Huisdierenverzekering

Respecteer elkaars mening.
Gebruikersavatar
Dusty
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 30
Lid geworden op: 29/01/12 21:26
Locatie: Zaltbommel

Ongelezen berichtdoor Dusty » 17/02/12 21:16

Zijn er misschien verder nog meningen over welke dekking. Ik wil het toch graag afsluiten, maar ik kom er niet uit welke dekking het beste is. De duurste is natuurlijk altijd de beste, maar is dit ook echt nodig?
Ik vind bijvoorbeeld de fysiotherapie in de aanvullende dekking van maar 125 erg weinig. Dus voor degenen die hun hond bij Proteq hebben verzekerd, welke dekking hebben jullie? Alleen de basis dekking of ook de aanvullende dekking.
Het scheelt toch weer 6 euro per maand.

Lab-Bruno

Ongelezen berichtdoor Lab-Bruno » 17/02/12 21:46

Wij hebben keuze 2,de basis + aanvulling

Gebruikersavatar
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 380
Lid geworden op: 21/02/12 13:54
Locatie: zoetermeer

Ongelezen berichtdoor nicole » 26/02/12 11:27

toch handig zo'n forum. Weliswaar hebben wij onze pup nog niet (sterker nog; we moeten nog een pup toebedeeld krijgen), maar wij zijn ons ook al aan het inlezen over verzekeringen!
Ik zag dat proteq de beste dekking biedt, maar ik zie ook dat ze een eigen bijdrage van 19% hanteren.
Maar dat is altijd nog beter dan wanneer je behandelingen helemaal niet vergoed zou krijgen!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile

sedeka

Ongelezen berichtdoor sedeka » 14/04/12 15:52

toch nog even een proteq vraagje,waarop ik het antwoord niet kon vinden op hun site.
Kane word binnenkort geopereerd aan entropion aan beide ogen.
Nu heb ik een basisdekking voor hem,ben alleen benieuwd of zijn oogoperatie vergoed word.

vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 824
Lid geworden op: 12/04/05 16:55
Locatie: Rutten
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor vanhaut » 21/05/12 08:21

Maar bij bij ed/HD praat je toch over een erfelijke kwestie, dan praat je toch met je fokker ?
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014

Gebruikersavatar
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 380
Lid geworden op: 21/02/12 13:54
Locatie: zoetermeer

Ongelezen berichtdoor nicole » 21/05/12 11:50

vanhaut schreef:Maar bij bij ed/HD praat je toch over een erfelijke kwestie, dan praat je toch met je fokker ?


daar heb je een punt.
Aan de andere kant; je hebt toch niet levenslang garantie via de fokker.
Er staat bij ons wel een clausule over erfelijke aandoeningen in de koopovereenkomst, maar ik weet even geen termijnen uit mijn hoofd.
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile

Apke

Ongelezen berichtdoor Apke » 21/05/12 18:36

Gestopt met Proteq.

Anouk heeft zware baarmoeder ontsteking gehad. Als ze niet direct behandeld zou worden, dan hadden we geen hond meer.
Voor Proteq viel dit onder castratie/sterilisatie en dat vergoeden ze niet.

Bellen, mailen, lief zijn, uitleggen, niets hielp.
Dat de hond tussen leven en dood hing maakte niet uit, het ging om de behandeling (en die werd niet vergoed).

Een snelle rekensom en de ervaringen met voorgaande honden heeft ons doen besluiten om het zonder ziektekosten verzekering te doen.
Wij betalen dus gewoon alles zelf (en daar wordt niet op bespaard!).

Misschien wat negatief, maar onze eerste ervaring was niet bepaald de beste.


Terug naar “Discussiehoek”