huisdierenverzekering

Respecteer elkaars mening.
rvgroenewoud

Ongelezen berichtdoor rvgroenewoud » 04/01/11 20:23

Wij hebben bij Petplan de keuze gemaakt om € 2,- extra te betalen per mnd voor een eigen risico van € 15,-.

Marcail
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12114
Lid geworden op: 13/05/04 20:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marcail » 04/01/11 20:55

Wij zijn met al onze honden ( 7) verzekerd bij Proteq, al jaren.
Goede verzekering, snelle afhandeling van de ingediende nota's.
En sinds kort is er een'" zorgpas" die je bij bezoek aan de DA kunt laten zien. Dan wordt de nota door de DA gedeclareerd bij proteq en krijg je zelf alleen een acceptgiro thuis voor je eigen risico. Dus hoef je zelf niets meer voor te schieten.
Je DA moet hier wel aan meewerken en wij hebben het geluk dat ons netwerk van DA hier allemaal aan meewerken.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012

Gebruikersavatar
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 598
Lid geworden op: 06/11/08 17:26
Locatie: Heteren

Ongelezen berichtdoor Berdien » 04/01/11 21:09

Ook hier de Proteq verzekering. Rekeningen worden snel vergoed en sinds de zorgpas er is waar onze DA aan mee doet hoeven we niks meer voor te schieten. Ik heb wel de uitgebreide versie met castratie afgesloten.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje

Miep
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09/01/08 18:19
Locatie: Betuwe

Ongelezen berichtdoor Miep » 05/01/11 17:05

Zitten bij Proteq de entingen ook in het pakket???
Groetjes van Erna

saartjeee

Ongelezen berichtdoor saartjeee » 05/01/11 19:37

Wel erg handig bij Proteq met die zorgpas, dat de rekeningen al opgestuurd worden en je zelf alleen de acceptgiro thuis krijgt.
Je weet maar nooit hoe hoog zo'n rekening is?

Dat vind ik dus wel een erg groot pluspunt!

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 05/01/11 21:29

Tip voor mensen die een verzekering willen afsluiten bij Proteq.
Als je dat doet via de site van de Raad van Beheer, krijg je een cadeaubon van 10 euro. Toch altijd leuk meegenomen.
Dit geldt ook voor niet-rashonden!

Zie: http://www.raadvanbeheer.nl/fokkerij-ge ... ring-hond/

Hanneke

Gebruikersavatar
jessica
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4979
Lid geworden op: 03/09/06 15:24
Locatie: hazerswoude
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor jessica » 06/01/11 10:53

kris schreef:
sharon66057 schreef:Ik heb Noah verzekerd bij Proteq en ben daar heel tevreden over, Hd en Ed worden inderdaad niet vergoed maar dat word bij geen enkele dieren verzekering vergoed voor zover ik weet. Tegenwoordig is het zo bij Proteq dat je zelf de rekening niet eens voor hoeft te schieten, je laat gewoon de " zorgpas" zien en de rekening gaat direct naar Proteq, zij sturen je dan de rekening van het deel dat je zelf moet betalen. Het is alleen wel zo dat niet alle dierenartsen hieraan mee willen werken, daarover zou je dan even navraag moeten doen bij je eigen dierenarts. Suc6 met je zoektocht naar een goede verzekering :)


Dit werkt erg goed, alleen het enige nadeel is dat de rekening boven de 50 euro moet zijn, anders betaal je 5 euro administratiekosten. Maar ja deze rekeningen kun je dus ook nog gewoon zelf opsturen.
Wij zijn erg tevreden over proteq, krijgen veel vergoed (geen castratie of inentingen) en er word snel uitbetaald als je zelf declareerd.


Ik heb net een uitkeringsspec. gekregen en daar staat niet bij dat ik €5 extra moet betalen. Ben dus ook verbaasd dit te lezen en nog benieuwder hoe mijn accept eruit gaat zien...
Afbeelding
©Monika

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 06/01/11 11:27

Ik ben ook benieuwd hoe een declaratie nu afgehandeld wordt...... heb het -gelukkig- nog niet bij de hand gehad sinds het pasjes systeem is ingevoerd. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

kris

Ongelezen berichtdoor kris » 06/01/11 19:56

jessica schreef:
kris schreef:
sharon66057 schreef:Ik heb Noah verzekerd bij Proteq en ben daar heel tevreden over, Hd en Ed worden inderdaad niet vergoed maar dat word bij geen enkele dieren verzekering vergoed voor zover ik weet. Tegenwoordig is het zo bij Proteq dat je zelf de rekening niet eens voor hoeft te schieten, je laat gewoon de " zorgpas" zien en de rekening gaat direct naar Proteq, zij sturen je dan de rekening van het deel dat je zelf moet betalen. Het is alleen wel zo dat niet alle dierenartsen hieraan mee willen werken, daarover zou je dan even navraag moeten doen bij je eigen dierenarts. Suc6 met je zoektocht naar een goede verzekering :)


Dit werkt erg goed, alleen het enige nadeel is dat de rekening boven de 50 euro moet zijn, anders betaal je 5 euro administratiekosten. Maar ja deze rekeningen kun je dus ook nog gewoon zelf opsturen.
Wij zijn erg tevreden over proteq, krijgen veel vergoed (geen castratie of inentingen) en er word snel uitbetaald als je zelf declareerd.


