Een lach en een traan...

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Yara

Ongelezen berichtdoor Yara » 18/11/09 21:35

esther-sarah schreef:
Yara schreef:
esther-sarah schreef:Vandaag gaat het dan echt gebeuren... Ik ga naar Annerveenschekanaal om de pups te bekijken... Ben zó benieuwd!!! Ik blijf een paar dagen, dus ik heb alle tijd om te knuffelen en de karaktertjes te bekijken.

Maandag is Sarah's verjaardag. Ik voelde me eerst enorm schuldig, omdat Sarah dan 'alleen thuis staat', maar ik weet dat dat niet reëel is :oops: Het zal wel vreemd zijn, de eerste keer weg zonder mijn grote vriendin. Pip zei wel dat ze het fijn vindt dat ik er ben, zodat we dan maandag samen Sarah's verjaardag door kunnen komen. Vrienden in voor-, en tegenspoed, zoals het hoort!!


Esther.. toen ik dit berichtje van je las voelde het als en cadeautje dat je krijgt, dat je nu eindelijk naar de pups toe kan en dan nog wel op Sarah´s verjaardag!
Dat gevoel van schuld is heel herkenbaar, maar je doet Sarah echt niets te kort! Ik denk dat Sarah alleen maar blij van bovanaf met je meekijkt en wil dat je er van geniet!!
Dus ik hoop dat je deze dagen er van zal genieten, met Sarah dichtbij je in je hart :groteknuffel:


Je hebt gelijk... :oops: het was een moeilijke dag maandag, en heb heel wat traantjes gelaten. Maar inderdaad...de pups zijn een cadeautje!! En dat ik ze juist in deze moeilijke tijd op schoot mag hebben, mag wegen en pap geven en knuffelen... Werelds! En mama Sugar is zo'n topper, zo lief...


Natuurlijk is het moeilijk, helemaal op Sarah's verjaardag!! Maar dit pupje zal je helpen verder te gaan, ze zal Sarah nooit vervangen.
Ik ben blij, ondanks dat je het moeilijk hebt gehad, wel hebt genoten van deze dagen! Heel bijzonder!
En kom maar op met de foto's!! Ik ben heel erg benieuwd naar het prachtige stel :D

marjolein

Ongelezen berichtdoor marjolein » 18/11/09 23:06

Meid, fijn dat je een paar dagen bent geweest en een hoop steun hebt gevonden in de omgeving daar.
Ben benieuwd naar de fotos.. de pups zullen flink gegroeit zijn!

esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 706
Lid geworden op: 15/02/09 22:52
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor esther-sarah » 18/11/09 23:35

marjolein schreef:Meid, fijn dat je een paar dagen bent geweest en een hoop steun hebt gevonden in de omgeving daar.
Ben benieuwd naar de fotos.. de pups zullen flink gegroeit zijn!


Ja, het is hier heerlijk, ondanks de storm en regen. We hebben het veel over Luna. Haar zusje Baguette is ook zo'n lekker ding, zo vrolijk en lief!! Maar Luna staat ook bekend om haar mooie eyeliner!!! Hihihihi...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi

yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor yari » 19/11/09 08:50

Meis, wat fijn dat je daar nu bent.
En kan me je schuldgevoel heel goed voorstellen hoor, maar gelukkig zie je ook wel aan de andere kant in dat dat niet helemaal reëel is.
Dikke knuf, hou je taai en we wachten met smart op de foto's...
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marieke » 19/11/09 10:58

esther-sarah schreef:
marjolein schreef:Meid, fijn dat je een paar dagen bent geweest en een hoop steun hebt gevonden in de omgeving daar.
Ben benieuwd naar de fotos.. de pups zullen flink gegroeit zijn!


Ja, het is hier heerlijk, ondanks de storm en regen. We hebben het veel over Luna. Haar zusje Baguette is ook zo'n lekker ding, zo vrolijk en lief!! Maar Luna staat ook bekend om haar mooie eyeliner!!! Hihihihi...


Die eye liner doet het hem he! Quincy heeft dat ook...

Ben voor je dat dit op je weg is gekomen! Doe Pip de groeten!

