Coco

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Anita Straalman

Ongelezen berichtdoor Anita Straalman » 18/09/10 14:49

Ontroerend....

Gebruikersavatar
FunnyNina
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2243
Lid geworden op: 28/03/10 13:30
Locatie: Maastricht

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 18/09/10 15:39

Wat in en in triest was ze op de eerste foto's,en wat is ze nu een mooie hond geworden.
Petje af voor wat jij voor haar gedaan hebt. Super.

Groetjes Thea

Luca 2009

Ongelezen berichtdoor Luca 2009 » 27/09/10 18:38

De tranen sprongen in mijn ogen toen ik dit las. Wat kan ik hier toch verdrietig een boos van worden. Ik moet die lui niet zien wat ik zou ze wel kunnen ..........!
Respect voor jou en alle geluk toegewenst!

duo penotti

Ongelezen berichtdoor duo penotti » 18/10/10 20:50

Coco is verhuisd naar een andere thuis, een thuis die beter is voor haar.
Al heel lang had ik twijfels, van is Coco wel gelukkig hier, is ze wel op haar plek. Alles vond ze goed maar niks vond ze leuk, ze liep maar wat mee of ze lag maar wat te slapen. Niet dat ze doodongelukkig leek maar echt gelukkig vond ik haar ook niet lijken. Ik voelde mij schuldig omdat Coco beter verdiende. Coco kon niet alleen zijn en helaas moet dat bij mij wel. Coco vond aan wandelen geen bal aan en aan de uitstapjes naar zee of de ardennen nog minder doch ze moest altijd verplicht mee.
Met de andere honden had Coco totaal geen band, heel af en toe een klein spelletje maar meestal stond Coco in de negeer-modus.
En toen gaf een gezin in het asiel zich op voor een hond als Coco. Ze hadden al een oudere labrador reu en zochten een rustig teefje erbij. Oudere mensen, hond moet nooit alleen zijn en ze wandelen elke dag dezelfde kleine rondjes, voor een hond als Coco perfect dus.

Nooit had ik gedacht dat ik een eigen hond zou gaan herplaatsen, nooit gedacht dat ik zou gaan beseffen dat het in sommige gevallen beter is, Coco's vertrek maakte me kapot ondanks dat ik wist dat het beter was.
2 weken geleden dat Coco verhuisde en het gaat vanaf dag 1 erg goed met haar, volgens haar nieuwe baasjes is zij al goed gewend, ze lijkt een vrolijke hond daar te zijn, met de reu des huizes is ze ook goede vrienden, mijn verdriet en gevoel van falen minderen stilaan naarmate ik hoor hoe goed het nu gaat met Coco toch zal ik altijd spijt houden...
Ik heb nooit gemerkt dat er iets scheef zat tussen de honden, enkel dat ze niet veel contact hadden maar sinds Coco weg is, zijn Puk en Bamboo supervrolijk en ze zijn echt een duo geworden die bijna alles samen doen. Vooral aan Puk merk ik een ongeloofelijke goedgezindheid en ze hangt nog meer de clown uit als anders.
Ik ga zeker contact houden met haar nieuwe baasjes en als de tijd er rijp voor is, ga ik op bezoek bij Coco.
Dit wou ik gewoon even komen vertellen aan de mensen die Coco leuk vinden.

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/10/10 20:53

Wat een moeilijk maar moedig besluit, Marijke! Ik ben blij dat het goed gaat met Coco, maar ik kan me voorstellen dat je hier kapot van bent (geweest). Ik hoop dat je je optrekt aan 't feit dat Coco nu ook gelukkig is net als jouw ander hondenroedeltje. Sterkte hoor!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Desiree
Erelid
Erelid
Berichten: 4536
Lid geworden op: 22/08/04 11:14
Locatie: Leidschendam

Ongelezen berichtdoor Desiree » 18/10/10 21:04

Wat een moeilijke maar dappere beslissing.

Voel alsjeblieft geen spijt. Zonder jouw steun was Coco nooit de hond geworden die ze nu is. Het was voor haar nodig dat jij op haar pad kwam.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding

marions
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2467
Lid geworden op: 01/06/06 13:06
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor marions » 18/10/10 21:06

Marijke, wat een moedige beslissing heb je genomen :)
Als Coco bij dit gezin tot haar recht komt, heb je wederom gehandeld in hàar belang.
De basis heb jij gelegd, er weer een gezonde hond van gemaakt die met al haar beperkingen vast en zeker gelukkig was bij jou.
Ik wens haar een heel fijn leven bij haar nieuwe baasjes.
Voor jou, respect voor wat je voor haar hebt gedaan!

