we krijgen een pup

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 03/05/10 10:23

gefeliciteerd!!! En een blondje, ach het went zullen we maar zeggen :lol: :D
nee hoor, kleur maakt niks uit. Veel plezier met de voorpret en euhmmm straks dus wel foto's maken he :evil: en plaatsen natuurlijk 8)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Gebruikersavatar
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 758
Lid geworden op: 19/11/08 11:17
Locatie: brabant
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor saskia burghout » 03/05/10 10:24

Saskia.Bernadette schreef:Wat leuk! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. :feest5: Veel plezier met de voorpret. En niet vergeten he, volgende keer, je fototoestel. :)


nee zal het niet vergeten.
ben gisteren wel bij pups van mijn trainster wezen bekijken waren 6 weken oud echt schattig en lief bijten al in me wang leuk hoor :twisted:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 03/05/10 11:46

saskia burghout schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Wat leuk! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. :feest5: Veel plezier met de voorpret. En niet vergeten he, volgende keer, je fototoestel. :)


nee zal het niet vergeten.
ben gisteren wel bij pups van mijn trainster wezen bekijken waren 6 weken oud echt schattig en lief bijten al in me wang leuk hoor :twisted:

Pups zijn altijd leuk........... :D :verliefd1: maar een werk dat je eraan krijgt straks weer. :lol: :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 03/05/10 14:16

Zeeuwse labjes schreef:
Pandora schreef:
Lotte schreef:Ik heb de combi in de "Nederlandse jager" zien staan. Inderdaad Fieldbloed maar niet van die muizen. En de honden uit de Millers Squaerlijnen werken bijna allemaal zonder uitzondering super. Ik (lees mijn familie) ben helaas nog niet toe aan een hond erbij. Als ik dat doe wordt ik w.s. het huis uit gegooid. Maar als de tijd daar is dan.......Ik heb in ieder geval de advertentie bewaard voor het telefoonnummer van de fokker. Want voordat wij lot kregen heb ik geprobeerd om aan gegevens van deze fokker te komen maar zowel de NLV als het forum konden mij toen niet helpen. En toen kwam Lot op mijn pad en ben ik niet verder gegaan met zoeken. Maar deze kennel blijft zeker mijn aandacht houden.
Ik feliciteer je van harte met je pup en ben stiekum best wel een beetje jaloers op je :lol:
http://www.grotemoor.nl :wink:


Kennel De Grote Moor is niet de Millers Square kennel hoor :wink:
Ik was inderdaad verkeerd geinformeerd :oops: Maar wel door iemand die zegt een Millers Square te hebben maar eigenlijk eentje van de Grote Moor heeft (Zwier) :D "Ach, als ze maar werkt" :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

Gebruikersavatar
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 758
Lid geworden op: 19/11/08 11:17
Locatie: brabant
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor saskia burghout » 03/05/10 14:38

Pandora schreef:
Zeeuwse labjes schreef:
Pandora schreef:
Lotte schreef:Ik heb de combi in de "Nederlandse jager" zien staan. Inderdaad Fieldbloed maar niet van die muizen. En de honden uit de Millers Squaerlijnen werken bijna allemaal zonder uitzondering super. Ik (lees mijn familie) ben helaas nog niet toe aan een hond erbij. Als ik dat doe wordt ik w.s. het huis uit gegooid. Maar als de tijd daar is dan.......Ik heb in ieder geval de advertentie bewaard voor het telefoonnummer van de fokker. Want voordat wij lot kregen heb ik geprobeerd om aan gegevens van deze fokker te komen maar zowel de NLV als het forum konden mij toen niet helpen. En toen kwam Lot op mijn pad en ben ik niet verder gegaan met zoeken. Maar deze kennel blijft zeker mijn aandacht houden.
Ik feliciteer je van harte met je pup en ben stiekum best wel een beetje jaloers op je :lol:
http://www.grotemoor.nl :wink:


Kennel De Grote Moor is niet de Millers Square kennel hoor :wink:
Ik was inderdaad verkeerd geinformeerd :oops: Maar wel door iemand die zegt een Millers Square te hebben maar eigenlijk eentje van de Grote Moor heeft (Zwier) :D "Ach, als ze maar werkt" :lol:


ik krijg een millers sqaure uit de combinatie moeder millers sqaure qwen
en vader fellow van t' kieftendorp


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”