Bandit KVV

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Jules
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 38
Lid geworden op: 07/05/14 19:34

Bandit KVV

Ongelezen berichtdoor Jules » 15/05/14 22:07

Hi,

Ik was van plan onze (overigens nog te halen pup....) te laten starten met Bandit KVV. Uit de informatie van voerwijzer lijkt het wel goed te zitten.
Kan dit voor een pup? Ik heb vanaf dit forum weinig gebruikers informatie over Bandit kunnen vinden. Iemand wel ervaring?

http://www.voerwijzer.com/de-beste-kvv

Gebruikersavatar
jazz
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 65
Lid geworden op: 09/08/13 21:22
Locatie: Wilrijk

Re: Bandit KVV

Ongelezen berichtdoor jazz » 19/05/14 21:08

Jules schreef:Hi,

Ik was van plan onze (overigens nog te halen pup....) te laten starten met Bandit KVV. Uit de informatie van voerwijzer lijkt het wel goed te zitten.
Kan dit voor een pup? Ik heb vanaf dit forum weinig gebruikers informatie over Bandit kunnen vinden. Iemand wel ervaring?

http://www.voerwijzer.com/de-beste-kvv

Voor die prijs mag het wel een super kvv zijn :shock:.
Jazz is not dead it just smells funny.
FZ

vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 824
Lid geworden op: 12/04/05 16:55
Locatie: Rutten
Contacteer:

Re: Bandit KVV

Ongelezen berichtdoor vanhaut » 20/05/14 07:52

Bandit is qua prijs topkwaliteit maar qua samenstelling net zo goed als de betere kvv merken .. Ik ken het , ontwikkelaar tannetje koning is bekende van schoonzus ... Ook gevoed .. Was er niet extreem van onder de indruk , het is biologisch etc . Maar dat zijn andere merken ook ..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014

Nancy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 317
Lid geworden op: 18/09/12 08:28

Re: Bandit KVV

Ongelezen berichtdoor Nancy » 20/05/14 14:32

Er is rijst aan toegevoegd en voor sommige honden kan dat een probleem zijn.
En procentueel gezien zit er weinig groenten in, dus dat zou je dan nog toe moeten voegen, hoewel de meningen daar ook over verschillen.

Het enige verschil in pupselvoer is de maling: voor pupsel zou het fijner gemalen moeten zijn, maar dat hangt ook af van de maling van dit voer.

Het is wel schreeuwend duur inderdaad zie ik. Mijn honden doen het uitstekend op Lotgering en dat is een kwart van de prijs van Bandit...


Terug naar “Voeding”