1 keer en probleemloos overgestapt van brokken op Carnibest.

Ben benieuwd naar jouw ervaring!


Leentje heeft altijd KVV gegeten, en ik ben nooit voorzichtig met overstappen van voer. Hiervoor kreeg ze Lotgering, en ik ben ik een keer overgestapt op Tammenga. Vlees is vlees, en Leentje eet zelfs wel eens etensresten of brood tussendoor, daar heeft ze nog nooit last van gehad.
Ik weet nog steeds niet of het stinken van het voer komt, het lijkt nu wel wat minder te zijn, maat weg is het nog niet...

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 11/10/12 21:13

Roxy krijgt verschillende merken en Barf, maar stinkt nooit, ook niet met Tammenga.

Bedoel je stinken uit haar mond of de vacht?
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 12/10/12 22:52

Roxy11 schreef:Roxy krijgt verschillende merken en Barf, maar stinkt nooit, ook niet met Tammenga.

Bedoel je stinken uit haar mond of de vacht?


Het is echt haar vacht, het wordt momenteel wel minder maar ze ruikt nog steedsnoet fris!

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 13/10/12 05:21

Ik heb Tammenga gebruikt toen Juna zwanger was en ook toen Cial wat grover kvv kon eten (week of 4 a 5 oud was hij). Ik ben zeer tevreden, zeker omdat het zo grof gemalen is dat je gewoon nog kunt zien wat erin zit. Op dagen dat we op jacht gaan en vroeg op moeten, krijgen ze het ook, zodat ze "snel" kunnen eten. Hier enkel positieve ervaringen dus!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 13/10/12 20:34

Lupos schreef:Ik heb Tammenga gebruikt toen Juna zwanger was en ook toen Cial wat grover kvv kon eten (week of 4 a 5 oud was hij). Ik ben zeer tevreden, zeker omdat het zo grof gemalen is dat je gewoon nog kunt zien wat erin zit. Op dagen dat we op jacht gaan en vroeg op moeten, krijgen ze het ook, zodat ze "snel" kunnen eten. Hier enkel positieve ervaringen dus!


Ik ben ook heel tevreden over de kwaliteit, ik denk dat het toeval is dat ze juist op dit moment is gaan stinken. Het vlees ruikt nl altijd erg goed...


Terug naar “Voeding”