Een lach en een traan...

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Miep
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09/01/08 18:19
Locatie: Betuwe

Ongelezen berichtdoor Miep » 04/12/09 22:28

Het is je zo gegund anders was het niet zo gelopen, geniet er maar gerust van Sarah weet toch wel dat je van haar houdt
Groetjes van Erna

marjolein

Ongelezen berichtdoor marjolein » 05/12/09 16:00

esther-sarah schreef:Ik heb een nieuwe topic geopend over As Soon As Possible. Ookal is ze verbonden met mij en Sarah, toch verdient zij haar eigen plek. En die krijgt ze ook.

Moest vanmiddag wel een traantje wegpinken toen ik de keuze op As Soon As Possible had laten vallen. Nu is het écht.

Als Sarah nog had geleefd was dit nieuwe wondertje naar een ander gezin gegaan. Kan er niks aan doen dat ik heen en weer gegooid word tussen verdriet en vreugde. Maar ik heb nu in ieder geval wel het gevoel dat ik mág genieten. Dat het goed is... En dat het helemaal niet erg is dat ik ook van dit kleine blonde meisje al een beetje hou...


Vanaf dat de pups hun eigen puppen-gezicht kregen vond ik as soon as possible een erg mooi koppie hebben een beetje luna-achtig! :verliefd1:
Toevallig, dat de keuze van jou op dit meisje is gevallen!! :) Je moet zeker gaan genieten meid, je verdient het!
Weet je al welke naam het gaat worden nu je weet wel gezicht erbij hoort?

Veel liefs en genieten he!!! nog maar eventjes en je mag je kleine kanjer mee naar huis nemen!!!


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”