Waarschuwing

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 261
Lid geworden op: 29/05/13 19:52
Locatie: Zuid - Holland

Waarschuwing

Ongelezen berichtdoor Cissy » 12/08/13 16:43

http://i1280.photobucket.com/albums/a48 ... 26ef44.jpg

Dit is een stuk ijzer met scherpe punt wat ik in Timbers eten , nt pupmaling aangetroffen hebt ,,, ik wil geen heisa als iemand tevrden is met lotgering prima maar aub prak het vlees na , ik heb ook in de verpakkingen vis nu een stuk plastic gevonden , dit vlees en de manier waar er mee omgegaan wordt met een klacht komt er bij mij nooit meer in , ben nu over op Darf .. Veel netter verpakt , komt in koelwagen bij je , voor fokkers speciaal tarief .. Dus over prijzen ook niets dan lof en stukken beter dan wat ik de afgelopen tijd hebt ervaren met lotgering ... Als ik niet in had kunnen grijpen bij Timber in de bak ,, had hij het opgegeten met alle gevolgen vandien ... Timber is nu bijna 12 weken ... Je snapt ik ben laaiend .. Ee betere foto komt er nog aan maar om jullie een idee gegeven dit is gelegd in een grote dop van de c1000 vanille val dus geen klein dopje .. :evil:
each day is a gift

Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 261
Lid geworden op: 29/05/13 19:52
Locatie: Zuid - Holland

Ongelezen berichtdoor Cissy » 12/08/13 16:51

each day is a gift

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 12/08/13 17:00

Wat balen, maar wel het nadeel van KVV .... Je weet nooit wat er in zit en helaas heb ik dit soort verhalen ook voorbij zien komen van andere merken

Dus ik denk dat de tip van het napluizen voor elke KVV van toepassing is helaas :(
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 12/08/13 18:41

Bah, ik wil niet weten wat er allemaal had kunnen gebeuren als Timber dit had doorgeslikt... Hoe werd er omgegaan met je klacht?
Een tijdje terug dachten we er even over na om van Carnibest over te stappen op Lotgering in verband met het prijsverschil, maar na de veelal negatieve verhalen over Lotgering hebben we dit toch maar niet gedaan. Dan maar wat meer betalen, zo weet ik tenminste zeker dat de kwaliteit constant is (al kun je dat natuurlijk nooit helemaal zeker weten, daarom prakken wij de KVV ook altijd).
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 261
Lid geworden op: 29/05/13 19:52
Locatie: Zuid - Holland

Ongelezen berichtdoor Cissy » 12/08/13 19:52

Je wilt. Niet weten hoe er met de klacht is omgegaan , mede een an de redenen waardoor ik het niet meer in huis haal we hebben nu darf en ben er tevreden over ook het advies wat je krijgt ... Super ..
each day is a gift

Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2930
Lid geworden op: 25/02/08 10:26
Locatie: Amersfoort

Ongelezen berichtdoor Bommel Achter 't Dijkje » 12/08/13 19:57

:shock: wow daar schrik ik van... Die van mij eten zo snel dat het weg is voor ik het weet, maar ik trek het met een vork wel uit elkaar. Dit is echt erg, zeker wanneer je geen reactie op je klacht krijgt :shock:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 12/08/13 22:40

Dat is niet best, maar het kan wel gebeuren als de schijf van de machine het begeeft. Altijd maar naprakken dus want dit kan zoals al eerder gezegd bij elke kvv fabrikant gebeuren :wink:

Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 261
Lid geworden op: 29/05/13 19:52
Locatie: Zuid - Holland

Ongelezen berichtdoor Cissy » 13/08/13 09:31

Sorry ik vind dit op geen enkele manier goed te praten , machine kapot of id , en dan de manier waarop er wordt gereageerd no way ... Werd gewoon gezegd dat er wel eens stukjes krat of andere dingen in kunnen zitten sorry mensen ,, dit kan en mag niet ..
each day is a gift

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 13/08/13 10:58

Cissy schreef:Sorry ik vind dit op geen enkele manier goed te praten , machine kapot of id , en dan de manier waarop er wordt gereageerd no way ... Werd gewoon gezegd dat er wel eens stukjes krat of andere dingen in kunnen zitten sorry mensen ,, dit kan en mag niet ..

:shock:

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 13/08/13 11:52

Lang geleden Lotgering gevoerd, prikkeldraad tegen gekomen, daarna een groot stuk plastic, gebeld en kreeg een meer dan vreemde reactie. Toen was ik er klaar mee. Hier komt er nooit meer Lotgering in.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 13/08/13 12:45

Oh brrr, lijkt me echt eng om tegen te komen!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 13/08/13 15:25

oei zeg!! dat is een gemeen stuk en dat nog wel in een puppymaling!
ben zelf nog nooit wat tegen gekomen in de KVV,ook niet in de Lotgering.
wel in het wild wat ik voer(haas en reevlees ed),dan rollen soms de hagelkorrels door de bak en bench :D

zal voortaan de Kvv ook maar prakken dit deed ik eigenlijk nooit :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Gebruikersavatar
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 622
Lid geworden op: 08/10/08 13:36
Locatie: amsterdam

Ongelezen berichtdoor michelle » 13/08/13 15:43

oh mijn god :shock: Ik vind dit echt niet kunnen je moet er niet aan denken als een pup dit op eet de gevolgen kunnen groot zijn.
Ik voer nu al 5 jaar carnibest en nog nooit iets vreemds tegen gekomen wel prak ik het altijd even.
En dan prikkeldraad en plastic kan me voorstellen dat je het dan nooit meer in huis haalt.
ik heb ooit eens op barfplaats ook al van dit soort berichten gelezen over lotgering.
Afbeelding

roelien

Ongelezen berichtdoor roelien » 13/08/13 21:59

Tuurlijk kan er wel eens wat kapot gaan, maar dan moet je het vlees wat op dat moment er in zit weggooien.
Je kan dat toch niet zo hap klaar in een verpakking voor honden stoppen, vind het enorm slordig. Wat zou er gebeuren als mensen dat in hun gehakt vinden....

Is gewoon niet goed te praten

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 19/08/13 18:08

Heb nu tweemaal bij Lotgering besteld en ik kan er niet enthousiast van raken. Heb nu weer een bestelling bij Lupa gedaan. Duurder maar m.i. van betere kwaliteit.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)


Terug naar “Voeding”