Ik heb net een uitkeringsspec. gekregen en daar staat niet bij dat ik €5 extra moet betalen. Ben dus ook verbaasd dit te lezen en nog benieuwder hoe mijn accept eruit gaat zien...


Ik weet alleen dat ze me dit bij de da zeiden, misschien dat zij dat voor zichzelf in rekening brengen dan ofzo? Zal het eens na vragen. Ik heb toen de rekening daar betaald en zelf opgestuurd.

Stitch

Re: huisdierenverzekering

Ongelezen berichtdoor Stitch » 07/01/11 18:27

corry schreef:Hallo leden,

Ik ben nieuw hier en het ziet er gezellig uit en kom meteen met mijn eerste vraag.
Ik zit al een tijdje na te denken en te zoeken of ik wel/niet een verzekering zal afsluiten,
ik heb al een spaarpotje neergezet maar mocht er iets gebeuren en het zijn grote bedragen kan ik dat niet in 1 keer ophoesten,daar is mijn potje ook nog niet genoeg gevuld voor.
Nu heb ik een beetje op internet lopen zoeken en proteq komt het meest naar voren.
Hebben jullie een verzekering en zoja welke pppffff weet het echt niet meer.



Wij Hebben onze Stitch Verzekerd bij Proteq niet alleen omdat deze als beste naar boven kwam maar ook omdat DA de rekening automatisch doorstuurt naar Proteq en je bij de DA zelf niks voor te schieten
wij betalen per maand ongeveer 20 euro voor zijn verzekering wij hebben hem afgesloten omdat Stitch met zijn pootje zat en geopereerd moest worden aangezien het best prijzig is hebben wij toen de keuze gemaakt een huisdierenverzekering voor haar af te sluiten
wij zijn heel tevreden over Proteq je ontvangt van Proteq zelf een acceptgiro om je eigen bijdrage te betalen van het bezoekje aan de DA

mocht je het via internet alles afsluiten dan heb je de papieren binnen een week in huis. Proteq werd ook door de DA aangeraden.

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 07/01/11 19:56

Ik heb Max aanvullend verzekerd bij Proteq en het bevalt uitstekend. De betalingen worden netjes op tijd afgehandeld en voor vragen nemen ze de tijd.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

corry

Ongelezen berichtdoor corry » 17/01/11 22:35

na na lang tobben wel of niet doen ......toch maar wel ik gaan morgen haar bij proteq verzekeren.
Ik lees in het forum zoveel dingetjes die haar kunnen overkomen dat ik toch wel ff achter me oren krab.
En mocht er wat gebeuren heb ik nooit ineens een heel groot bedrag ter beschikking.
Dus de kogel is door de kerk pppffff wel een opluchting eindelijk een beslissing.

Gebruikersavatar
jessica
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4979
Lid geworden op: 03/09/06 15:24
Locatie: hazerswoude
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor jessica » 18/01/11 11:24

jessica schreef:
kris schreef:
sharon66057 schreef:Ik heb Noah verzekerd bij Proteq en ben daar heel tevreden over, Hd en Ed worden inderdaad niet vergoed maar dat word bij geen enkele dieren verzekering vergoed voor zover ik weet. Tegenwoordig is het zo bij Proteq dat je zelf de rekening niet eens voor hoeft te schieten, je laat gewoon de " zorgpas" zien en de rekening gaat direct naar Proteq, zij sturen je dan de rekening van het deel dat je zelf moet betalen. Het is alleen wel zo dat niet alle dierenartsen hieraan mee willen werken, daarover zou je dan even navraag moeten doen bij je eigen dierenarts. Suc6 met je zoektocht naar een goede verzekering :)


Dit werkt erg goed, alleen het enige nadeel is dat de rekening boven de 50 euro moet zijn, anders betaal je 5 euro administratiekosten. Maar ja deze rekeningen kun je dus ook nog gewoon zelf opsturen.
Wij zijn erg tevreden over proteq, krijgen veel vergoed (geen castratie of inentingen) en er word snel uitbetaald als je zelf declareerd.


Ik heb net een uitkeringsspec. gekregen en daar staat niet bij dat ik €5 extra moet betalen. Ben dus ook verbaasd dit te lezen en nog benieuwder hoe mijn accept eruit gaat zien...


Ik heb inmiddels de accept in huis en daar worden geen extra kosten in rekening gebracht buiten het eigen risico. (ingediende bedrag was €43)
Afbeelding

©Monika

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 18/01/11 11:57

Zo hoort het ook toch? :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
jessica
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4979
Lid geworden op: 03/09/06 15:24
Locatie: hazerswoude
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor jessica » 18/01/11 21:39

Saskia.Bernadette schreef:Zo hoort het ook toch? :wink:
t had mij heel erg verbaasd idd als het anders was geweest...
Afbeelding

©Monika


Terug naar “Discussiehoek”