En Sugar is een top mams, maar vergeet Janet niet.. :verliefd1:

Succes Eshter!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje

marjolein

Ongelezen berichtdoor marjolein » 19/11/09 14:01

esther-sarah schreef:
marjolein schreef:Meid, fijn dat je een paar dagen bent geweest en een hoop steun hebt gevonden in de omgeving daar.
Ben benieuwd naar de fotos.. de pups zullen flink gegroeit zijn!


Ja, het is hier heerlijk, ondanks de storm en regen. We hebben het veel over Luna. Haar zusje Baguette is ook zo'n lekker ding, zo vrolijk en lief!! Maar Luna staat ook bekend om haar mooie eyeliner!!! Hihihihi...


He wat leuk dat jullie het over haar hebben gehad..! Wat een knapperd is ze he.. wij zijn hier ook helemaal verliefd op haar. Vandaag is luna bij de D.a al vanaf half 9 en over een uur mag ik pas bellen.. (vind het echt helemaal niets, ben een beetje bezorgt om haar en hoop dat ze snel weer thuis is) Dit heb je vast ook van Pip gehoord of op haar site gelezen misschien.. het is niets ernstigs.

Ik hoop dat je minstens zo'n lief meisje krijgt als wij hebben.. het is zo'n heerlijk "ding" we zijn ontzettend blij met haar!
Ben ook zo benieuwd naar baguette wat dat betreft is het jammer dat we zover bij jullie vandaan wonen maar op de jaarlijkse reunie in 2011 zullen wij wel verschijnen en ook met de reunie volg. jaar van het nest. Dan komen wij elkaar misschien in 2011 of 2012 ook een keer tegen ;)
Wil je pip de groetjes doen van ons?

Miep
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09/01/08 18:19
Locatie: Betuwe

Ongelezen berichtdoor Miep » 20/11/09 18:19

:shock: :shock: :shock: ik heb alles gemist het hele verhaal wat stom. Ik hoop dat je heel veel plezier krijgt van je puppertje. Sarah vergeten kan en hoeft niet nooit!!! Mijn andere hond is nu 4 jaar geleden overleden en het gebeurt nog bijna dagelijks dat ik zijn naam noem, helemaal niets mis mee hoor, maarrr waar blijven de foto's of heb ik die ook weer gemist :oops: :oops:
Groetjes van Erna

esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 706
Lid geworden op: 15/02/09 22:52
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor esther-sarah » 23/11/09 00:04

Ik ben weer terug... Het was heel erg leuk bij Pip, en de pups zijn fantastisch!!

Afbeelding

Wat een schatje, niet?? Ik weet nog niet welke pup voor mij is; ze worden deze week toegewezen. Maar ik vind ze alle 7 leuk! De zwarten hebben al een baasje gekregen, en de blonde reu ook. Spannend!!

Afbeelding

Eén van deze gaat het worden... :D
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."



Gandhi

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 23/11/09 00:07

O es, wat een droppies :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 23/11/09 00:10

:verliefd1: Wat een snoepies Esther. Die rechtsonder lijkt wel een beetje op Missy toen ze zo oud was. :) Met die lichte dwarse band over de rug en de 'streep' in de lengte. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Yara

Ongelezen berichtdoor Yara » 23/11/09 00:10

:verliefd1: oh esther wat een mooie pupjes!!!
Spannend nu hoor! Nog heel even en je hebt je meisje thuis rondlopen!!
En die eerste foto.. wat een schatje :verliefd1:

Miep
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09/01/08 18:19
Locatie: Betuwe

Ongelezen berichtdoor Miep » 23/11/09 00:16

ach gossie wat zien ze er lief uit zeg jij moet wel super dagen gehad hebben. Ik wens je veel voorpret
Groetjes van Erna

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 23/11/09 08:32

wat een lieve puppets :verliefd1: :verliefd1: spannend welke lieve meid van jou gaat worden :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor yari » 23/11/09 11:35

Aahhh...wat een scheetjes zeg!! Ik word daar errug hebberig van eerlijk gezegd...Afbeelding
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

soraya

Ongelezen berichtdoor soraya » 23/11/09 14:08

Wat een schatjes.. om verliefd op te worden!!! :verliefd1:


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”