:bloem:
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 18/10/10 21:24

Ik sluit me graag bij Desiree & Marion aan :) Geniet van je andere 2 kanjers........
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 18/10/10 22:01

rimanime schreef:Ik sluit me graag bij Desiree & Marion aan :) Geniet van je andere 2 kanjers........


ik ook,liefde is soms ook los laten hoe moeilijk dat ook is.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Gebruikersavatar
Cor
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3572
Lid geworden op: 15/08/04 17:56
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Cor » 18/10/10 22:04

Wat een ongelooflijk moeilijk besluit moet dat zijn. Coco, waar je zo voor hebt geknokt. Maar ik denk toch dat je een goede beslissing neemt, als je ziet dat ze niet gelukkig is.
Ik hoop van harte, dat Coco het geluk mag krijgen, wat ze verdient, en ik hoop dat je contact houdt (en ons een beetje op de hoogte wilt houden).
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!

duo penotti

Ongelezen berichtdoor duo penotti » 18/10/10 22:16

Cor schreef:Wat een ongelooflijk moeilijk besluit moet dat zijn. Coco, waar je zo voor hebt geknokt. Maar ik denk toch dat je een goede beslissing neemt, als je ziet dat ze niet gelukkig is.
Ik hoop van harte, dat Coco het geluk mag krijgen, wat ze verdient, en ik hoop dat je contact houdt (en ons een beetje op de hoogte wilt houden).


' t is inderdaad hoe jij het beschrijft, dat Coco het geluk mag krijgen die ze verdient. Hoe erg ik haar dat geluk wou geven, het lukte niet, ze paste niet hier, op alle vlakken paste het niet en dat maakte zowel Coco als ik ongelukkig. Ik ga zeker contact houden met de mensen en zal jullie op de hoogte houden. Ik heb de afgelopen weken al heel dikwijls gebeld en ik wil ook niet te lastig zijn naar haar nieuwe baasjes toe dus ik ga nu proberen een tijdje niet te bellen. Ze weten dat als er iets is ze me altijd kunnen bellen dus voorlopig is het geen nieuws goed nieuws.

Gebruikersavatar
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 848
Lid geworden op: 03/01/08 21:02
Locatie: Steenwijk

Ongelezen berichtdoor margré » 19/10/10 11:52

Super wat je voor Coco hebt gedaan
en nu handel je weer in het belang van je kanjertje
Mijn petje af voor je meis
Groetjes Margré
Lebber Hope

Miep
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09/01/08 18:19
Locatie: Betuwe

Ongelezen berichtdoor Miep » 19/10/10 12:38

Wat een zwaar gevecht moet dit voor jou geweest zijn Marijke maar wat heb je een goede beslissing genomen. Je zegt dat Coco geluk verdient nou dat heb je haar gegeven eerst door haar op te vangen met alle liefde die je had en nu door haar te herplaatsen op een plek waar ze zichzelf mag en kan zijn. Wat had je beter kunnen doen?? Ik snap dat je je verscheurd voelt maar je mag jezelf wel eens een heel hard schouderklopje geven je hebt het goed gedaan :groteknuffel:
Groetjes van Erna

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 19/10/10 12:39

Idd respect wat je voor Coco gedaan hebt.
Je hebt haar gered en nu doe je ook weer wat het beste voor haar is.

marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 898
Lid geworden op: 18/07/07 11:25
Locatie: zaltbommel

Ongelezen berichtdoor marina » 19/10/10 14:59

Miep schreef:Wat een zwaar gevecht moet dit voor jou geweest zijn Marijke maar wat heb je een goede beslissing genomen. Je zegt dat Coco geluk verdient nou dat heb je haar gegeven eerst door haar op te vangen met alle liefde die je had en nu door haar te herplaatsen op een plek waar ze zichzelf mag en kan zijn. Wat had je beter kunnen doen?? Ik snap dat je je verscheurd voelt maar je mag jezelf wel eens een heel hard schouderklopje geven je hebt het goed gedaan :groteknuffel:

Hier ben ik het helemaal mee eens.


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”