nu kan het aftellen beginnen.....tot ong. 2 Februari

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
guusje

Ongelezen berichtdoor guusje » 07/01/10 09:20

Wij zitten in dezelfde positie als jullie. Eind deze maand mogen wij ons mannetje op halen.
De kinderen hebben allebei al een aftelkalender gemaakt :D
Elke morgen strepen ze braaf weer een dag af.
Wij moeten de spulletjes nog gaan kopen. Maar hebben al wel bij diverse winkels staan snuffelen. :giechel:

Mila01

Ongelezen berichtdoor Mila01 » 08/01/10 16:19

Heej Guusje wat leuk! Hoe oud zijn jouw kinderen?
Ik kijk wel op tegen het feit hoe ik mijn jongste (2 jaar) bij het hondje weg kan houden. Ze knuffelde haar vand eweek al zowat dood, zo lief vind ze haar!

Ik zal nog even wat foto's plaatsen die ik gisteren heb gekregen van haar!

guusje

Ongelezen berichtdoor guusje » 08/01/10 16:28

Mijn kinderen zijn al wat ouder. Mijn dochter is al bijna 11 en mijn zoon is 8. Het scheelt dat je ze dan beter kan uileggen wat wel en niet mag. :D

Jess&Max

Ongelezen berichtdoor Jess&Max » 08/01/10 17:44

Hoi Guusje.
Wat leuk!

Mijn kinderen zijn: 13,9, 6 en 3 jaar.

Waar hebben jullie je labje vandaan Guusje?
En heb je ook alle spullen al in huis?
Ik heb mijn bench en toebehoren bij witjes (online) gekocht.
Pfff dat scheelde enorm.
Een bench van 92 cm met een dik kleed koste daar 64 euro.

guusje

Ongelezen berichtdoor guusje » 08/01/10 20:18

Nee, we hebben nog niks gekocht. Etensbakken hebben we nog wel. Jaren geleden hebben we ook honden gehad. En aangezien we nog wel eens een logeehond over de vloer hebben, komen die bakjes goed uit :D

Ik zal eens gaan kijken op die site. Goeie tip.

Is een bench van 92 groot genoeg? Ik heb geen idee. :effe_denken:

yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 488
Lid geworden op: 04/09/09 14:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ongelezen berichtdoor yosca » 08/01/10 20:24

guusje schreef:Is een bench van 92 groot genoeg? Ik heb geen idee. :effe_denken:


Ik heb een bench van 107 cm. In het begin maakte ik hem kleiner, nu gebruikt Yosca hem helemaal. Ze kan hier nog een hele poos lang uit in liggen... 92 cm lijkt me uiteindelijk wat aan de kleine kant. Maar je moet maar net ruimte hebben voor zo'n formaat.
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.

guusje

Ongelezen berichtdoor guusje » 08/01/10 20:34

Kala schreef:
guusje schreef:Is een bench van 92 groot genoeg? Ik heb geen idee. :effe_denken:


Ik heb een bench van 107 cm. In het begin maakte ik hem kleiner, nu gebruikt Yosca hem helemaal. Ze kan hier nog een hele poos lang uit in liggen... 92 cm lijkt me uiteindelijk wat aan de kleine kant. Maar je moet maar net ruimte hebben voor zo'n formaat.


Hoe maak je de bench dan kleiner? Dat vraag ik me eigenlijk de hele tijd al af.

Gebruikersavatar
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1260
Lid geworden op: 19/11/08 13:17
Locatie: Kootwijkerbroek
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marlotte » 08/01/10 20:49

guusje schreef:
Kala schreef:
guusje schreef:Is een bench van 92 groot genoeg? Ik heb geen idee. :effe_denken:


Ik heb een bench van 107 cm. In het begin maakte ik hem kleiner, nu gebruikt Yosca hem helemaal. Ze kan hier nog een hele poos lang uit in liggen... 92 cm lijkt me uiteindelijk wat aan de kleine kant. Maar je moet maar net ruimte hebben voor zo'n formaat.


