We gaan nu Blaz ophalen

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Gebruikersavatar
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 191
Lid geworden op: 13/06/13 11:24
Locatie: Vlakbij Hoogeveen

Ongelezen berichtdoor michelle1301 » 30/07/13 09:28

Bedankt voor jullie reactie's :D

Het is een kleine boef. Vannacht 2 x lopen piepen. Dus hup ik er uit. Blaz buiten gezet. En nooit wat willen doen he. En alleen maar willen spelen. Maar zodra ik ging zitten, dan lag meneer ook. Dus hup eerste keer weer na kwartier naar binnen. Wil hij het op de kleed doen :shock: Dus weer naar buiten getild en weer gek doen. Gegeven moment toch wat gedaan. 2 de keer duurde ook een kwartier.

Maar heeft dus vannacht alles droog gehouden :D En piepte telkens als hij de bench in ging 5 minuten.

Ben toch blij als ik op puppycursus ga. Want er zit nu al een kop op. En is echt gek op zijn speeltjes. Maar ben nogal bang dat hij te veel springt en gek doet. Of kan een beetje springen en gek doen niet kwaad?

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 30/07/13 11:30

Wat leuk zeg! Veel geluk en plezier met Blaz :D Wat een heerlijk koppie :verliefd1:

labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1042
Lid geworden op: 08/03/10 17:01
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor labbers » 30/07/13 13:48

Heerlijk dat de kleine boef het goed doet!! En ja herkenbaar hoor dat ie dan bij binnenkomst ineens op het kleed wil gaan zitten plassen..

Even over je vraag omtrent het springen en gek doen:
Ik zag toevallig op 1 van je foto's dat je laminaat op je vloer hebt..daar moet je wel mee uitkijken ...beter is het om daar goedkope vloerbedekking overheen te leggen dat glijd hij niet uit. En als hij nu mag springen, leert hij dat aan en doet hij het ook als hij groot is en bv 35-40 kg weegt :wink:
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)

Gebruikersavatar
Sigrid-75
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 175
Lid geworden op: 17/02/13 19:03
Locatie: Noord-Brabant

Ongelezen berichtdoor Sigrid-75 » 30/07/13 13:56

een schatje om te zien zeg! :verliefd1:
Afbeelding
My sunshine doesn't come from the skies,
it comes from the love in my dog's eyes...

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 30/07/13 16:55

Ahw, wat een lieverd! :verliefd1:
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

Gebruikersavatar
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 191
Lid geworden op: 13/06/13 11:24
Locatie: Vlakbij Hoogeveen

Ongelezen berichtdoor michelle1301 » 30/07/13 17:40

labbers schreef:Heerlijk dat de kleine boef het goed doet!! En ja herkenbaar hoor dat ie dan bij binnenkomst ineens op het kleed wil gaan zitten plassen..

Even over je vraag omtrent het springen en gek doen:
Ik zag toevallig op 1 van je foto's dat je laminaat op je vloer hebt..daar moet je wel mee uitkijken ...beter is het om daar goedkope vloerbedekking overheen te leggen dat glijd hij niet uit. En als hij nu mag springen, leert hij dat aan en doet hij het ook als hij groot is en bv 35-40 kg weegt :wink:

Zijn maar kleine stukjes wat niet bedekt is. Voor de rest is alles vloerkleed en hele ruwe zeil. En hij weet nu ook al goed dat hij daar niet mag komen. Hij mag niet bij de eettafel komen en bij de kleine tafel. En het is vooral als hij speelt met zijn flostouw oid dat hij begint gek te doen. Probeer ik ook in te dimmen. Maar het is een druk mannetje.

Maar vandaag heeft hij brok ook keurig opgegeten :applaus:

Gebruikersavatar
Nikki
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 13
Lid geworden op: 25/07/13 12:23

Ongelezen berichtdoor Nikki » 30/07/13 18:29

Wat een schatje! :verliefd1:

labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1042
Lid geworden op: 08/03/10 17:01
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor labbers » 30/07/13 19:28

michelle1301 schreef:
labbers schreef:Heerlijk dat de kleine boef het goed doet!! En ja herkenbaar hoor dat ie dan bij binnenkomst ineens op het kleed wil gaan zitten plassen..

Even over je vraag omtrent het springen en gek doen:
Ik zag toevallig op 1 van je foto's dat je laminaat op je vloer hebt..daar moet je wel mee uitkijken ...beter is het om daar goedkope vloerbedekking overheen te leggen dat glijd hij niet uit. En als hij nu mag springen, leert hij dat aan en doet hij het ook als hij groot is en bv 35-40 kg weegt :wink:

Zijn maar kleine stukjes wat niet bedekt is. Voor de rest is alles vloerkleed en hele ruwe zeil. En hij weet nu ook al goed dat hij daar niet mag komen. Hij mag niet bij de eettafel komen en bij de kleine tafel. En het is vooral als hij speelt met zijn flostouw oid dat hij begint gek te doen. Probeer ik ook in te dimmen. Maar het is een druk mannetje.

Maar vandaag heeft hij brok ook keurig opgegeten :applaus:


Geweldig!! :klasse: geniet maar lekker van die kleine druktemaker..

oh je bedoelt van die soort gekke bokkensprongen..ja die ken ik :lol: ..zie ik geen kwaad in..gewoon gek puppen gedrag!! nou ja..doen de grote hierook als ze een oor krijgen om te eten..vliegt het allekanten op met hun dr bij :-).
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)

ArjanK
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 136
Lid geworden op: 04/05/13 11:54
Locatie: Halsteren

Ongelezen berichtdoor ArjanK » 30/07/13 19:50

Wat een schatje :verliefd1:
Of Angels Fantasy Chippendale "Castor"

irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 404
Lid geworden op: 01/07/11 13:49
Locatie: Helchteren België
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor irma » 30/07/13 19:53

Mooi koppie! Veel plezier met hem.
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009

Gebruikersavatar
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 191
Lid geworden op: 13/06/13 11:24
Locatie: Vlakbij Hoogeveen

Ongelezen berichtdoor michelle1301 » 30/07/13 20:51

Vanavond ook een klein stukje met hem gelopen. Hebben hier geen weegschaal en mams wel. En hij vind het helemaal geweldig aan de riem. Heeft alleen meer aandacht voor elk beestje dan voor mij. Maar over het algemeen loopt hij al wel mooi naast. Maar dat komt vanzelf, aangezien het de eerste keer wandelen was.

Maar hij weegt 5,6 kilo :) Maar het was ook altijd de kleinste van de reuen. Dus volgens mij best netjes wel.

En tijdens typen van dit berichtje, heeft hij al een plint van de muur gesloopt :lol: Dacht dat hij genoeg speeltjes had.

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 30/07/13 22:01

Wat een schatje! Jaloers! :verliefd1:
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13

Gebruikersavatar
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 191
Lid geworden op: 13/06/13 11:24
Locatie: Vlakbij Hoogeveen

Ongelezen berichtdoor michelle1301 » 31/07/13 07:58

Dank je wel :D

Vannacht maar 1 x er uit geweest :D En van half 2 tot half 8 door geslapen. Ben trots op mijn kereltje :verliefd1:

Alleen het probleem is, als ik achterthuis ga zitten. Dan gaat meneer gezellig bij mijn zitten. Maar als ik even loop, dan doet ie ook zo zijn behoeftes.

Maar moest net wel even lachen. 1 van de katten hier is al honden gewent. En ze wil wel een beetje spelen met Blaz, Maar als hij te dichtbij komt, dan issie toch wel eng :lol:


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”