Voerbakken gezocht

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Voerbakken gezocht

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/08/13 08:46

De voerstandaarden van Xpencer en Olly zijn echt aan hun einde ... Ze staan niet meer stevig, de bakken passen niet meer in de vorm, het schilfert af, het hobbelt een hele tijd waardoor er superveel gemorst wordt, ... Ze hebben nu zo'n type voerbak: http://www.zooplus.nl/shop/honden/voerb ... rds/339578

Nu heb ik hier al meermaals gelezen over zo'n stevige handige zelfgemaakte voerbakken (meestal in hout) waarbij de honden minder of niet kunnen morsen.

Kan je deze ook ergens online kopen? Bij zooplus.nl vind ik deze nl. niet en ik weet niet goed waarop ik moet googelen :).

Het mogen gerust 4 bakken naast elkaar zijn want Olly en Xpencer kunnen prima naast elkaar eten.

Merci!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Gebruikersavatar
jazz
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 65
Lid geworden op: 09/08/13 21:22
Locatie: Wilrijk

Ongelezen berichtdoor jazz » 18/08/13 10:46

Onze vorige staander was zowat identiek aan diegene in jouw link en daar was ik ook niet zo tevreden over en voor net dezelfde reden als jij.
Wij gebruiken nu deze http://www.zooplus.nl/shop/honden/voerbak/bakstandaards/136166 maar het lagere model en zijn daar heel tevreden over. Toevallig gisteren een bestelling geplaatst voor het verhoogde model, ik moest dus niet al te ver zoeken naar de link :) . Of de hoge uitvoering even stabiel staat als diegene die we nu gebruiken zal ik pas in de loop van de week weten. Dat hangt af van de levertijd van Zooplus.

Met houten staanders heb ik geen ervaring.
Jazz is not dead it just smells funny.
FZ

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 18/08/13 10:48

ik heb eens even zitten googlen op houten voerstandaard en kwam deze tegen:
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=h ... eO-uOz6UHQ

en deze:
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=h ... cSeb-BWjqA

maar deze is wel erg duur en er zit een chiwafwaf voor dus hoe groot ze zijn weet ik niet.

ik weet niet goed hoe ik linkjes moet verkleinen,solly modjes :oops:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/08/13 10:56

Bedankt voor de reacties! Ik zocht meer iets in de trend van:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Eventueel ook nog met boven de bakken een plaat met hondenpootjes ofzo op. Ik denk dat er hier meerdere members zijn die ze zelf gemaakt hebben.

Misschien zijn er nog links naar winkels / verkoopsites die zoiets fabriceren? Wil wel eens even (laten) kijken & vergelijken :).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 18/08/13 11:17

de standaard uit de eerste link zit er ongeveer zo uit kim,het is alleen van steiger hout gemaakt en white washed.
ook staan er honden pootjes op en de tekst: Doggy mac Donalds

succes met de zoek tocht! :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/08/13 11:20

roef schreef:de standaard uit de eerste link zit er ongeveer zo uit kim,het is alleen van steiger hout gemaakt en white washed.
ook staan er honden pootjes op en de tekst: Doggy mac Donalds

succes met de zoek tocht! :)


Bedankt! En mijn voerstandaarden zijn wel kapot maar ik ga toch nog een paar weken wachten vooraleer dit aan te kopen. Ik ga nl. nog verhuizen in oktober en dan wil ik samen met mijn moeder even kijken wat het beste zou passen in mijn interieur 8) . Maar al lekker even kijken en vergelijken is al voorpret op zich hé :).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Gebruikersavatar
jazz
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 65
Lid geworden op: 09/08/13 21:22
Locatie: Wilrijk

Ongelezen berichtdoor jazz » 18/08/13 11:30

Hier een verkooppunt voor de staander die Roef had gevonden http://www.hetechtelandleven.nl/?catalogcategory/10063402/Design+houten+hondenvoerbak+standaard+echt+gave+hondenvoerba.aspx .
Ze hebben daar toch wel wat keuze in keuren en houtsoorten. Maar al bij al lijkt het mij toch niet zo moeilijk dit zelf te maken.
Misschien ken je wel een houtbewerker of handige Harry die dit voor jou kan maken

Edit zie net dat het dezelfde webshop is, je moet alleen op de link naar de houten voerbakken klikken voor meer keuze.
Jazz is not dead it just smells funny.

FZ

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/08/13 11:32

jazz schreef:Hier een verkooppunt voor de staander die Roef had gevonden http://www.hetechtelandleven.nl/?catalogcategory/10063402/Design+houten+hondenvoerbak+standaard+echt+gave+hondenvoerba.aspx .
Ze hebben daar toch wel wat keuze in keuren en houtsoorten. Maar al bij al lijkt het mij toch niet zo moeilijk dit zelf te maken.
Misschien ken je wel een houtbewerker of handige Harry die dit voor jou kan maken


Merci voor de link! En helaas niemand zo in de familie zitten ;).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 437
Lid geworden op: 23/12/11 11:50
Locatie: Scheemda

Ongelezen berichtdoor Noah/Bruce » 18/08/13 11:44



Ook wij gebruiken de plastic standaard in deze link, de hoge uitvoering. Hij staat heel stabiel en het grote voordeel is dat je hem heel makkelijk schoon kunt maken. Gewoon onder de kraan of in een sopje en hij is weer zo goed als nieuw.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN

Gebruikersavatar
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1029
Lid geworden op: 24/02/12 19:24
Locatie: Elsloo
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor fieke » 20/08/13 12:32

Ook ik gebruik de savic ergo feeder. De hoge uitvoeting hebben wij. Ik ben er heel tevreden over. Staat stabiel en inderdaad goed schoon te houden.
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012

laika
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6527
Lid geworden op: 06/10/06 18:27
Locatie: alkmaar

Ongelezen berichtdoor laika » 20/08/13 16:42

kom ik heb je zondag een pbtje gestuurd??
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 21/08/13 09:49

laika schreef:kom ik heb je zondag een pbtje gestuurd??


Bedankt zeg voor het melden! Had ik niet eens gezien! Ik heb hier volgens mij nog een oud mailadres actief staan; ik krijg langs die weg haast geen of geen mail meer aan, dus ik heb niet gezien dat ik een pb gekregen had :oops2:

Ik ga het direct lezen :superman: !
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.


Terug naar “Voeding”