Hoe maak je de bench dan kleiner? Dat vraag ik me eigenlijk de hele tijd al af.


Volgens mij kun je daar speciale tussenstukken voor kopen, maar het wordt ook vaak met een doos of iets dergelijks gedaan die je dan in de bench zet.
Afbeelding

yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 488
Lid geworden op: 04/09/09 14:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ongelezen berichtdoor yosca » 08/01/10 21:11

Marlotte schreef:
guusje schreef:
Kala schreef:
guusje schreef:Is een bench van 92 groot genoeg? Ik heb geen idee. :effe_denken:


Ik heb een bench van 107 cm. In het begin maakte ik hem kleiner, nu gebruikt Yosca hem helemaal. Ze kan hier nog een hele poos lang uit in liggen... 92 cm lijkt me uiteindelijk wat aan de kleine kant. Maar je moet maar net ruimte hebben voor zo'n groot formaat.


Hoe maak je de bench dan kleiner? Dat vraag ik me eigenlijk de hele tijd al af.


Volgens mij kun je daar speciale tussenstukken voor kopen, maar het wordt ook vaak met een doos of iets dergelijks gedaan die je dan in de bench zet.


Ik had idd houten bakken.... die kon ik opstapelen. Yosca vrat aan kartonnen dozen als ik die erin zette. Tussenschotten kan je op internetwinkels kopen.
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.

Jess&Max

Ongelezen berichtdoor Jess&Max » 08/01/10 21:15

Ik wil bewust niet een te grote bench.
Vandaar die 92 cm.
Ook hebben wij een niet zo'n groot huis.
Mocht deze bench te klein worden, koop ik gewoon een bench van 1.07, en zet de mijne hier op het forum te koop :) 8)

Ook heb ik nieuwe etensbakken besteld van 21 cm met standaard.
Wij hebben hier ook gewone etensbakken voor de andere twee honden, maar die zijn iets kleiner :wink:

Jess&Max

Ongelezen berichtdoor Jess&Max » 08/01/10 21:17

@ Kala: Yosca heeft een heel mooi kussen op de foto, waar ze op ligt.
Heb je een tip waar ik deze kopen kan?
Past mooi bij mijn white wash meubelen.

yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 488
Lid geworden op: 04/09/09 14:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ongelezen berichtdoor yosca » 08/01/10 21:44

Jess&Max schreef:@ Kala: Yosca heeft een heel mooi kussen op de foto, waar ze op ligt.
Heb je een tip waar ik deze kopen kan?
Past mooi bij mijn white wash meubelen.


Dank je!. Ik heb hem hier in de dierenwinkel (Discus Mak) gekocht, maar ik neem aan dat hij ook wel bij andere dierenwinkels te verkrijgen is :confused:
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.

Jess&Max

Ongelezen berichtdoor Jess&Max » 08/01/10 21:54

Kala schreef:
Jess&Max schreef:@ Kala: Yosca heeft een heel mooi kussen op de foto, waar ze op ligt.
Heb je een tip waar ik deze kopen kan?
Past mooi bij mijn white wash meubelen.


Dank je!. Ik heb hem hier in de dierenwinkel (Discus Mak) gekocht, maar ik neem aan dat hij ook wel bij andere dierenwinkels te verkrijgen is :confused:


Dat is het hem: ik heb hem nog nooit gezien, en ik ben altijd aan het "hond-shoppen". :wink:

Jess&Max

Ongelezen berichtdoor Jess&Max » 11/01/10 19:03

Nou ik heb mijn bestelling veranderd, nl: een bench van 1.07 i.p.v 92cm..
Na het zien van die lieve foto na 7 mnd :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik zag het al helemaal voor me: een hond half opgevouwen in de bench hahah moet er toch niet aan denken?

Guusje ik heb een adres met hele goedkope bench-en. :wink:
Pb me maar als je dit wilt weten :)


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”